✞︎ Chapter Two ✞︎

1.4K 41 19
                                    

𝖳𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗅𝗅 𝗌𝗍𝗈𝗈𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝖽𝖽𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝖴𝗇𝗂𝗈𝗇, 𝗍𝗁𝖾 𝖬𝖾𝖾𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾𝖽 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗂𝗍. 𝖨𝗍 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗐𝗈𝗋𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝖺 𝖼𝗁𝗎𝗋𝖼𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗈𝗋𝗆𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗁𝖾𝗅𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝖺𝗆𝗈𝗎𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾.

𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝗒 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝗇𝖾𝖾𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗇𝗈𝗍𝖾𝗌, 𝗇𝗈𝗍 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍, 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖡𝖾𝗋𝗆𝖺𝗇 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝖾𝖺𝗋𝖻𝗒.

𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖡𝖾𝗋𝗆𝖺𝗇'𝗌, 𝗐𝖾𝗅𝗅, 𝖺𝗍 𝗅𝖾𝖺𝗌𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖢𝗈𝗇𝗌𝗍𝖺𝗇𝖼𝖾. 𝖧𝖾𝗋 𝗈𝗅𝖽𝖾𝗋 𝗌𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋, 𝖠𝖻𝗂𝗀𝖺𝗂𝗅, 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗌𝖾𝖾𝗆 𝗍𝗈 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗆𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝖻𝗂𝗍. 𝖨 𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝗏𝖾 𝗂𝗍'𝗌 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗂𝗌 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝖻𝖾 𝖺 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝖺𝗏𝗈𝗂𝖽𝖾𝖽 𝗆𝖾, 𝗍𝗈𝗈.

𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗊𝗎𝗂𝗍𝖾 𝗎𝗉𝗌𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝖾𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗋𝖾𝗌𝗉𝖾𝖼𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗌𝗁𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝖿 𝗌𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝗉𝖾𝖺𝗄, 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝗄𝖺𝗒 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍.

𝖦𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖬𝖾𝖾𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖧𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖲𝖺𝗋𝖺𝗁, 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁, 𝗐𝖾 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖢𝗈𝗇𝗌𝗍𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗌𝗎𝗋𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗐𝗇 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇, 𝗌𝗂𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗐𝖾𝗅𝗅 - 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗏𝗂𝗅𝗅𝖺𝗀𝖾 𝗋𝗒𝗁𝗒𝗆𝖾.

𝘗𝘢𝘴𝘵𝘰𝘳 𝘔𝘪𝘭𝘭𝘦𝘳, 𝘣𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘢𝘴 𝘢 𝘣𝘢𝘵.

𝘗𝘢𝘴𝘵𝘰𝘳 𝘔𝘪𝘭𝘭𝘦𝘳, 𝘣𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘢𝘴 𝘢 𝘣𝘢𝘵!

𝘛𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘉𝘪𝘣𝘭𝘦,

𝘈𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘴𝘱𝘭𝘢𝘵!

𝖳𝗁𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀𝖾𝗋 𝖡𝖾𝗋𝗆𝖺𝗇 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖻𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇 𝗉𝗋𝖾𝗍𝖾𝗇𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗉𝗈𝗎𝗇𝖼𝖾 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖯𝖺𝗌𝗍𝗈𝗋. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝗈𝗋𝗌𝖾'𝗌 𝗁𝗈𝗈𝗏𝖾𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗁𝗈𝗈𝗄, 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝖾 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗌𝗆𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀.

"𝖮𝗁, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗌𝖾𝖾 𝗒𝗈𝗎. 𝖨'𝗏𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽!"

𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗅𝖽𝖾𝗋 𝗆𝖺𝗇 𝗀𝗋𝗂𝗇𝗇𝖾𝖽, 𝗌𝖼𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇 𝖺𝗐𝖺𝗒. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗅𝗅 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆𝖾𝖽, 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖢𝗈𝗇𝗌𝗍𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝗂𝗀𝗀𝗅𝖾 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗐𝗇.

Little Talks (Abigail Berman x fem oc)Where stories live. Discover now