Heyecan

25 1 0
                                    

Yola koyulmuştuk. O kadar çok mutluydum ki en azından rahatça kafa dinleme şansım olucaktı.. Sadece kum güneş ve CEM... 2 buçuk saatin ardından kiraladığımız eve gelmiştik. Hepimiz çok yorgunduk, faka t herkesin aklında hangi odada kalacağı vardı. Ev 2 oda 1 salondu. Eniştem ve ablam tabikide aynı odada kalıcaklardı, bizde Cem ile beraber kalıcaktık bu bana biraz garip gelsede ortada o kadar kötü bişey yok diye düsündüm. Ablam ve eniştem marketten biraz bişeyler almak için evden çıktılar. Biz ise eşyalarımızı yerleştirmek için Cem ile odaya geçmiştik. Cem in varlığı içimi o kadad huzur ile dolduruyodu ki o yanımda olduğu zaman kendimi çok güvende ve cesur hissediyodum. Ben tam eşyalarımı yerleştirirken belimden sıkıca tuttu ve bana sarıldı. O zaman o kadar mutluydum ki hiç bir kelime ile ifade edemezdim o hissi . "Güzel bir tatile hazır mısın ?" dedi gülümsedim ve yanağına küçücük bir öpücük kondurduktan sonra sadece kafamı salladım. O anın güzelliğini bozmak istemedim . Derken tam o sırada kapı açıldı ve ablamla eniştem gelmişlerdi . Onlara yardım etmek üzere mutfağa geçtim. Cem ise hala odada eşyalarını düzenliyordu. Saat daha 1 di ve henüz denize girmek için geç değildi . Birşeyler yedikten sonra hep beraber deniz kıyısına indik. O kadar çok mutluydum ki bi o kadarda korkuyodum çünkü ilk defa denize gittiğim için hiç yüzme bilmiyordum. Aramızda bu konuda en tecrübeli olan Cem idi. Hep beraber denize girdik. Bu yazın benim için çok iyi geleceğini düşünmüştüm.. Ne kadar iyi gelebilirse artık.

Denizde biraz vakit geçirdikten sonra eve gitmek üzere yola çıktık. Hepimiz yorgunduk. Hemen bi soğuk duş alıp uyumak istemiştim. Yemek yedikten sonra herkes odalarına geçti. Hemen yattım uyumak istiyodum fakat Cem i hiç böyle görmemiştim... Ben içeri girdikten hemen sonra hemen ardımdan geldi ve beni kucağına alıp kapıyı kilitledi .. Onu hiç böyle görmemiştim , birşeylerin ters gittiğinin farkındaydım . Çünkü tatile gelmeden 2 hafta önce Cem ile tatilde birlikte olma konusunda kavga etmiştik o istiyodu fakat ben istemiyodum. En sonunda konu bir daha açılmamak üzere kapanmıştı. Ta ki bu akşama kadar....

Hayatımın SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin