| ö z e l b ö l ü m | son.

118 10 169
                                    

Kurgu hakkında düşünceleriniz beni çok mutlu etti. Onları hisseden herkese yeniden çok teşekkür ederim. Bu benim için çok kıymetli.♡

Özel bölüm ile geldim, son kez.

Vedalardan hoşlanmam. Ama bu mektup, son bir veda olacak.

Genç kadının ağzından,

İki yıl sonra

°

Bilinmez adam gitti, içimdeki yangın sönmedi.

Bir aşkın kırıntıları.

Veyahut umut kırıntıları.

Bana neden bu kadar geç kaldın bilinmez adam? En baştan bana anlatsaydın keşke. Senin en zor zamanlarında yanında olmayı çok isterdim.

Şu an kendimi alevlerin arasında kalmış biri gibi hissediyorum.

Çünkü bugün senin ölüm yıldönümün...

Uçurum kenarları sen benden gideli kimsesiz kaldı bilinmez adam.

Kimsesiz.

Acı verici.

Darmadağın.

Ve yıkık.

Senden geriye kalan şey anılarımız ve uçurum kenarları.

En güzel anlarımın sahibi olan bilinmezim; sana söylemem gereken bir şey var: Kitabımız bugün itibariyle raflarda. Nar çiçeği ve bilinmez adamın. Bizim.

Başardım. Ben başardım. Şimdi başka insanlara umut olmak istiyorum. Bir seneden fazladır kitap için mücadele veriyordum, yaklaşık iki hafta önce uzun zamandır istediğim şeyi gerçekleştirdim.

O bir kurgudan ibaret değil bilinmezim; o kitap senin duygularına, bana olan sevgine, kalbinin güzelliğine her şeyi içinde barındırıyor.

Bana demek isteyip ama
dile getiremediklerini de...

Hastalığından ötürü yapamadıklarını da.

Birlikte gerçekleştirdik bilinmezim. Her şey birlikte.

O kitabı yazdığım bir yıl kendimi gerçek dünyadan soyutladım. Emin bir şekilde söyleyebilirim ki geçirdiğim en güzel bir yıldı bilinmezim. Yanımda olamasan da aklımdaydın.  Zihnime girerek, kafandaki karanlığı aydınlığa çevirdin. En güzel yolculuktu, bana aşkımızı yeniden hatırlattın.

Sana bir gün hiç aşık olmadım, demiştim. Yanılmışım. Seni kaybettiğim o gün içimdeki kayıp kızın sessiz çığlıkları ve senin bana olan bakışların geldi aklıma. O gün bir daha seni göremeyeceğimin acısını yaşadım. İşte ben o gün kalbimdeki solmuş olan papatyaların üstünü çiğner vaziyette, gökyüzünü kapkaranlık bulmuştum.

En ağırı neydi biliyor musun?

Seni gördüğüm uçurum kenarının, seni gördüğüm son yer olması.

Aynı annemi gördüğüm son yerin uçurumun kenarı olduğu gibi...

Sen gittin, kendi evim ıssız bir sessizliğe büründü. Kalemim; içimdeki ateşi söndürmek için çabaladı.

Ve seni zihnimde yaşatmak; içimdeki bana ait olmadığını düşündüğüm konuşmaların sonu oldu.

Seni uçurumda gördüğüm ilk gün ela gözleri yorgun bakan genç bir adamdın. İlerliyen zamanda hayatıma girerek bilinmez adam oldun. Şu an ise savaşı kazanmamda kahramanlık gösteren bilinmezimsin.

Neredeyim biliyor musun şu an? Senin en çok olmak istediğin yerde. Kitaplarının arasında dolaşan bir adet nar çiçeği, şu an odanda.

Bana neden nar çiçeği dediğini çok merak ediyordum. Ve bugün bu hitap şeklini tesadüfen bi' kitabının arasında bana yazdığın not ile fark ettim.

Annenin en sevdiği çiçekmiş nar çiçeği.

Ve ben annen kadar kıymetli bir çiçekmişim senin hayatında.

Senin benim hayatımdaki değerin, küçük bir çocuğun hayallerine kavuşmuş sevinci ile eş değer bilinmez adam.

Sen bu dünya için fazla güzelsin.

Ve şunu bil: Bundan sonraki geriye kalan yaşamımda, zihnimde, kalbimde, en güzel düşlerimde, baktığım manzara da, her zaman hayatımın bir parçasından ibaret olacaksın. Bana olan sevgin, ben yaşadığım sürece ikimizin kazandığı savaşı olacak.

Sakın şunu unutma: Sen de savaşı kazandın, bilinmezim. Sen bu savaşın en güzel parçasından ibaretsin.

Savaştın sen her şeye rağmen ve o kadar çok güçlüsün ki bilinmezim.

Ve şu an sana yazdığım bu ilk ve son  mektubu birkaç şey dile getirerek noktalayacağım.

Okyanus bana emanet, ela gözlüm. O bana seni hatırlatıyor, ona sahip çıkacağım. Geriye kalan yaşamımda, mutlu olacağım. Senin her zaman olmamı istediğin gibi. Nar çiçekleri yetiştireceğim ve onlara gözüm gibi bakacağım. Seni zihnimin en derinliklerine hapsedip, oraya çiçekler ekeceğim. Bahçen de bana emanet.

Sana elveda demek en son istediğim şey, hoş kal sevgilim.

Sevgilerle,
nar çiçeğin.

°

-nar çiçeğinin kitabından bir sahne

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-nar çiçeğinin kitabından bir sahne.

Ve, son kez.
Zihnindeki bilinmez adamı özgür bırakan o sahne.

Zihnindeki bilinmez adamı özgür bırakan o sahne

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

son kez,
hoş kalın.

Kendimi Bulmam Gerek | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin