Kapıyı açtığımda yerde Hira ve Mira yatıyordu.Her yeri kanlar içindeydi.Ağlamaktan kendimi kontrol edemiyordum.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum,kızlar benden beter olmuştu.Kızları hastaneye götürmeye çalıştık.Bu vakitte de taksi bulamazdık.Sınıf arkadaşım Ege yardımımıza koşmuştu.Arabasına atlayıp kızları acile götürdük.Mira'nın gözleri yoktu ve yüzünün her tarafı parçalanmıştı.Hira'ya bi zarar gelmemişti.Ama nabzı atmıyordu.
"Egeee dahaa hızlı lütfeeeeeen!!!!"
"Elimden geldiğince hızlı gitmeye çalışıyorum"
Ege çok hızlı gidiyordu.Bi yandan da kaza yapma korkusuyla oturuyordum.Hastaneye geldiğimizde ikisinide ameliyata almışlardı.Hira'nın olduğu ameliyathaneden doktor çıktı ve AB rh(-) kana ihtiyacı olduğunu söyledi.Benim kanım B rh(+),kızların aynı A rh(-),Ege'nin de 0 rh(-)'di hastanede aramaya başladık.Ya kimsede mi olmaz.Personel odasına girdik ve sorduk.Anıl adında biri kanını vermeye razı oldu.Hira kurtulmuştu.Hira bildiğiniz kurtuldu.O anki sevincimi size 24.kattaki pencereden atlayan kız olarak anlatabilirdim.Hira'yı odaya almışlardı.Kızlar odada Hira'nın yanında duruyorlardı.Ben hala Mira'dan haber bekliyordum.Oradan da doktor çıktı.Anlatmaya başladı.
"Mira hanım şu an gayet iyi yüzüne yaklaşık olarak 21 tane dikiş atıldı.Fakat yapay göz nakledilecektir."
O kadar çok sevinmiştim ki aaaah ölücem galiba.Mira tekrar ameliyata alınmıştı.Yapay göz nakledilirken bende Hira'nın yanına gittim.Ona sarılmamla ağlamam bir oldu.Hira'nın yanındaki genç Hira'ya çok hoşlanmış gibi bakıyordu.Hira konuşamıyordu.Tamda olanları anlatmasını isteyecektim.Fufufuufuf.Odada biraz daha dinlenmesini söyleyip odadan çıktık.Anıl hala odadaydı.Yanında kalmak istedi Hira'nın.Bizde kabul ettik tabiki.Mira ameliyathaneden çıkmıştı.Mira'yı odaya götürürlerken yanından gittim.Sevinç gözyaşlarım yağmur yağarmışcasına akıyordu.Doktor da odadan çıkınca anlattı işte nasıl göreceğini falan...
"Mira hanımın durumu şu an gayet iyi,hayati tehlikeyi de atlattı.Nakledilen gözleri sayesinde hayatına normal olarak devam edicektir."
Kendimi iyi yönden kötü hissediyordum :D O anki sevincimi hiç bir şekilde anlatmazdım.Mira'nın yanına gittiğimde yanında tanımadığım birisi Mira'nın kulağına eğilmiş bir şeyler fısıldıyordu.Beni görünce odadan bi anda çıktı ama sizin bildiğiniz gibi değil.Kapıdan çıkmamıştı....