ငါမှာဘာလို့အဲ့လိုကိစ္စတွေဖြစ်နေတာလဲ...ဘာကြောင့်လဲငါလဲသာမှန်ဘ၀လေးနဲ့အေးအေးချမ်းချမ်းနေချင်တယ်လေ
လွန်လေပြီးသောနှစ်များဆီသို့ငါဆိုတဲ့Draco Malfoy က Slytherin သွေးသန့်မျိုးရိုးမှာဖွားမြင်ပြီးအကုန်လုံးရဲ့လေးစားမှုကိုရရှိခဲ့သည်။
ဟိုမျိုးမစစ်ကောင်မပေါ်လာမှီအချိန်ထိပေါ့အဲ့မျိုးမစစ်ကောင်ကငါရဲ့အောင်မြင်မှုတွေကိုရယူသွားတယ်နောက်ဆုံးငါမြတ်နိုးတဲ့ငါနှလုံးသားတစုံကိုပါသူယူသွားခဲ့တယ်အဲ့ကောင်ကြောင့်ငါဘ၀ကြီးအဲ့ကိုတွေဖြစ်လာတာငါမင်းကိုအရမ်းမုန်းတယ်
Harry Potter မင်းကြောင့်သာငါကအများအမြင်မှာလုံးဝသုံးစားလို့မရဘဲအကုန်လုံးဝိုင်းသတ်ချင်တဲ့လူဖြစ်လာတယ်မင်းကြောင့်.....
ငါနောက်ဆုံးရရှိခဲ့တာတော့သေဆုံးခြင်းပေါ့မင်းကတော့ငါနှလုံးသားဖြစ်တဲ့Ginnyကိုရရှိပြီဘဝကိုပျော်ရွှင်စွာအဆုံးသတ်သွားတယ်
ဒီနေ့ငါရဲ့အသုဘမှာငါကိုလိုက်ပို့တဲ့သူတွေဘယ်သူမှမရှိကြဘူးဘဲနောက်ဆုံးထိငါဆိုတဲ့Malfoyကအမှိုက်သာသာပဲအဲ့ချိန်မှာမမျှော်လင့်ထားတာကငါရဲ့အသုဘကိုသူမလာမယ်လို့မထင်ခဲ့ဘူးသူမရောက်လာတာပဲ....
Malfoyနင်သေသွားတာငါအရမ်းဝမ်းသာတယ်နောက်ဆုံးတော့ငါပိုင်ဆိုင်ချင်တဲ့Harryကိုလဲရတယ်အများအမြင်မှာနင်သာမကောင်ဆိုးဝါးဖြစ်ပြီးငါကတော့နင်အပေါ်မှာအပြစ်မယူတတ်တဲ့သူပေါ့..ဟား.....ဟား.......
အဲ့လိုဖြစ်အောင်ငါလုပ်ယူခဲ့တာနင်ကငတုံးပဲငါလည်ကွက်ထဲမှာအလွယ်တကူပဲပါလာတယ်နောက်ဆုံးနင်မသိခဲ့တာကနင်အရမ်းမုန်းပါတယ်ဆိုတဲ့Harryကနောက်ကွယ်ကနေနင်ဒုက္ခမ
ရောက်အောင်လိုက်ပြီကာကွယ်ပေးနေတာ...ငါနင်အပေါ်ကိုharryကမုန်းတီးသွားအောင်မနဲ့လုပ်ခဲ့ရတာနောက်ဆုံးတော့ငါအောင်မြင်သွားတယ်ငါဖြစ်ချင်သလို့နင်အပေါ်ကိုသူကမုန်းသွားခဲ့တာပဲ.......ငါကျေနပ်တယ်ငါကharryကိုပါပိုင်ဆိုင်ရတယ်...
"Ginny အရမ်းလဲဝမ်းနဲမနေပါနဲ့သူကောင်းမွန်တဲ့နေရာရောက်သွားမှာပါ" "ဟုတ်တယ်harryသူငြိမ်းချမ်းသွားပါပြီ" Malfoyမင်းကိုငါဘယ်တော့မှာမေ့မှာမဟုတ်ဘူး.......
ဘယ်သူမှမပြောင်းလဲတဲ့အမှန်တရားကမင်းကငါရဲ့ချစ်ဦးသူုဖြစ်နေတာပဲငါမင်းကိုအရမ်းချစ်တယ်.......အမြဲတမ်း.....
ဘာတွေဖြစ်နေတာလဲငါတလျောက်လုံးငါမြင်လာတာတွေကအမှားတွေပေါ့မင်းအရမ်းယုတ်မှာတဲ့မိန်းမမိန်းမယုတ်ငါမင်းတသတ်မကြေဘူးငါမင်းကိုလက်စားချေချင်တယ်ငါငါမင်းကိုသတ်ပြစ်ချင်တယ်....
ပြီးတော့ငါHarryကိုလဲတောင်ပန်းချင်တယ်ငါမှားပြီးသိခဲ့တဲ့အတွက်ငါအမှားတွေအများကြီးလုပ်မိတဲ့အတွက်ငါအပေါ်ကောင်းတဲ့လူတစ်ယောက်ကို...ကျေးဇူးပြုပြီးGodရယ်အခွင့််အရေးပေးပါလား.....
ငါမှားယွင်းမှုအတွက်.......ငါအားတွေမရှိတော့ဘူးငါကလေလွင့်နေတဲ့ဝိညာဉ်တစ်ကောင်ပဲငါနောက်ဆုံးလောကကြီးနဲ့အဆက်သွယ်ပျက်သွားပြီ......
" Malfoyမင်းငါပြောတာကြားလားဒီရထားပေါ်မှာHarry Potterပါတယ်တဲ့"ငါဘယ်ရောက်နေတာလဲငါအခုHogwartsကိုသွားနေတာလားငါအခုအရာအားလုံးကိုပြန်စလို့ရပြီကျေးဇူကြီးမားလှပါသည်God" ဟမ်းဘာပြောလိုက်တာလဲCrabbe" "ဒီရထားပေါ်မှာHarry Potterပါတယ်တဲ့"
************************************
YOU ARE READING
Reborn Heart
FanfictionDracoသည္Harryကိုသူေအာင္ျမင္မူေတြ ေက်ာ္ၾကားမူေတြကိုခိုးယူသြားတယ္လို႔ထင္ၿပီး မုန္းတီးခဲ့သည္အမ်ိဳးမ်ိဳးဒုကၡေရာက္ေအာင္လုပ္ခဲ့သည္ေနာက္ဆံုးသူသည္သာက်ဆံုးခဲ့သည္ထိုေၾကာင့္သူHarryအေပၚကိုပိုမုန္းခဲ့သည္ဒီလိုနဲ႔သူေသဆံုးသြားသည့္အခါအ...