❗️18+❗️
Changbin csendben feküdt Felix mellett és rágódott, hogy megtegye vagy sem. Hirtelen felült, majd a fiatalabbra nézett.
— Lix. Megcsókolhatlak? -kérdezte bizonytalan.
— Eddig nem kellett az engedélyem -ült fel ő is.
— Sajnálom azokat -húzta el a száját Bin.
— Akkor tedd jóvá -csücsörített az ausztrál. Changbin elnevette magát, majd közelebb húzta a fiút és az ajkaira tapadt.
Lágyan, ráérősen csókolta. Nem siettek sehová. Changbin az ölébe húzta a fiatalabbat és a tarkójára vezette egyik kezét. Felix a másik nyaka köré fonta karjait és még közelebb vonta magához. Tetszett neki ez a fajta gyengédség, de a szeplős most sokkal többre vágyott. Finoman megharapta az idősebb alsó ajkát, ezzel bejutást nyerve. Átvette a vezetést és most ő irányított, ám ez csak egy kis ideig tartott. Changbin a másik csípőjébe markolt es fordított a helyzeten. Felix a matracon feküdt és hatalmas szemekkel nézte a felette tornyosuló fiút. Szavak nélkül, csupán a vágytól csillogó szemével könyörgött neki, hogy végre érjen hozzá rendesen. Changbin a másik pólója alá simította tenyerét és finoman cirógatni kezdte bőrét, amitől egész testében megborzongott. Az ausztrál nem sokat tétovázott, pillanatok alatt szabadította meg az idősebbet a pólójától. Megcsodálta kidolgozott vonásait, aminek következtében egy elégedett vigyorrá görbültek ajkai a fekete hajúnak. Mielőtt még valamilyen megjegyzést tehetett volna, a szőke cselekedett és a melegítő nadrágjába csúsztatta kezét. Boxeren keresztül markolt rá a fiú álló tagjára, amitől egy mély és férfias nyögés hagyta el ajkait. Tetszett neki a kényeztetés, de jobban szeretett volna már a szőkeben lenni, ezért finoman eltolta magától, majd megszabadította az összes ruhájától. Nyakától indulva végig csókolta az összes szabadon lévő bőr felületet, néhol erősebben megszívva azt. Felix valami olyasmit motyogott, hogy ne húzza az agyát, de Changbin ezt nem akarta meghallani. Szájával a nemességét kényeztette, míg a kezével, pontosabban az ujjaival tágítani kezdte a fiút. Az ausztrál hátra vetette a fejét és a lepedőt markolva élvezte a másik érintéseit. Érezte hogy egyre több ujj mozog benne és ez annyira jó érzés volt, hogy már csak egy hajszál választotta el őt a beteljesüléstől. Changbin mindennemű mozgást abba hagyott és végleg eltávolodott tőle, de csak addig amíg ő is megszabadult az alsó felét takaró anyagoktól. Egyszerre nyögtek fel, amikor az idősebb teljesen elmerült benne. Fájdalmasan lassú tempóban mozgott, mert nagyon élvezte a szőke látványát, ahogy az teljesen szét csúszik miatta. Percekig kínozta őt, majd egyszer csak kihúzódott belőle. Egy meggyötört és egyben mérges pillantást kapott a szőkétől, ám azonnal a matracra hanyatlott, amikor a fiú egy erőteljesebb lökéssel eltalálta az érzékeny pontját. Felix tekintete elhomályosult, ahogy testét egyre több inger érte, majd szinte egyszerre, a másik nevét nyögve élveztek el.
— Tényleg szeretlek Lixie -suttogta a nyakába, amikor alább hagyott a lihegése és ledőlt az ágyra.
— Én is téged -simogatta meg az arcát — Viszont most le kéne lépned.
— De még nem akarok -nyöszörgött, majd apró puszikkal lepte be a nyakát.
— Csak hogy nem a te apád fog beállítani perceken belül -sóhajtott fel Felix.
— Már megyek is -morogta Changbin.
Mindketten felöltöztek és egy utolsó csók után a fekete hajú elhagyta a házat.
ESTÁS LEYENDO
Préda (Changlix)
FanficMelyben Felixnek Chan az egyetlen barátja, aki visszatért az iskolába és egy hatalmas titkot is hordoz. Felix rajongása a titokzatos 3Racha után... Changbin, aki csak a kalandot keresi ezzel megbántva a törékeny lelkű fiút. Egy lopott első csók, a...