PART 2

25 9 2
                                    

İşe koyuldum ve ilk iş olarak Büyük bi mağaza'ya gidip orta ve büyük boy olmak üzere alabildiğim kadar ayna aldım, ikinci olarak her ayna başına bir ses ve video olmak üzere kayıt cihazı aldım eve geldim.
Her kata her odaya bir ayna koydum ve her odayı 2 türlü kayda aldım. Evden çıktım birşeyleri çözememiştim ben niye böyle birşey yapıyorum yada bana bunu ne yapıyor veya bu olanların aynalarla ne bağlantısı var, bunları kendime sormadan edemiyordum.

Korktuğumdan dolayı o geceyi başka bir yerde geçirdim.
Güzel bir ev bulmuştum, kapıyı kırıp hemen üst kata çıktım oldukça yorulmuş ve yıpranmıştım.
Olanları aklımdan atamıyordum, bir anda kendimi herşeyi düşünürken buldum ama yatağın rahatlığına kapılıp uyumuşum.

Birinin cama vurduğunu duymamla beraber uyandım. Seslerin pencereden geldiğini düşünmüştüm ama aynadan geliyormuş.

Apar topar orayı terk ettim ve evimin yolunu tuttum, vardığımda kapım ayrıca bütün odalarında kapıları açıktı, bütün aynalar çatlak idi. Kimisi büyük çatlaktı kimisi küçük, bütün kayıtları toplayıp bilgisayarda izlemeye başladım hepsinde ilk baş ayna çatlıyor ardından kapı bi anda açılıyordu oldukça garipti.

Sonra ses kaydına bakayım dedim, karşıma çıkan şey korkutucu birşeyin de ötesindeydi dehşet birşeydi, bir vuhultu sonrası anlık ve saniyelik yüksek çığlık sonrası çatlayan ayna ve açılan kapı beni oldukça korkutmuştu.
O evden en hızlı şekilde toparlanıp çıktım, olanları idrak edemiyordum, anlayamıyordum. Başka bir eve geçtim ama aynalarla aram eskisi gibi olmadı hepsini çıkardım evden ve biraz ilerde yaktım, eve dönüp uyudum. Uykumda böyle birşey duyduğumu hatırlıyorum "Kapımızı yaktın, giriş kapımızı yaktın" kafamın içinde bu konuşma fısır fısır geçiyordu ve bi anda uyandım saat 3-4 gibiydi, banyo'ya gittim, elimi yüzümü yıkadım ve sonra yatağa dönerken ne göreyim yatağımın başında bi ayna vardı yavaşça yaklaştım ve ayna'yı tuttuğum gibi pencereden aşağı fırlattım. Ayna'ya birşey olmamıştı çatlamamıştı bile ve işlerin rayından çıktığını anladım. Ufak bir yanık kokusuyla arkamı döndüm ve odanın kapısı yanıyordu, o an yaşattığımı yaşadığımı düşündüm ve bi anlık panik ile korkuyla kapıya doğru yöneldim ve bi omuz atıp kapıyı kırıp geçtim ama odâ neydi bütün kapılar yanıyordu ve artık heryeri duman kaplamıştı. Cidden o an tek düşündüğüm şey dünya da ki son insanın böyle ölmesi kimin aklına gelebileceğiydi ve sonra gözüm kapandı. Evet doktor bütün hatırladıklarım bunlar.

Doktor; sizi yol kenarında buldular buraya geldiğiniz de aç ve susuzdunuz ayrıca yol kenarında bulunmanıza ve hiç ateşle ilginiz olmamasına rağmen ciğerleriniz duman doluydu, anlattıklarınız için size bi psikiyatrist göndereceğiz, geçmiş olsun.

Dennis; Sağol doktor.

Bu konuşma sonrası dennis hastane odasında ölü bulundu. Ölüm sebebi intihar idi, keskin bir ayna parçasıyla...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin