Merhabalar! Az önce bir sayfada gördüm dikkatimi çekti.Baktım ne psikolojimi bozucak diye.Sonra 3-4 kere başa sarıp izledim istemsizce. Gözüm felan ağrıyo. İzleyenler yorum yapmış.
Yorumlar şu şekilde;
-
"Allah cezanızı versin lan ne durumdayız biliyo musunuz bunu paylaşıyosunuz be bugün kuzenim taha derste belgesel izliyoduk kediler çıktı hocaya saldırdı allah belanızı versin be"İzleyenler intihara meyillenmiş. Benimde arkadaşlarımında aklında dolaniyo hala melodisi.
Kedinin ses tonunda ki eko bağımlılık yapıyo istemsizce dinleme isteği geliyor asıl hikayesi şu Bu video 2001 yılında 2 Kanadalı programcı tarafından yapılmış. rastgele yapılmış ama adamlar bi süre sonra kendilerindeki değişimi fark etmişler.
2005 yılında bu videodan dolayı yüzlerce kişi intihar etmiş ölenler çoğu evlerinde yalnız başına yaşayan ev ortamı sevip kendini dışarıdan soyutlayan insanlarmış
araştırmalar sonucunda intihara sebep olan zımbırtının bu video olduğunu bulmuşlar. hepsi de bi şekilde depolayıp sürekli izliyormuş bu videoyu. bunun ardından video yasaklanıyor.
sub mesaj filan yok sadece insanlarda aşırı duygusallığa neden oluyor bunalım daysanız filan yandınız
youtube de bu videonun 2 milyon 3 milyon kişi tarafından izlenen versiyonlarını bulamazsınız çünkü video kaldırılıyor.Nasıl ilerliyor?
ilk önce izliyorlar öylesine sonra gereksiz yere izleme isteği doğuyor insanlarda. evde mal gibi miyav miyav geziyorlar sonra. bağımlılık gibi. insanda kötü hatıraları canlandırma eğilimi yaratıyor, eğer bi şekilde bu videolardan kurtulamazsanız ya şizofreni oluyorsunuz ya da intihar ediyosunuz.en iyi ihtimaller ise biraz psikolojiniz bozuluyor sonra yavaş yavaş düzeliyor. EGER KURTULMAZ ISTIYORSANIZ EZBERE BİLDİGİNİZ ŞARKILARI SÖYLEREK DİNLEYİN.Eğer bu videoyu izlediyseniz, şuan büyük ihtimalle iç sesiniz onu tekrarlıyor ve videodan görüntüler aklınızdan çıkmak bilmiyor. Videoyu medyada paylaştım.
BU PSİKOLOJİ BOZAN KEDİDEN KURTULMA YOLU:
Öncelikle, kedi videosundan kurtulmanın başlıca yolu, irade sahipliğidir ki zaten iradenize sahipseniz zamanla unutursunuz. Ama, unutmakta zorluk çekiyorsanız, genelde dinlediğiniz müzikleri dinleyerek, aklınızdan çıkartmanız mümkündür.
Kedi videosunda neler var? :
"Miyav miyav" adlı, insanlarda psikolojik sorunlara neden olan videoya eğer girerseniz, gerçek olmayan karakter kediler göreceksiniz. Eğer minecraft oyununu biliyorsanız, kediler aynı onun şeklinde. Yani ben benzettim eminim sizde benzetmişsinizdir, herneyse. İlk kedi derenin kenarında namaz kılyor gibi aşağı eğilip yukarı kalkıyor. Sonra bir çok kedi animasyonu geliyor felan. Video korkunç değil ama, insanlarda duygusallığa neden olan müzik tonu ve sözler insanı ürpertiyor azda olsa. İzlememenizi öneririm.Çok değişik şeyler yok isteyen sesini kapatsın izlesin çünkü esas psikoloji bozan müziği. Bana kalırsa hiç izlemeyin ama illa merak ediyorsanız, öylede izleyebilirsiniz...
Ve arkadaşlar birşey söylemek istiyorum. Bana bu videoyu izledikten sonra nefret söylemli sorular lütfen sormayın. "O kedi videosunu attın! şimdi ne haldeyim! Bundan kim sorumlu?!" gibi sorular almak istemiyorum bundan ben sorumlu değilim.Biliyorsunuz sizlerinde kendi iradesi var. Ben o videonun başına, kocaman harflerle "PSİKOLOJİ BOZAN VİDEO" yazdım mı yazmadım mı? yazdım. Bu nedenle, burdan sonra izleyip izlememek, tamamen sizin kararınızdır. Ben kimseye zorla izletmiyorum hatta izlemeyin de demiştim. O nedenle, kötü yorumlarınızı kendinize saklayın. Kimseyi zorla tutmuyorum.
Ve, artık kedi videosu hakkında yeterli bilgiye sahipsinizdir diye düşünüyorum ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku İçerikli Profil.
HororKorku içerikli profil. Yoruma İlluminati,cinler,astral seyahat,lucid rüya gibi bir çok konu hakkında danışabilirsiniz. Paylaştığım bilgiler araştırılmıştır bazen başka sitelerden alıyorum.İnanmayanlar araştırabilirler.