Günlerden çarşamba, en son ne zaman insan gördüğümü hatırlamıyorum bile.
Dünyadaki tek insan olmak aslında hem iyi hem kötü birşey, herşey senin, herşey bedava, her istediğini yapabilirsin ve her istediğini alabilirsin ama bunların hepsini yalnız yapmak ve uzun süre boyunca tek bi insan bile görmemek, insanı hem paranoyak yapar hem de yalnız ve mutsuz yapar.
Aslında birkaç kişi daha kalsaydı fena olmazdı, bu ülke senin bu ülke benim. Aslında nasıl yok oldular hiçbir fikrim yok, bilmek istediğimden de emin değilim. Yataktan kalkmadan önce bu birkaç günlük rutin düşüncelere daldığıma göre kalkıp hiçbirşey yapmamaya başlayabilirim. Öncelikle ufak bi ayna alıp kendime baktım, baktıktan sonra pencereden fırlattım nede olsa dünya da ne kadar ayna vardır düşünsenize.
Aşağı kahvaltı yapmak için inmeden önce banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Acaba bugün ne yesem, evde mi yesem, dışarda mı yesem. Burger'a gitmeye karar verdim nede olsa vücudumla hava atacağım herhangi bir kız kalmadığına göre güzel bir vücudun anlamı da kalmıyor benim için.
Kapının önündeki ayna'ya baktıktan sonra dışarı çıktım ve ilk önce karnımı doyurdum sonra ufak bi ayna almak için dükkana girdim ama hiç ayna yoktu. Neyse diyip başka bir dükkana gittim ve orda da ayna yoktu, inanır mısınız bütün şehri dolaştım ama bir küçük ayna yoktu. Evde bir sürü ayna var ne yapıyorum ben diyip eve gittim ama gitmeden önce akşam yemeğimi almalıydım ve 3 hamburger alıp evin yolunu tuttum.
Evin önüne vardığımda kapı açıktı, hayret ettim çünkü kapım kapalıydı, içeri girdim ve giriş kapımdaki ayna çatlaktı şaşırdım ve bir hayvanın yapabileceğini düşünüp diğer odaları gezdim, odalara tek bir toz bile girmemişti ama bütün aynalar çatlaktı. Bu durum beni korkutmuştu, o korkuyla kendimi evden dışarı attım. Hem yürüyordum hemde düşünüyordum, acaba kafayı mı sıyırmıştım, yalnız benim olduğum dünya da kapıyı neden kapatmıştım ki yada neden kapattığımı sanmıştım, aynaları ben mi kırmıştım yoksa eve biri mi girmişti ki bütün şehre bıraktığım ilanlar ve radyo sinyalleri aksini gösteriyor. Ya ben paranoyak olmuştum yada yalnız değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNA
Mystery / ThrillerGerçkelik nasıl kavranılır? Yaşadıklarımızın gerçek olup olmadığını nasıl anlarız? Gerçeklik nedir?