အပိုင္း 38

826 126 8
                                    

King ကညက်ရင္သူတို႔အေဆာင္ေရွ႕မွာေစာင့္ေနမယ္လို႔ေျပာၿပီးလမ္းခြဲခဲ့တယ္ Harry အေဆာင္ျပန္ေရာက္်ေတာ့ Ron က "harry မင္းဘယ္သြားေနတာလဲငါညီမ Ginny ကိုလ်ိဳ၀ွက္ခန္းကသတၱ၀္ႀကီးဖမ္းသြားတယ္ငါ..ငါဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ...."

"Ron စိတ္ေအးေအးထားငါေျပာျပမယ္ငါလ်ိဳ၀ွက္ခန္းရိွတဲ့ေနရာကိုသိလာၿပီငါတို႔ညက်ရင္သြားမယ္မင္းသူမအတြက္လဲအရမ္းစိတ္မပူေနပါနဲ႔သူမအႏၲာရယ္ကင္းမွာပါ...." Harry လဲအဲ့လိုေျပာလိုက္တယ္...

ညေရာက္ေတာ့သူတို႔နွစ္ေယာက္အဆာင္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ King ကသူတို႔ကိုေစာင့္ေနတာကိုေတြ႕တယ္...

"Draco ငါတို႔ Pro ဆီအရင္သြားမယ္...."

"Ok ကိုယ္ကရတယ္လို"ေျပာလိုက္တယ္သူ baby တို႔ေနာက္ကေန႔လိုက္လာတယ္ သူတို႔ Pro
အခန္းေရာက္ေတာ့ Pro ကပစၥည္းေတြသိမ္းေနတယ္အဲ့တာနဲ႔ Harry ကေမးလိုက္တယ္..

"Pro Gilderoy ဘယ္သြားမလိုအထုတ္ေတြနဲ႔..."

"Harry တို႔ပါလားဘာလာလုပ္တာလဲေက်ာင္းႀကီးကမလံုၿခံဳေတာ့ဘူး...."

အဲ့အခ်ိန္ Draco က" ေက်ာင္းကမလံုၿခံဳေတာ့လို႔
Pro ကထြက္ေျပးမယ္ေပါ့အဲ့လို႔လား..."

"မင္း Draco Malfoy ..Slytherin အေဆာင္ကေက်ာင္းသားကဒီမွာဘာလုပ္ေနတာလဲ..."

"ကြၽန္်ေတာ္ဘာလုပ္လဲဆိုတာ Pro နဲ႔မဆိုင္ပါဘူးေလာေလာဆယ္အထုတ္ေတြခ်ၿပီးကြၽန္ေတာ္တို႔နဲ႔လိုက္ခိုက္...."

အဲ့အခ်ိန္မွာ Pro က သူရဲ႕အိပ္ကတ္ထဲကေမွာ္တုတ္တံကိုထုတ္လိုက္ၿပီးသူတ္ို႔ကိုခ်ိန္ထားတယ္...

Draco တေယာက္သူစိတ္မရွည္ေတာ့တာနဲ႔အဲ့ Pro ကိုခ်ဳပ္ေနွာင္ထားလိုက္တယ္ၿပီးေတာ့သူလက္ထဲကေမွာ္တုတ္တံကိုသိမ္းလိုက္တယ္...

Harry နဲ႔ Ron တို႔နွစ္ေယာက္အံၾသေနက်တယ္
Pro Gilderoy ကို King လုပ္လိုက္တာ...

"မင္း...မင္းကေက်ာင္းသားတေယာက္ေလ Pro တေယာက္ကိုအခုလိုခ်ဳပ္ထားလို႔မရဘူး..."

"ရတယ္ကြၽန္ေတာ္အေနနဲ႔....Pro စြမ္းအားရွိရင္မႏၲန္က
လြတ္ေအာင္ရုန္းၿပီးထြက္သြားလိုက္ေအာ္ေမွာ္တုတ္တံကိုေတာ့ကြၽန္ေတာ္ယူသြားတယ္..."

Reborn HeartWhere stories live. Discover now