Lilly တေယာက္သူဒီဘာမဟုတ္တဲ့ Harry Potter ကသူ type မဟုတ္ဘူအဲ့လိုပံုစံကသူအ
ႀကိဳက္မဟုတ္ဘူးသူကိုသူမာမီတို႔ကခိုင္းထားလို႔သာအဲ့ေကာင္နားကပ္ေနရတာသူ type ေလးက Malfoy type မ်ိဳးကိုႀကိဳက္တာသူမိသားစုကလဲသခင္ႀကီးလက္ေအာင္ခံမိသားစုပဲအတူတူပဲအဲ့လိုလူမ်ိဳးကိုႀကိဳက္တာ.....Draco သူအတန္းၿပီးတာနဲ႔ သူ baby နဲ႔ေတြ႕ဖို႔လုပ္ထားတဲ့သူတို႔ေတြ႕ေနက်ေနရာျဖစ္တဲ့အမေွာင္ေတာအုပ္နားကခံုတန္းေလးမွာထိုင္ေစာင့္ေနတယ္....
ခနေနေတာ့ Baby ေရာက္လာတယ္သူေဘးမွာလာထိုင္တယ္သူ baby ရဲ႕လက္ေလးကိုဆုပ္ကိုင္ထားလိုက္ၿပီး baby ရဲ႕ကိုယ္သင္းနံေလးကိုရူရိွက္ေနတယ္ၿပီးေတာ့သူ baby ရဲ႕ပန္းေရာင္သမ္းေနတဲ့နႈတ္ခမ္းေလးကိုသူရဲ႕နႈတ္ခမ္းေလးနမ္းလိုက္တယ္အခ်ိန္ တခုေလာက္ထိေပါ့....
Harry လဲေရာက္တာလဲသူလက္ ကို King ကကိုင္လိုက္ၿပီးသူကိုနမ္းလာတယ္သူကိုယ္တိုက္လဲလြမ္းေနလို႔သူ King ကိုမတားျမစ္မိဘူးသူကိုယ္တိုင္ကလဲ King ရဲ႕အထိအေတြ႕ကိုလြမ္းေနတာေလ.....
Harry လဲအခုမွသတိရတယ္သူကို King ေျပာစရာရွိတယ္ဆိုတယ္တာကိုသူလဲ King ကိုေျပာလိုက္တယ္ေလ "King .... baby ကိုေျပာစရာရွိတယ္ဆို..."ေျပာလိုက္တယ္
အဲ့ေတာ့မွ Draco လဲ " ကိုယ္ဒယ္ဒီရဲ႕အခန္းထဲမွာ
ကိုယ္ေတြ႕တာအဲ့မိန္းမဒယ္ဒီတို႔နဲ႔တခုခုပတ္သတ္ေနတယ္ၿပီးေတာ့ baby မွတ္မိေသးလားကိုယ္ဖန္ခြက္ခြဲလိုက္တဲ့ကိစၥကိုေလ...."ေမးလိုက္တယ္...Harry လဲအဲ့ခ်ိန္ကသူမွတ္မိတယ္ King ကရုတ္တရက္ႀကီးဖန္ခြက္ကိုခြဲလိုက္တာကိုမေတာ္တဆလို႔
ေျပာေပမဲ့သူသိတယ္ king တမင္သက္သက္လုပ္တာဆိုတာကိုသူသတိထားမိတယ္....အဲ့တာေၾကာင့္သူေျပာလိုက္တယ္ "Baby မွတ္မိတယ္ဘာလို႔လဲဟင္...."ေမးလိုက္တယ္....
အဲ့ေတာ့မွ Draco က "Baby အဲ့ဖန္ခြက္ထဲမွာ
အခ်စ္ေဆးရည္ထည့္ထားတယ္...."ေျပာလိုက္တယ္...Harry က အလြန္အံၾသသြားတယ္...."အဲ့ေဆးရည္ကိုဘာလို႔အဲ့ဖန္ခြက္ထဲမွာထည့္ထားတာလဲ"လို႔ေမးလိုက္တယ္...
Draco က "ကိုယ္ထင္တာက ဟိုတေယာက္လႊတ္ဖို႔ကိစၥနဲ႔ေက်ာင္းမွာျဖစ္မဲ့ကိစၥနဲ႔ကပတ္သတ္ေလာက္တယ္အဲ့ဒီကိစၥမွာ baby ကို၀င္မရူပ္ေစခ်င္လို႔အဲ့ေဆးရည္သာေသာက္လိုက္ရင္ baby ကသူတို႔လက္ချပ္ထဲကလူျဖစ္သြားမယ္ေလအခု baby ကမေသာက္လိုက္ေတာ့သူတို႔ဘက္ကတခုခုလုပ္အံုးမယ္ကိုယ္ထင္တယ္အဲ့တာမို႔လို႔ baby ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဂရုစိုက္ကိုယ္စိတ္ပူတယ္ကိုယ္ကအရင္လို႔ baby ကိုေပၚတင္ဂရုစုိက္လို႔မရဘူေလသူတို႔ဘာလုပ္မွာလဲကိုယ္စံုစမ္းရအံုးမယ္...."ေျပာလိုက္တယ္....
YOU ARE READING
Reborn Heart
FanfictionDracoသည္Harryကိုသူေအာင္ျမင္မူေတြ ေက်ာ္ၾကားမူေတြကိုခိုးယူသြားတယ္လို႔ထင္ၿပီး မုန္းတီးခဲ့သည္အမ်ိဳးမ်ိဳးဒုကၡေရာက္ေအာင္လုပ္ခဲ့သည္ေနာက္ဆံုးသူသည္သာက်ဆံုးခဲ့သည္ထိုေၾကာင့္သူHarryအေပၚကိုပိုမုန္းခဲ့သည္ဒီလိုနဲ႔သူေသဆံုးသြားသည့္အခါအ...