Otel binasına girdiğinde, sırtında bir ürperti hissetmeden edemedi Light.
-"Böyle bir yerde yaşamak isterdim"
Arkasından gelen Ryuk'un sesini duyunca, iki üç adam hariç lobinin nerdeyse boş olduğunu fark etti Light
"Yalnızca güvenebilir adamlarla operasyon yürütülüyor demek" diye düşündü Light
-"Hey Light! Şu adam sana doğru geliyor"Zihnini düşüncelerden soyup ona doğru gelen adama bakınca aklına gelen tek bir şey vardı;
Kız kardeşine fazlasıyla benziyordu.
Sayu'nun neşeli yüz ifadesi, enerjik adımları ve iri gözleri aynı o adamda da vardı. Kız kardeşini hatırlayınca Light biraz olsun rahatladı ve derin bir nefes aldı."-Ah- Light-Kun! Hoş geldin"
Adam cana yakın ve samimi bir şekilde Light'a elini uzattı. Light elini sıkarken "Bu adamı babam bir keresinde eve de getirmişti...İsmi Matsuda idi sanırım." Diye düşündü.
Elini bıraktığı gibi Matsuda hemen cebinden telefonunu çıkarıp bir arama yaptı.-"Ryuzaki-San! Light-Kun geldi. Üç dakika içinde odaya geliriz."
Matsuda nın rehberliği ile ileride ki bir asansöre binip sıra sıra kapıların olduğu bir koridora çıkarlarken, Matsuda hangi kapının hangi oda olduğunu unutmuş gibi sağa sola bakınıyordur.
Bir kaç saniyelik bakışmadan sonra Matsuda sonunda kartı doğru kapının üstüne geçirir* ve odaya girerler.-"Aa Light-Kun!"
O odaya girer girmez Ryuzaki oturduğu koltuktan kalktı ve hemen Light'ın yanına gitti.-"Ricamı kabul ettiğin için teşekkür ederim."
-"Sorun değil. Kira davasına ayrı bir ilgim olduğu için gelmek fazlasıyla bir zevk oldu""Fazlasıyla" demek biraz aşırı kaçmıştı. Ryuzaki ile çalışmak istemesinin ve onu yakından izlemek istemesinin de buraya gelmesine katkısı vardı.
Ryuzaki'ye sıcakkanlı bir şekilde gülümserken babası ve operasyonun diğer üyeleri kendilerini tanıttı;
-"Ben Matsui"
-"Ben Aihara"
-"Bende Asahi.."
Olayı anladığını gösteren bir kafa sallama ile karşılık verir Light
-"O zaman bende burada Asahi oluyorum"Ryuzaki onaylar gibi mırıldandır ama sesi nedensizce bir olaydan rahatsız oluyormuş gibiydi.
Sanki az sonra yapacağı şeyden dolayı duyduğu utanç-suçluluk karışımı duygunun üstünü kapatmak istiyordu.-"Sadece 6 kişi miyiz?"
Light'ın kendisine fazla berrak gelen sesi ile düşüncelerden ayılan Ryuzaki Light'a döner.
-"Hayır- Dışarıda giren çıkanı kontrol etmek için de bir iki adamımız var"
-"Buna rağmen sadece 6 kişiyiz ha?"Light'ın sesinde pek belli olmasa da bir hayranlık seziliyordu. Soichiro ve diğerlerine baktığında bu küçük hayranlığı sadece kendisinin anladığını gördü Ryuzaki.
-"Buradakiler sadece polis teşkilatından benimle işbirliği yapmak isteyenler. Ama yinede güvenebileceğim kişilerden yardım almadan edinmedim-"
Boğazında oluşan yumru ve yüzünde hissettiği yakıcı hisle cümlesine devam edemeyen Ryuzaki kısık bir sesle cümlesini bitirdi.
-"Asahi-... Light-Kun-"Yavaşça kısılan sesiyle omzunda rahatlatıcı bir el hissedene kadar yere bakmayı sürdürdü.
-"Yorgun olmalısın Ryuzaki-Kun. *İşin başına geçsek iyi olur?"
-"E-..Evet-Ryuzaki Televizyonun önünde ki kanepenin az gerisinde ki bir başka sandalyeye geçerek Light'ı izlemeye koyuldu. Her ne kadar bundan suçluluk duysada.
Matsuda Sakura TV'den gelen kasetleri televizyona bağlarken Light'ın yüz ifadesi bir gram değişmemişti.
Sanki olayın içinde kaset olacağını biler gibi-Oda televizyondan gelen ışıkla aydınlanınca Ryuzaki bunu düşündüğü için kendisine bir kez daha sinirlendi. Bunu düşünerek kendisine acı çektirmekten yorulmuştu.
Bu derece yakınlık hissettiği birinin büyük bir düşmanı çıkması düşüncesinden bıkmıştı.
En sonunda ağzından kısık bir iç çekme sesi döküldü ve dikkatini Light'ın yüz ifadesiyle tepkisine verdi.
İşi daha da kötü yapan şey ise Light hala bir tepki vermiyordu. İkinci Kira'nın konuşmasını dikkatle dinliyor gibi görünsede yüzünde farklı sayılabilecek bir ifade yoktu.
Sinirle başparmağının tırnağını ısırmaya başladığı sırada kasetin bittiği anda Light kalktıktan sonra anladı.
-"Ryuzaki-Kun.. tek bir şey sorabilir miyim?"
-"Nedir o Asa-"Cümlenin sonunu getiremeden boğazında ki aynı yumru Ryuzaki'yi daha tedirgin etti.
Ryuzaki tam boğazını temizleyip cümlesine devam edecek iken ikili Soichiro'nun sesiyle irkildi.-"Ryuzaki-San, Aihara ve Matsui ile Sakura TV'ye gelen posta şirketleriyle temasa geçiceğiz. Asahi'yi sana bırakıyorum."
-"T-..Tamamdır Asahi"
Odanın diğer tarafına giden Soichiro ile ikilinin arasında kısa bir sessizlik yaşandı.-"Sormak istediğim şey şu-"
-"Sormak istediğin şey hakkında-"
-"....."
Ortalığı boğan kısa sessizliği Light bozdu-"Sormak istediğim şey şu, bu kasetleri bana gösterme sebebiniz neydi?"
Ortaya dökülen bu cümle ile Light da kendisini Ryuzaki'nin yanında ki bir sandalyeye bıraktı.
Bunu yaparken ne kadar tereddüt duysada.
-"Düşünceni duymak istedim As-.. Light-Kun.""ikinci Kira kasetlerini" izlediğinden beri Light'ın yüzüne ilk defa bir ifade yerleşti.
Light karşısında ki adamın ağzından çıkan bu cümleyle hissettiği şeyleri yüzüne yansıtamadan edemedi.
Birinin kendi düşüncesini duymak istemesi onun için her ne kadar alışıldık bir şey olsa bile bu cümle Light da daha farklı bir etki bırakmıştı.İçine dolan fazlaca sevinç hissi ve yüzüne yerleşen hafif şaşkınlık ifadesini kolayca toparlayamadan Ryuzaki cümlesine devam etti.
-"Bunun için sadece benim düşüncemin yeterli olacağından emin olamadım ve bunun için seni çağırdım."
-"..."Ryuzaki bir süre önce Wammy Yetimhanesinde ki çocuklarla konuştuğu zamanı hatırladı. Yüzyüze bir konuşma değildi, Ryuzaki bilgisayardan L ismi ile çocuklardan kendisine gelen soruları alıyordu.
-"En çok korktuğunuz şey nedir?"
-"Canavarlar. Türlü türlü çeşidi olan canavarlar."Çocukları kaçıran, belaya sebep olan, hayalleri yıkan canavarlar.
Birde Yalan söyleyen canavarlar vardı. Sosyal becerileri olmasada, insan kalbini anlayamasa da arkadaş arayan. İçinde ki suçluluk ve fazlasıyla birine yakın olma hissi ile bunalıma girsede yalan söyleyen canavarlar.Ryuzaki de bu canavardı
*: Animede ve Mangada bu olayları pek hatırlayamıyorum o yüzden asıl seriden fazlaca ayrık ise lütfen söyleyin(╥﹏╥)
|1 buçuk yıl kadar oldu sanırım yeni bölüm yazmayalı. En son da daha sık bölüm yazmaya çalışacağım demisim-|
|Yine aynı sözü vermek istemiyorum yinede çok özür dilerim- Okulla işler pek iyi gitmediği için bir şey yapma motivasyonum yok|
|Bu bölümü diğer bölümllerden daha farklı yazmış olabilirim çünkü öbür bölümlerin düzenini unuttum gitti-|Neyse, umarım onca zamandan sonra iyi bir geri dönüş yapabilmişimdir. Destekleriniz için çok teşekkür ederim (=^・ェ・^=)
さようなら!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||Citrus|| LawLight Fanfiction
Ficción GeneralMerhaba! İlk önce bir kaç uyarı vermek istiyorum. Eğer başlık için bu yazıyı okuyorsan, zaten bu serinin ait olduğu animeyi ve konusunu biliyorsundur. İlk olarak daha çok animeye bağlı kalacağımı ve çok fazla olmasa da izlemeyenler için spoiler barı...