Bölüm 11
Y/N: Müziği ister şimdi okuyun ister Kris'in konuşmasından sonra. Bitince sürekli başa sarın güzel şarkı :3 İyi okumalar~~
N-ne ?!"Lu. Cevap vermeyecek misin ?"
Sehun yaklaştı ve ne ara girdiğimizi bilmediğim ara sokağın duvarını hafifçe itti durgun olan vücudumu.
"S-Sehun-ah... İyi misin ? İstersen sabah konuşuruz huh ? Bak beni di-"
"Luhan.... Beni. Dinle. Seni. İstiyorum. Deli. Gibi. Hemen. Şimdi. Burada."
Kollarını iki yanıma uzattı ve avuç içlerini sağ ve sol tarafa, duvara yapıştırdı. Kollarının arasında kalmış küçük bir geyik. Durum hiç iç açıcı durmuyor.
"B-bak S-Sehun... G-gel ko-konuşalım huh ?"
"Konuşmak mı ? Lu senin yanında kendimi nasıl zor tuttuğum hakkında bir fikrin var mı ? Tanrı aşkına ! Sen o kadar... Mükemmelsin ki..."
Tanrım... Bu çocuk iyi değil. Kafayı benimle bozmuş. Acaba sarhoş falan mı ? Ama kokmuyor ?
Düşüncelerimi okumuş gibi cevap verdi.
"Sarhoş falan değilim, tamam mı ? Ayrıca buraya bonzai çekip de gelmedim. Sadece... Artık içimde tutamıyorum Lu..."
"T-tamam... O-o zaman s-sizin e-eve g-gidip ko-nuşalım... Huh ?"
"Tamam."
Evet Luhan. En iyisini yaptın. Eve gidelim, bana birşey yapamaz. Birşey yaparsa Tao var değil mi ? Evvet !
Tanrım bir insan hem bu kadar yakışıklı, hem popüler, hem de zeki olur mu ?! WuFan çok şanslı değil mi ?
---------------------
DEĞİL ! Tanrım benim kadar salağını tanımadım ! Nasıl bu kadar aptal olabilirim ?!
Sorun Tao... EVDE DEĞİL ! Yarın 'nişan' olduğu için sevgilisi ile alış-verişe gitmiş ve gece kalmak için de otele gitmişler ! Şu Tao ve sevgilisini bulunca elimden kimse alamayacak !
"Al Lu... Suyun."
"T-teşekkürler. S-Sehun-ah... Şu s-sevişme o-olayı..."
"Evet Lu. Şimdi sevişeceğiz."
Vay canına... Çok açıksözlü. Ama şu 'sevişme' sözcüğü bugün fazla kullanıldı bence. Herneyse...
"S-Sehun-ah... Ş-şey... B-bugün çok yor-yorgunum. Huh ? Y-yarın yapsak ?"
Evet, yarın sabah erkenden uyanıp kaçabilirim !
"Olmaz.".
"Eh ? Neden ?"
Tanrım o kadar heycanlı, sinirliyim ki su içmem lazım. Sehun'un bana getirdiği suyu bir dikişte içtim. Şuan elim ayağım titriyo- O sırtımda gezinen el mi ? Sehun'un eli mi ?
"Lu... Çok güzel kokuyorsun..."
Suratını boynuma yaklaştırdı ve kokumu içine çekti.
"A-anlıyorum..."Boynumdaki ıslaklık ne ? Sehun'un dili. Sırtımdaki dokunuşların sahibi... Ooo şiir yazdım. Ama şiir yazmamla neden sertleştim ki ? Noloyor lan ?
Sehun'un eli t-shirtümden içeri girdi ve sırtımda yuvarlıklar oluşturmaya başladı. Hayır, ona dokunmak istemiyorum... Hayır... Lu... Cinsel düşünceleri kafandan çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fucking Faboluos
Krótkie OpowiadaniaLuhan ailesini kaybettikten sonra aşırı çalışıp Seul'ün en prestijli okuluna kabul edilir. İlk günden okulun zorbası ve aynı zamanda okulun playboyu olan Kris'in radarına takılır. İkili ev arkadaşı olursa neler olur ? Luhan~~ Neden herşey benim...