Bölüm 15
“HAYIR !”
WuFan, ben ve salondaki diğer herkes sesin geldiği yöne kapıya baktı. Ah Tanrı Aşkına. Her romantik anın içine sıçılmasa olmuyor mu, cidden ?!
“Siktir git şuradan Lay.”
“YAH ! Nişanına nasıl beni çağırmazsın ?! Neyinim ben senin ?”
Gelen benim liseden tek arkadaşım Lay’di. Siktiğimin gamzelisi gerçekten aşırı tatlıydı ve o zamanlar çok popülerdi. Hala da öyle sanırım. Etrafımızda ki kız-erkek herkes Lay’in tatlılığını konuşuyordu.
“Öhöm…”
WuFan dikkat çekmek için sahte öksürüğünü bıraktığında etrafta gülüşmeler ortaya çıktı. İlgi meraklısı işte. Lay’e son kez cevap verdim, o yerine geçerken.
“Şuan romantizmin ortasındayım Lay. Sonra konuşalım. Size gelirse Bay WuFan-sshi teklifinizi kabul e-“
“DUR !”
Sesin geldiği yere tekrar döndük. Karşı çıkan ne çok kişi varmış meğer. Ben bağıracakken Ejderha’m sinirle bağırdı.
“YETER AMK ! BUGÜNÜ MÜ BULDUNUZ ? LU SENDE EVET DE GİDELİM UÇAK BEKLİYOR.”
Kimse kapıdaki Sehun’u umursamadan bize bakmaya başladı, tekrar. WuFan’ı burada yemek istiyordum ama uçak bekliyoor~
Suratını avucumun içerisine aldım ve eğilip dudaklarına ufak bir öpücük kondurdum. Hiç romantik sözlere gerek yoktu –yazar da romantikliğini 2 bölümdür tüketti ztn .s-. Sonra herkesin beklediği o tek kelimeyi söyledim.
“EVET !”
Etraftan yükselen alkış, ıslık ve destekleyici sesler yükselirken WuFan memnuniyetle beni ayağa kalktı ve beni hızla kucağına alıp etrafta döndürdü. Gülerek ikimizde bağırıyorduk.
Etraf biraz durgunlaştığında herkes bizi tebrik etmek için sıraya girmişti. Altın takın lan. Altın istiyorum. Sonra altınları satıp Impala alacağım ben. Altın. Bönö altön vör. Ama ne yazık ki çırpınışlarım Tao ve sevgilisinin yanımıza gelmesi ile son buldu.
“Tebrikler ! Vay canına WuFan… Yaparım demiştin, yaptın. Umarız ikiniz sonsuza dek mutlu olursunuz. Bu arada tanıştırayım sevgilim.”
Yanında durun ondan biraz uzun, yakışıklı çocuğu gösterirken heyecanla gülümsedi Tao… Yavşak ya. Hala WuFan diyor. Sıçarım ben bunun ağzına.
“Merhaba ben JoonMyeon. Herkes Suho der. Kris beni zaten tanır, memnun oldum Luhan.”
Lanet, gülümsedi mi o ? O beyaz dişlerini yerim senin. Yanaklara bak maşa-
“Ağzının suyu mu o Lu ?”
Piç bir sırıtışla bana bakan WuFan’ı takmadan Suho’nun bana uzattığı eli tuttum.
“Memnun oldum Suho. Yalnız merak ettiğim bir şey var. Tao’nun görünürde WuFan’la çıkmasına nasıl izin verdin ? Çok yakın duruyorlardı. Ben olsam anasının a-”
“Luhan, susmazsan cezan büyüyecek bebeğim.”
“İyi, peki ya. Tekrar memnun oldum Suho.”
“Bende memnun oldum Luhan. Ha, bu arada sorduğun sorunun cevabını vereyim; ‘1 hafta benimle alış-verişe gelmek zorunda değilsin.’ Dediğinde düşünmeden olur dedim. Günde 2 kere alış-verişe çıkan bir sevgilin olunca ne sen, ne de kredi kartların dayanıyor. Ailem onu nasıl seviyor anlamıyorum. Böyle damadı kim ister ?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fucking Faboluos
Short StoryLuhan ailesini kaybettikten sonra aşırı çalışıp Seul'ün en prestijli okuluna kabul edilir. İlk günden okulun zorbası ve aynı zamanda okulun playboyu olan Kris'in radarına takılır. İkili ev arkadaşı olursa neler olur ? Luhan~~ Neden herşey benim...