15 yaşlarındayım yaz tatiline girmiştik, hiç bu kadar heyecanlı olmamıştım ablam ile berber ilk defa denize gidecektim . Ama nerden bile bilirim ki bu yaz sonun da hayatımın tamamen değişeceğini...
-Hey Aleyna hadi ama eşyalarını hazırla geç kalıcaz...
Ablam herzaman ki gibi telaşlıydı. Bu yaz ablam eniştem ve ben güzel bi tatil planlıyoduk. İşin en güzel tarafı ise bu tatile Sevgilim Cem'inde gelebilmesiydi. Gelebilmesinin sebebi ise eniştemin akrabası olmasıydı . Ama çok gariptirki sabah Cem den msj aldm "Ben gelemicem kusura bakma abimler kaza yaptığı için dükkana bakmam gerek seni seviyorum bitanem kendine dikkat et " Çok hayal kırıklığına uğradım . Bu günü tam 3 ay dan beri bekliyodum.. Ablamla birlikte bi tatil hele o kadar şey atlattıktan sonra güzel bi kafa dinlicektim. Ama bunların hepsini güzel yapan ise sevgilimle berabek tam dolu dolu 1 hafta geçirmekti .. Ne yazık ki kısmet olmadı. Her zaman ki gibi ben tam duygusallığımı doruklarına kadar yaşıcakken ablam içine etti ..
-Hadi ama Aleyna enişten geldi eşyalarını al dışarı gel hemen .!
Dediğini yaptım . Cem gelmicek diye morallerim bozuktu .. Arabaya doğru ilerlerken eniştemin yanında birisinin daha olduğunu gördüm . Aman Allahım bu olamazdı bu Cem! Bana gelemicem demişti . Off .. Her zamanki gibi duygusallığım tutmuştu gözlerim doldu o şaşkınlıkla boynuna atladım .
-Sana süpriz yapmak istedim.Ne zamandan beri bu günü beklediğini biliyorum , dedi.
Ve o anda Cem e bir kez daha aşık olmuştum. Hep beraber arabaya bindik .. Uzun ve yorgun bi yolculuk bizi bekliyodu.