5

564 41 11
                                    

A fiatalabb ausztrál összeszedte néhány fontosabb dolgát és mit sem törődve kinézetével, vagy a lebukás veszélyével, kitárta ablakát és a vastag ágakba kapaszkodva ereszkedett a biztonságos talajra. Futólépésben tette meg az utat a szomszédos házig, ahol a barátja már az ajtóban várta. Elmosolyodott, hiszen a vöröske most láttatni engedte gyönyörű szeplőit, melyeket ő annyira szerette rajta.

— Gyere csak -lépett el az útból, hogy a másik is be tudjon menni — Olyan régen láttam már a gyönyörű arcod -simított az említett testrészre.

— Bármikor láthatod -szegte le fejét és a földet tanulmányozta. Ekkor érte a felismerés hogy nincs rajta alapozó és a másik fiú is megláthatja. Gondolatainak tárgya éppen ezt a pillanatot választotta, hogy megjelenjen, hiszen ő már aludt, csak a zajra felriadt.

— Csendes fiú -mosolyodott el amikor megpillantotta.

— Nevem is van -morogta a vöröske, majd kikerülve a fekete hajú fiút az emeletre sietett.

— Mit vigyorogsz Changbin? -mordult rá ő is a bárgyú mosolyú fiúra.

— Ő az, igaz? -suttogta az idősebb mellé lépve.

— Mondtam már hogy szállj le rólam -ment a szeplős után.

Changbin elégedettséget érzett, bár még nem volt teljesen meggyőződve arról hogy ő az a fiú akivel írogat pár napja. Viszont ő az egyetlen koreai akit ismer és akinek szeplői vannak, így csak ez maradt, vagy a másik lehetőség hogy egy európai, de olyan fiú meg nem jár az iskolájukba. Egyre többet gondolkozott ezen és mindig ott lyukadt ki, hogy ő az a srác. El töprengett és arra jutott, hogy egy esetleges két menetre jó lehet, de többet nem akar tőle. Meg hagyja Channek a lelkizést, neki csak a testi vágyak a fontosak és a szeplős fiú nagyon is kívánatos.

Felix leheveredett a nagy francia ágyra és élvezte a csendet, egészen addig amíg a két másik fiú is meg nem érkezett. Befoglalták az ágy két szélét, így kénytelen volt közepén helyet foglalni, ami miatt nem is kicsit érezte magát kellemetlenül. Választás híján inkább Chanhez húzódott közelebb, aki kapva az alkalmon átkarolta vékony derekát és szinte magához préselte a fiút.

— Aludj Lix -suttogta Chan a fiú nyakába, mert folyamatosan mocorgott. Egész testében megremegett ahogy megérezte az idősebb meleg leheletét. Jobbnak látta, ha tényleg nyugton marad és erőszakosan lehunyta pilláit.
Szép lassan álomba merült a két fiú között és abban a pár órában olyan boldognak és gondtalannak érezte magát.

Reggel ő kelt elsőként és a lehető leghalkabban mászott ki az ágyból. Az ébresztőig volt még pár perc, így ezt kihasználva ment a fürdőbe, hogy a barátja alapozóját használva tüntethesse el a szeplőit. Mire a két idősebb fiú felébredt ő már indulásra készen állt. Chan rosszallóan csóválta a fejét, viszont Changbin teljesen összezavarodott. Úgy rémlett neki, hogy voltak szeplői a fiúnak, de most csak a makulátlan bőrét látta. Lehet hogy túl sokat képzelt a helyzetbe, mivel nagyon megakarta találni azt a fiút. Kicsit már a rögeszméjéve vált, hiszen csak ő járt a fejében. Először tényleg ismerkedni akar vele, hogy utána meghúzhassa, de addig el is kellene jutnia.

Mindhármuknak más és más gondolatok kavarogtak az elméjükben. A szokásosnál később indultak el, így késésben voltak, aminek Felix cseppet sem őrült. A két idősebbet otthagyva rohant előre, mert ő nem engedhetett meg egy igazolatlant sem. Bevágta magát Jisung mellé a padban és elmotyogott neki egy halk köszönést. A mókus fiú mosolyogva viszonozta, majd újra a telefonjának szentelte figyelmét.

Az órák csiga lassúsággal teltek, viszont szerencsére el tudta kerülni ismét az idősebb ausztrált és annak baráti körét. Még véletlenül sem akarta megkockáztatni hogy lebukjon Changbin előtt.
Utolsó óráról úgy szaladt ki, mint akit puskából lőttek ki, csak hogy ismét el tudja kerülni a fiúkat. Kerülő úton ment, így több ideje volt zenét hallgatni és gondolkozni. Leginkább a fekete hajú fiúra gondolt, de ott motoszkált az elméjében az is hogy mi lesz ha kiderül, hogy ő az és emiatt mindenki jobban fogja utálni őt.

Bejelentkezve mint freckleboy

darkbin
[15:28]

darkbin
Végre már
Azt hittem sose leszel aktív

Te
Miért nem tudsz békén hagyni?

darkbin
Csak barátkozni akarok
Ez olyan nagy baj?

Te
Csak barátkozni?
Nincs semmilyen hátsó szándékod?

darkbin
Nincs 🤞

Te
Esküdj meg Changbin

darkbin
Esküszöm hogy nincs
semmilyen hátsó szándékom veled kapcsolatban

Te
Hiszek neked
de ne játszd el a bizalmam

darkbin
Megpróbálom
Most már mesélsz magadról?

Te
Muszáj?

darkbin
Kérlek🥺
Most nem azért,
de még életemben nem
könyörögtem ennyit
mint neked.

Te
Rendben legyen
A nevemet nem mondom el
azt tudod, hogy egy iskolába járunk
A szüleimmel nagyon
rossz a kapcsolatom,
bár néha úgy érzem hogy az én hibámból
Egyke vagyok és egyedül Chan
volt nekem mindig akire számíthatta

darkbin
Mi van a szüleiddel?

Te
Így is túl sokat mondtam
Elégedj meg ennyivel.

darkbin felhasználó offline

Te
Persze haggy itt

freckleboy felhasználó offline

Changbin most már végleg teljesen összezavarodott. Annyi minden egybe vágott és mégsem ő az akit keres. Annyira akarta hogy Felix legyen freckleboy, hogy még azt is megkockáztatta hogy hazudott a chat partnerének. Mert igenis volt hátsó szándéka, hiszen csak kalandot keres és mi lehet jobb annál, ha meg kell küzdeni a zsákmányért.

Préda (Changlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin