Ik meld me ziek, mijn moeder geloofd me gelukkig! Ze pakt mijn hand met de pleister laat me is kijken, uhh nee dat is niet nodig hoor, moet jij niet naar je week? Ohja helemaal vergeten doeii schat er ligt een broodje voor je klaar. Okey Doeiii, yes eindelijk alleen thuis, ik doe het deurtje open waar de sigaretten liggen ik pak er een en steek het aan, vies? Nee zeker niet ik rook een heel pakje leeg. Het hele huis ruikt ernaar, wat moet ik doen? Tegen Micky zeggen dat ik rook? En mezelf snij? Nee dan maakt ze zich teveel zorgen, Annemijn dan? Nee ze zei eergisteren nog dat ze mensen die roken raar vind. Ik zet alle ramen open en ga met mijn benen uit het raam hangen, heey Sem belt!! Ik neem snel op!
Sem: Haay Steff
Steff: heey Sem wat is er?
Sem: nauh kijk is het niet beter als we
En ik hang gelijk op haal de datum uit mijn status en app MickySteff: hij heeft het uit gemaakt FML!
Micky: Omgg hzo dat?
Steff: weet ik niet, hij belde en zei is het niet beter als we em toen hing ik op!
Micky: je moet hem terug bellen misschien wilde hij wel iets heel anders zeggen
Ja ze had wel gelijk ik bel hem zo terug
Micky: Steff doe nau gewoon!!
Steff: ja ik ga hem zo bellen, Tankyouu babey aan jou heb ik teminste watAppje van Annemijn
Annemijn: heey❤️
Steff: Haayy X
Annemijn: is het uit ofso?
Steff: Idk!
Annemijn: ahh Lieffie kan ik iets doen?
Steff: nee X
En ik begin weer te huilen, laatste tijd huil ik echt veel iets te veel!! Kom op Steff je bent 14 dan hul je toch niet meer! Nau dus wel, Sem bekt weer ik neem op met een huilende stem hoii heey Steff ik probeer je al de hele dag te bereiken, huil je nau? Uhh nauh! Steff is er wat je kan me alles zeggen heah dat weet je. Toch? Steff? Uhh ja dat weet ik, maar er is niks. Ik durf niet te zeggen dat ik mezelf heb gesneden wie wilt er nau een vriendin die zich zelf snijd! Nauh niemand! Maar uhh Sem waarvoor belde je? Nauhh ik wilde vragen of het niet beter was als we bij bio een ander onderwerp nemen anorexia is er moeilijk en dan moet je het ook nog hebben over snijden en kotsten! Oh uh ja is goed, maar ik moet gaan hou van je en ik hang op. En ja hoor daar komt de stress weer, pffff ik word er echt gek can en het wordt ook steeds erger ik pak de schaar weer maak hem open trek mijn broek uit en snij mezelf op mijn boven benen, ik schrik er word op de deur geklopt. Steff? Uh ja wacht even ik ben me aan het omkleden, ik kom alleen vragen of je komt eten. Ja ik kom er aan. Oke is goed schat, zegt mijn moeder dan op dat moment heb ik spijt nee geen spijt dat ik mezelf had gesneden nee spijt omdat ik lieg tegen iedereen die ik lief heb, ik loop naar bendeden mam? Ja lieverd wat is er? Ik voel me misselijk en ik heb hoofdpijn ik ga naar bed. Ohh meisje toch, ze geeft me een kus en ik ga naar boven. Mijn vader is nog niet thuis, hij heeft avond dienst.
JE LEEST
Stress
Teen FictionHet verhaal gaat over een dood gewoon meisje Ze heet Steff en is 14 jaar oud, en zit midden in de puberteit. Ze heeft vaak ruzie met haar ouders, over wat ze niet goed doet en moet veranderen, ze is best brutaal en ze luistert bijna nooit naar...