𝖳𝗁𝖾 𝗏𝗂𝗅𝗅𝖺𝗀𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗊𝗎𝗂𝖾𝗍, 𝗊𝗎𝗂𝖾𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗎𝗌𝗎𝖺𝗅. 𝖥𝗈𝗅𝗄 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽, 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗎𝗌𝗎𝖺𝗅 𝖻𝗎𝗌𝗂𝗇𝖾𝗌𝗌.
𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗇𝗈𝗍𝖾𝗌 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒, 𝖾𝗑𝖼𝖾𝗉𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝖨 𝗁𝖺𝖽 𝗐𝗋𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝖿𝗈𝗋 𝖠𝖻𝗂𝗀𝖺𝗂𝗅, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗂𝖿 𝖨 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋. 𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖨 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝖾𝗑𝖺𝖼𝗍𝗅𝗒 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝗎𝗌.
𝖨 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗄𝖾𝗉𝗍 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗋𝗄𝖾𝗍 𝗌𝗊𝗎𝖺𝗋𝖾, 𝗇𝗈𝗍 𝖾𝗑𝖺𝖼𝗍𝗅𝗒 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗆𝖾. 𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗉𝗅𝖺𝗇.
𝖲𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇𝗅𝗒, 𝖺 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗌𝗅𝖺𝗆𝗆𝖾𝖽 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖻𝖾𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖦𝗈𝗈𝖽𝗒 𝖬𝗂𝗅𝗅𝖾𝗋 𝗍𝗁𝗋𝖾𝗐 𝖲𝖺𝗋𝖺𝗁 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾.
𝖨 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝖾𝗇𝖾, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗎𝗋𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇.
"𝖦𝗈𝖽 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗌 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾, 𝗀𝗂𝗋𝗅!" 𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗅𝖽𝖾𝗋 𝗐𝗈𝗆𝖺𝗇 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗍𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽. "𝖸𝗈𝗎'𝖽 𝖻𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗉𝗋𝖺𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾𝗋𝖼𝗒 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖽𝖺𝗆𝗇𝖾𝖽 𝗌𝗈𝗎𝗅!"
𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗎𝗂𝗅𝖽𝗂𝗇𝗀, 𝗌𝗁𝗎𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖻𝖺𝗇𝗀, 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗋.
𝖬𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗐𝗂𝖽𝖾𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗋𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝖲𝖺𝗋𝖺𝗁 𝗎𝗉 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽. 𝖨 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋, 𝗉𝗎𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗎𝗉, 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋𝗌."𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗌 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽, 𝖲𝖺𝗋𝖺𝗁!?" 𝖨 𝖾𝗑𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆𝖾𝖽, 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗈𝖿 𝗎𝗌 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇 - 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗒𝖾𝗌.
"𝖸𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋! 𝖧𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽! 𝖧𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗍𝖾𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝖴𝗇𝗂𝗈𝗇 𝗈𝖿 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝖨!" 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄, 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗒.
𝖨 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋, 𝗌𝗍𝗈𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗌 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗂𝗇 𝗈𝗎𝗋 𝗉𝖺𝗍𝗁. "𝖸𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗁𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗌?"
"𝖧𝖾 𝖽𝗈𝖾𝗌, 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝗈𝗐 𝖽𝗈 𝗒𝗈𝗎?"
"𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌, 𝖻𝗎𝗍 𝖳𝗁𝗈𝗆𝖺𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗅𝗎𝗋𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗈𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄𝖿𝖺𝗌𝗍."
YOU ARE READING
Little Talks (Abigail Berman x fem oc)
RomanceSequel to The Lipstick Stain. Fear Street 1666. 𝗜𝘀𝗮𝗯𝗲𝗮𝘂 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘀𝗲𝘀 𝗵𝗲𝗿 𝗳𝗼𝗿𝗯𝗶𝗱𝗱𝗲𝗻 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝘃𝗶𝗹𝗹𝗮𝗴𝗲 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗹𝗮𝗿, 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗵𝗲𝗹𝗽𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗿 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀 𝗦𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗙𝗶𝗲𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝗛𝗮𝗻...