Hayatında ilk kez sevilmek nedir bilirmisin? Ilk kez sevildiğine inanmak? Senelerce bu anı beklemek nedir bilirmisin?
İnanmak, inanmayı istemek...Bir insan için herşeyini vermek nedir, düşündümü hiç?
Birdenbire herşeye inanmayı istemek. Mutluluğu keşvetmek, insanlara güvenmeyi öğrenmek nasıl birşey bilirmisin?Ve sonra bir cümle ile şimdiye kadar inandığın tüm şeylerin yıkılmasını görmek? Herşeyin teker teker gözlerinin önünde yok olduğunu izlemek? Sen hiç yaşadınmı bunları?
Ben yaşadım.
Tüm renklerin siyaha dönüşmesi, hayatında tutunduğun tek şeyin ellerinden kayıp gitmesini izledinmi?
Bir insani Dünya'nın en mutlu insanı yapıp mutsuzluğa terk ettin mi? Sen hiç terk edildinmi, adamım?Herşeyi unutmak için çabaladınmı her gün yeniden? Sırf bi cümle, bi anı tüm çabalarını bi anda yerle bir etsin diye? Acı çektinmi hiç? Her nefes aldığında kalbin daha da çok yandımı? Her attığın Adımda gücünün tükendiğini hissettinmi sen hiç?
Aynı anda cemneti ve cehennemi oldunmu biri için?
Başkaların Yanında durup mutluluklarını izleyip eski 'SEN'i hatırladınmı?
Ve birdah asla mutlu olmayacağını kabullendinmi Adam?Sen hiç yalnlız kaldınmı? Yalnlız bırakıldınmı? Birinin yalnlızlığı oldunmu?
Tutundunmu herseye?
Yoksa yorulup bıraktınmı?
Ben bıraktım.
Hiç benim olmamış olsanda bıraktım.
Beni değil de başkalarını seçtiğini izleyip, her seferinde yeniden ben hep seni Seçtim.Ama bıraktım tüm ümitlerimi, rüyalarımı.
Unuttum hatıraları, mutluluğumu.
Son seneler benim için, senin imzan olan karalanmış bir sayfadır artık.