Mi-am lăsat scenariile din telenovele ascunse sub pat, m-am furișat din cameră până la barul hotelului de mi-am luat 2 beri, încă 1 pachet de țigări și-am fugit pe plajă. Eram singurul prostovan la ora aia pe plajă că doar na, am vrut să văd marea că nu mai văzusem apă înainte de a fi pe țeavă (să știți că toată noaptea, părinții mei au crezut că sunt în cameră și dorm ca un mic vițeluș). Odată ajuns pe plajă, m-am trântit ca din avion de mi-am simțit pozițiile fiecărui intestin, dacă mai picam și cu fundul în vreo scoică, era magnific, chiar mi-aș fi dorit să simt acea senzație. De data asta cred că am fost idiolul tâmpiților, credeam oare că voi găsi paturi pe plajă ?! Sărind peste asta, mi-am aprins o țigară și-am început să-mi bag botu prin sticla aia de bere. Da, frățiorilor, în mine zăcea o fragilă și gingașă femeie care nu mă lăsa să beau o bere cu sticla decât într-un mod ”special” ca și mine.
Lingând berea mai mult, privind cerul (chiar nu vedeam nimic înafară de stele dar așa văzusem în filme că se face), îmi zboară, defapt, rememorez ”întâmplarea” mea ce avuse loc cu foarte mult timp înainte de venirea mea la mare, cu o femeie (la ce a fost în seara aia, numai fetiță nu era) mai mare decât mine cu 2 ani care m-a făcut să sar ca iepurele la stadiul de bărbat (mă futuse regește și-mi luase virginitatea ca pe cadoul de crăciun ce stătea sub brad). Nu știu cum o cheamă, vârsta cred c-a fost o minune de-am reținut. Eram la petrecerea celui mai bun prieten al meu de acum, Luci. Țin minte că mă îmbătasem ca o scândură, ca o piatră sau ca ce mai vreți voi (să fim serioși, nu eram singurul adolescent la 15 ani care se îmbătase ca ultimul câine când îi dai bere cu capacul), dar n-am cum să uit că domnișoara aia m-a făcut să mă simt ca unul din îngerii lui Isus. Cred că-n seara aia mi-am învățat, mi-am uitat și reînvățat la infinit CNP-ul cu tot cu serie, deși aveam buletinul de 1 an.
Pot jura, dacă mămica mea ar afla în momentul de față că o tipă beată, probabil și puțin afectată de puține ”flori”, i-a luat virginitatea acum ceva timp, copilului ei, ar fi construit un rug și ar fi ars-o chiar pe apa de la mare în fața a nu știu câți turiști.
Acum mă pot lăuda că eu de fel am fost un copil cuminte, asta până l-am cunoscut pe Luci. O viață am învățat să mă țin de fusta mamei, iar acum m-a învățat ăsta să mă țin de fustele fetelor, bine, ”sub fuste”, dar amănuntele astea contează prea puțin în acest episod.
Bine, dacă tot insistați, faza cu ”sub fuste” mi se trage de la un pariu. Eram în mall cu Luci, și pariasem faptul că am tupeu să mă bag cu capul sub fusta (la propriu) primei domnișoare, dacă nu, trebuia să stau la o bătaie să nu mai știu nici cum mă cheamă cu buletinul în mână. În general noi ne bătam ca doi imbecili până nu mai știam de noi, chiar dacă aveam sau nu motive. La noi, asta ne arăta bărbăția, și chiar eram 2 bărbați.