#Rüyalara giren gizemli yüzün hikayesi
2006 yılında New York'ta tanınmış bir psikiyatr, kabul ettiği hastasının garip bir rüyasını dinledi. Bu rüyada hasta, bir adamın kendisine hayatıyla ilgili tavsiyeler verdiğini görmüştü. Üstelik bu yüzü rüyasında ilk kez görmüyordu. Aynı adam daha önce de sıklıkla rüyalarında ortaya çıkıyordu.ABD’de tanımadığı bir erkeği her gece defalarca rüyasında gören bir kadın, 2006’da bu robot resmi çizdi. Çizimi psikiyatrına göstermek istedi ancak çıkarken unuttu. Psikiyatrın masasındaki resmi gören bir başka hasta da bu yüzün daha önce defalarca rüyasına giren adama ait olduğunu söyledi. Şaşkına dönen psikiyatr çizimi hastalarına göstermeleri için meslektaşlarına gönderdi. Onlar da birçok hastanın bu gizemli yüzü rüyasında gördüğünü anlattığını söyledi. Çizim Thisman.org’da yayınlanınca iki haftada binlerce insan ziyaret etti. Dünya çapında binlerce kişi bu adamın kendi rüyasına da girdiğini iddia ediyor. Ancak bu gizemli adamın ‘yeni bir tanıtım projesi’ olma ihtimali de kuvvetli.
-MEDYADA FOTOĞRAF VAR-
#Rusya'da birkaç bilim adamı yeraltı tabakalarındaki kırılmaların sesini kaydetmek için 14.4 kilometre kuyu kazıyorlar ve bu dinleme cihazlarını yerleştiriyorlar.İlkinde çok zayıf frekansta insan sesini duyuyorlar ama böyle bir şeyin mümkün olmayacağını düşündüklerinden ilk etapta bu yerleştirdikleri cihazdan gelen sesler olabileceği kanaatine varıyorlar.Daha sonra daha yüksek frekanstaki sesleri algılayabilecek cihazı yerleştirdiklerinde hayrete düşüyorlar çünkü yerin dibinden milyonlarca insanın çığlık seslerini duyuyorlar.
#Endonezya'da kara büyü ile bir kadın cesedi uyandırıldı, bakımı yapılıyor ve tekrar mezara konulacak.
LAVENDER TOWN SYNDROME / LAVANTA KASABASI SENDROMU
Lavanta Kasabası Sendromu (bazı yerlerde adı "Lavanta Kasabası Melodisi" veya "Lavanta Kasabası İntiharları" diye de geçer) 7-12 yaşlarında çocukların Pokemon Green ve Blue'nun beta versiyonunda karşılaştıkları birşeydi, 27 Şubat 1996'da.
Anlatılanlara göre bu sendrom oyunda Lavanta Şehri'ne ulaşan çocuklarda görülüyor, bu kasabanın müziği diğer müziklerin aksine daha ürkütücü ve yüksek frekanslı sesler içermekte, bu frekans yüzünden de bu sesleri sadece kulakları yeterince gelişmeyen çocuklar duyabiliyor.
Bu melodi yüzünden, çocuklar intihara kalkışıyor veya beyinlerinde kalıcı hasarlar ile hayatlarını sürdürüyorlar. İntihara kalkışan çocuklar kendilerini ya asıyorlar, ya da yüksek bir yerden atlayıp yaşamlarına veda ediyorlar. Bazıları ise gecenin belirli saatlerinde lanetli baş ağrılarının ızdırabını çekiyorlar.
Lavanta Kasabası, aslında bu noktada oyunda görülenden çok daha ilginç bir bakış açısına sahipti, Bu olay daha ilk pokemon oyununda görülmüştü. Lavender Kasabası melodisi kazasından sonra oyun yapımcıları bunun gizlice farkına varmışlar ve bir dahaki versiyonlarda bu frekansı düşürmüşlerdi.
2010 yılında Lavanta Kasabası'nın grafik analizinin yapılması için özel programlar kullanıldı. Tespit edilen şey ise ses dosyasının sonundaki bilinmeyen Unown pokemonlarıydı. Buradaki ironi ise Unown pokemonları Pokemon serisinin ikinci jenerasyonuna kadar yoktular (Gold versiyonu, Silver versiyonu ve Crystal versiyonu.) Unownların dedikleri çevrildiğinde ortaya "HEMEN BURAYI TERKET" kodu ortaya çıktı.
Oyunun ilk beta versiyonunun test için çocuklara dağıtıldığı söylenmişti. Acaba gerçekten öyle miydi?
-Lavanta Kasabası Melodisi Medyada-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku İçerikli Profil.
HorrorKorku içerikli profil. Yoruma İlluminati,cinler,astral seyahat,lucid rüya gibi bir çok konu hakkında danışabilirsiniz. Paylaştığım bilgiler araştırılmıştır bazen başka sitelerden alıyorum.İnanmayanlar araştırabilirler.