De voetbal boy

52 3 2
                                    

Ik heb mijn wekker om 7 uur gezet, Annemijn komt om 8 uur. Ik trek mijn lievelings shirt aan en broek. Make-up en haar stijlen en klaar!

8 uur
TRINGGGG TRINGGG STTTTTTT mijn ouders slapen nog, hahahah! Hoe ist? Goed met jou? Super! Mooiso. Sem kan hier elk moment zijn, dan gaan we gelijk naar de voetbal. TRINGGGGGG TRINGGG SSSSTTT mijn ouders slapen nog kom Annemijn, we gaan ik pak mijn jas, tas? Neehh. Ik spring bij Sem achterop, en ik hou hem beet.

Bij de voetbal zo sem kan wel goed voetballen zeg! Kijk die jongen kijkt de hele tijd naar je! Jammer ik ben al bezet, kut hij komt hier heen! Heey dames, hoe gaat het? Ik zie Sem uit zijn oog hoek kijken, en hij geeft me een knipoog. Meisje hoe heet je? Ik? Ja jij! Ik heet Steff! Jij? Koen, ik voetbal hier ook! Leuk! Mag ik misschien je nummer? Uhh Nauhh nee kijk die jongen daar Fakaa Sem, ja Sem dat ik mijn vriendje. Hahaha grappig, maar geef je nummer! Uh nee Sem is mijn vriendje! Niet okeey suc6! Trouwens noem me maar de voetbal boy, hahahah en hij loopt weg!

De weg naar de primark denk ik de heletijd aan die zin niet okeey suc6! Wat zou hij daar mee bedoelen? Sem zet ons af en zoent me ik zie Annemijn wegkijken hahahah ik moet lachen in mijn hoofd!! Eyyyy dames ik vond het gezellig Lieffie ik zie je nog wel heah Doeiii
En we lopen de primark in. Ik hoor mijn naar Steff Stefff Hallooaa aarde aan Steff? Ohja sorry! Zit je met je gedachten bij Sem? Nee doe voetbal boy hij zei suc6 met Sem wat zou hij daar mee bedoelen? Mmmm vaag wel! Ik volg hem op instagram zal ik zijn nummer vragen? Uh ja is gied maar vraag maar niet zijn nummer voor mij! Ja is goed.

Haayy
Voetbal boy, mag ik je nummer?
4 min later!
Ja tuurlijk 06-2415987
Okey ty
We appen hem vanavond wel, denk nu maar aan iets anders!

StressWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu