Inanma

17 0 0
                                    

Sabah uyandığımda hatırladığım tek sey "yapma " diyisimdi. Nedense hic birsey hatirlamiyordum. Uyumama rağmen cok yorgundum. Heryerde Cem i ariyordum onu pencere kenarinda oturmys sigara icerken buldum. Onunla konusmak istemistim ama bi yandanda ona kirgindim... Sinirliydim.. Ikimizde tek bir kelime etmiyorduk. Onun bana zarar verdigine hele ben istemeden birsey yaptigina inanamiyordum.
  Bi anda Cem bana dondu ve "senin dusundugun sey olmadi.!" dedi . saskin gozlerle ona bakiyordum. Sonra anladim ki ben istemedigim icin pek fazla zorlamamis ve ben de cok yorgun oldugum icin uyuya kalmisim.
Cem i hic boyle gormemistim .. Butun gun boyunca bana suratini asti durdu sanki beni delicesine seven cocuk gitmis yerine kendini begenmis istedigi olmadi die surekli surat asan birisi gelmisti. Denize indigimizde iyiydik .. Dolasiyorduk. Fakat odadayken bana sarilip gozlerime bakarak uyumayi seven bi insan yoktu karsimda. Sanki tamamilen farkli birisiydi. Ikimizde birbirini tanimayan yabancilar gibiydik.
Cok uzuluyordum bole olmasina .
2 gun boyle devam etti ...
  Son gecerimizdi... Ablam enistem ve Cem bira icmeye karar vermislerdi. Banada teklif ettiler ama ben kabul etmemistim. Saat aksam 10 gibiydi eve gelmstk. Aslinda bi tandanda üçünün icmesine karsiydim. Ama nafile...
Saat nerdeyse gece yarisina geliyordu. Cem "hadi uyumaya gidelim " dedi ve beni kolumdan tutup odaya goturdu. Uyucaktikk yada ben oyle saniyordum.
Cem sanki sarhos olmus gibi davraniyordu. Ne kadar dirensemde "Yapma.!" desemde elden gelicek hic birsey yoktu. Tecavuze ugramistim. Hem de sevgilim , sevdigim afdam, ugruna herseyi yapabilicem adam tarafindan....
  Bakmayin boyle anlattigima su anda olup biten hersey aklima geldikce guluyorum..
Agladim... Hem de delicesine agliyordum. "Seni birakmicam. Artik benimsin diyordu bana" inandimm. Hep kandim. Ne ursa olsun birbirimizi seviyorduk dedim.
Biraz saknlestktn sonra dus almak icn odadan ciktm. Ablamlar yok tu . saat gecenin 3 uydu. Gezmeye gitmislerdi diye aldiris etmdm. Dusu mu aldktan sonra odaya girdm ve hemn uymk istiyordum. Uzandm Cem de yanima geldi tek bir kelime bile etmek istemiyordum . Sıkıca sarıldı bana. Bi yandan igreniyordum ama bi yandanda guveniyordum. Cunku seviyordumm.. Agladim .. Sessizce.. Icimden.. Agladim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatımın SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin