Bejelentkezve mint freckleboy
bchan létrehozott egy csoportot
bchan felvette őt darkbin
bchan elnevezte a csoportot 👁👄👁👁👄👁
[23:08]bchan
Lix
Mi történt?darkbin
Jól vagy Felix?[23:37]
Te
Jólbchan
Mit tett veled?Te
Semmitdarkbin
Ne hazudj Felix
megbeszéltük hogy
nem szép dologTe
MINDEN OKÉ
MIÉRT NEM
LEHET FELFOGNIbchan
Ne idegeskedjTe
Nem vagyok ideges😤darkbin
Akarsz róla beszélni?Te
Nem igazánbchan
Ha akarod
majd elmondodTe
De nem akaromdarkbin
Nyisd ki az ablakotTe
Miért?bchan
Mert kurva hideg van
és esni kezdett az esőFelix kipattant az ágyából, már amennyi fájó tagjai engedték és az ablakhoz lépett. A két fiú egy-egy vastagabb ágon foglalt helyet és várták a szeplőst, hogy végre beengedje őket.
— Csendesen -motyogta a vöröske, amikor beléptek a szobájába.
— Apád elment nem kell félned. Hozok jeget a zúzódásokra -mondta Chan, majd elhagyta a szobát.
— Hogy bánthat valaki egy ilyen csodálatos embert mint amilyen te is vagy -sóhajtotta Changbin.
— Utálsz? -kérdezte Felix.
— Képtelen lennék rá -mosolyodott el és a fiatalabb álla alá nyúlva emelte meg a fejét — Elmondod hogy ki tetszik neked?
— Nem -ingatta a fejét és távolabb lépett tőle.
— És én elmondjam? -kérdezte egy kicsivel komolyabban, ám mégis kedvesen.
— Inkább ne. Még mindig nem ismerjük egymást, de azért köszönöm, hogy segítettél.
— Akkor most elmondok neked valamit, amire csak nemrégiben jöttem rá -kezdte nagyon komolyan Changbin.
— És pedig? -fordult felé kíváncsian.
— Azt hiszem kleptomániás vagyok.
— Erre hogyan jöttél rá? -ráncolta a homlokát a kisebb.
— Úgy kérlek szépen drága Felix, hogy késztetést érzek arra, hogy még számtalan csókot lopjak tőled -mondta a fiú, mire a szeplős a földet kezdte pásztázni, hogy nehogy észrevegye a vérvörös arcát.
— Ahw... Ez még aranyos is lett volna, ha nem a legjobb barátomra próbálnál rámászni -lökte be az ajtót Chan és idegesen méregette a fekete hajút — Valamit mondtam neked Changbin.
— Jól van apuci -grimaszolt Changbin — Bár szerintem nincs olyan gyerek aki ne lázadna -húzta ajkait gonosz mosolyra és nemes egyszerűséggel lekapta a szeplős fiút.
— SEO CHANGBIN! HALÁL FIA VAGY! -indult el felé Chan és a pulcsijának nyakánál fogva rántotta el a megszeppent ausztráltól. Az ökle találkozott Changbin orrával, akinek a fájdalom ellenére is egy önelégült vigyor terült el az arcán. Annyira lefoglalta őket az egymással való hadakozás, hogy fel sem tűnt nekik, hogy Felix ott hagyta őket és a fürdőbe menekült. Magára zárta az ajtót és a földre rogyva kezdett keserves sírásba. Egy pillanatra elhitte, hogy lehet esélye és a másik fiú is akar tőle valamit, ám bebizonyosodott hogy tényleg csak kihasználja. Changbin a vadász, ő pedig a prédája, akit trófeaként tart számon.
YOU ARE READING
Préda (Changlix)
FanfictionMelyben Felixnek Chan az egyetlen barátja, aki visszatért az iskolába és egy hatalmas titkot is hordoz. Felix rajongása a titokzatos 3Racha után... Changbin, aki csak a kalandot keresi ezzel megbántva a törékeny lelkű fiút. Egy lopott első csók, a...