ÇAKRA NEDİR?

543 15 0
                                    

* Arkadaşlar bugün birçok şey paylaştım bu paylaştığım bugünlük son olacak lütfen sizde emeğe saygı olarak oy verirseniz mutlu olurum ve merak ettiklerinizi bana mesaj atarak öğrenebilirsiniz veya yoruma yazabilirsiniz.*

meditasyonlarda çakralarla çalışmak hem sağlığımıza son derece faydalı hem de hayatımızın her yönünde potansiyelimizin tamamını yaşamamızı sağlıyor. Piyasada çakralarla ilgili pek çok yazı ve kitap var. Ben bilmeyenler için ana çakralarımızı kısaca tanıtmak ve çakra meditasyonlarının temel kurallarını paylaşmak istiyorum.

Aralık 2012 de Dünya’nın Samanyolu’ndaki pozisyonunun değişmesi ile hem Dünya’nın hem de yeryüzünde yaşayan tüm varlıkların enerji merkezlerinde birtakım değişiklikler oldu ve bu değişiklikler gerçekleşmeye devam ediyor. Benim buraya yazdıklarım en son bilgilerden derlenmiştir.

Çakra Nedir?

Çakralar vücudumuzdaki enerji, yaşam gücü, hayat enerjisi merkezleridir. Çakraları küçük enerji girdaplarına ya da pervanelere benzetebilirsiniz. Sağlıklı çakraları zihninizde tüm yaprakları sağlıklı bir şekilde açılmış bir gül ya da nilüfer çiçeğine benzer şekilde canlandırabilirsiniz. Her çakranın sorumlu olduğu organlar, duygular ve dış dünyaya ait fonksiyonları vardır yani çakraların son derece karmaşık görevleri vardır ve hayatımızı direkt olarak etkilerler.

Ana çakralarımızın her biri omurga boyunca dizilmiştir. Omurganızı geniş bir enerji yolu ya da ana elektrik hattı olarak düşünün ki bu aslında doğru bir benzetme çünkü omurilik tüm elektrik sinyallerini bütün organlarımıza ve uzuvlarımıza taşır ve oradan aldığını beyne götürür. Bu elektrik hattının üzerinde ana giriş ve çıkış prizleri düşünün. Ve bu prizlerle vücudunuzun yaşam sinyalleri yönetiliyor. Çakraları dengeli bir kişide bu ana prizlerin tüm sigortaları passız, kirsiz, olması gerektiği gibi çalışır, şalterler ihtiyaca göre açılıp kapanır. Çakraları dengesiz kişilerde ki bu çoğunluğumuz da böyle, sigortaların kimi yanmış, kimi paslanmış, şalterler çoğu zaman kapalı, bazen de hiç kapanmıyor, enerji yönetimi tamamen verimsiz, ya aşırılık yaşıyoruz ya da eksiklik, bunun yanında sağlık sorunları da baş gösteriyor.

Çakraların Özellikleri:

Vücudumuzun pek çok yerinde çakralar vardır ancak biz ana çakralara odaklanacağız. 2012 ye kadar binlerce yıldır 7 ana çakra ile çalışılıyordu ama şimdi çakraların sayısı arttı. Hala her biri son derece önemli ama Kalp çakrası diğer bütün çakraların dengelenmesinde büyük rol almaya başladı, çünkü bizler ego/entellektüel bilinçle yaşamaktan kalp/sevgi bilinciyle yaşamaya doğru geçiyoruz.

-Çakra ne diye sürekli soruluyor çünkü psi ball vs. psişik güçlerde etkisi oluyor, ayrıca bir çok çakramız var, beyindekinin açarsak daha zeki olabiliyoruz ve beynimizin daha çok yeri çalışıyor, beyin çakrası vs.

Çakra Temizleme

1-Kendinize 15-20 dakika ya da arzunuza göre daha uzun vakit ayırın ve hiç rahatsız edilmeyeceğiniz bir yere gidin.

2- Rahat bir yere oturun, yatmayın, yatmak yeni başlayanlarda uykuya yol açabiliyor. Omurganız düz dursun, dimdik asker gibi durmanıza gerek yok ama nefesin düzenlenmesi açısından sırtın sağlıklı bir şekilde düz durması gerek. Çene çok hafif aşağıya doğru, ellerinizi önünüzde kavuşturabilir ya da dizlerinize yukarı açık koyabilirsiniz. Omuzlarınızı rahat bırakın, çenenizi kasmayın, tüm vücudunuzu kontrol edin ki meditasyonun ortasında rahatsız olup pozisyon değiştirmek zorunda kalmayın.

3- Genelde ne meditasyonu olursa olsun bir niyetle başlamak iyidir. Niyetiniz bu meditasyon için ‘vücudunuzun tüm enerji merkezlerini dengelemek ve sağlığınıza katkıda bulunmak’ ya da ‘çakraları dengeleyerek Tanrı’nın sevgisini hissetmek’ olabilir, siz ne niyet ediyorsanız onu aklınızda kurgulayın.

4- Önce nefesinize dikkatinizi verin. Derin nefes alın, bir saniye durun, nefesi geri verin. Nefesinizi iyice yavaşlatın. Belli bir ritim tutturun.

5- Aldığınız her nefesle, ciğerlerinize ve kalp çakranıza ışık doldurduğunuzu hissedin. Bu ilk nefeslerle aldığınız ışığın ya Tanrının beyaz ya da Michael’ın mavi ışığı olmasını tavsiye ederim. Çünkü önce korunma kalkanımızı açacağız. Bu ışığın kalbinizden tüm hücrelerinize ve auranıza yayıldığını ve etrafınızda bir balon oluşturduğunu hayal edin ve bu ışık balonu sizin kalkanınız olacak. İsterseniz o noktada aklınızdan Michael’ı sizi koruması için çağırabilirsiniz.

6- Şimdi, istediğiniz bir renk ışığı o günkü ihtiyacınıza ya da içinizden gelen rehberliğe göre seçebilirsiniz. Tanrı sevgisini, saflık ve açıklığı temsil ettiği ve tüm ışık huzmelerini içinde barındırdığı için beyaz en çok seçilen renk. Ancak konumuz sağlığı da ilgilendirdiği için Rafael’in yeşil ışığı veya Mor Alev de çok etkili. Melek enerjilerinden o anda size yakın gelenini seçebilirsiniz. Benim her seferinde seçimim başka oluyor, bazen de renk ben seçmeden kendiliğinden geliyor. Bu seçtiğiniz renk ışığın gökyüzünden, bizim güneşimizin de etrafında döndüğü samanyolunun merkezindeki güneşten size doğru parlayarak ve tertemiz bir şekilde geldiğini aklınızda canlandırın. Eğer melek enerjisi ile çalışacaksanız ilgili meleğin yardımını isteyin ve enerjinin onun ellerinden geldiğini, yanınızda durduğunu düşünebilirsiniz (Ve yanınızda da olacaktır, bundan eminim!) Bu güçlü ışığı Taç çakranızdan başlayarak tek tek aşağıya kadar indirerek tüm çakralarınızı temizleyeceksiniz.

Korku İçerikli Profil.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin