✞︎ Chapter Eleven ✞︎

1K 41 7
                                    

𝘁𝗵𝗶𝗿𝗱 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻

𝖳𝗁𝖾 𝗆𝖾𝗇 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗏𝗂𝗅𝗅𝖺𝗀𝖾 𝗀𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖬𝖾𝖾𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖧𝗈𝗎𝗌𝖾, 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝗂𝗌𝖼𝗎𝗌𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝗌𝗌𝗎𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖾𝖽 𝖼𝗎𝗋𝗌𝖾. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝖽 𝖽𝖾𝖿𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗏𝗂𝗅 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝖲𝖺𝗋𝖺𝗁, 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗈𝗌 𝗁𝖺𝖽𝗇'𝗍 𝗌𝗍𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽.

𝖲𝗈𝗅𝗈𝗆𝗈𝗇 𝗌𝗍𝗈𝗈𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗉 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾, 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝖤𝗅𝗂𝗃𝖺𝗁. 𝖳𝗁𝗈𝗆𝖺𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝖾𝖺𝗍, 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗈 𝖩𝗈𝗁𝗇 𝖱𝗈𝗅𝖿𝖾, 𝗐𝗁𝗈 𝗀𝗅𝖺𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗇𝗈𝗐 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇.

"𝖬𝖾𝗇, 𝗐𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝗂𝗌𝖼𝗎𝗌𝗌 𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖾𝖽 𝗉𝗋𝗈𝖻𝗅𝖾𝗆," 𝖤𝗅𝗂𝗃𝖺𝗁 𝖺𝗇𝗇𝗈𝗎𝗇𝖼𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆. "𝖳𝗁𝖾 𝖼𝗎𝗋𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝖲𝖺𝗋𝖺𝗁 𝖥𝗂𝖾𝗋."

"𝖡𝗎𝗍 𝗐𝖾 𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋! 𝖲𝗁𝖾'𝗌 𝖽𝖾𝖺𝖽!" 𝖠 𝗆𝖺𝗇 𝖼𝗋𝗂𝖾𝖽 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆.

𝖲𝗈𝗅𝗈𝗆𝗈𝗇 𝗉𝗎𝗍 𝗎𝗉 𝖺 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝖼𝖾 𝗁𝗂𝗆. "𝖨𝗍 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝖺 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗈𝖿 𝖽𝖾𝖺𝗍𝗁, 𝗇𝗈𝗐. 𝖶𝖾 𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝗏𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝗄𝖾𝗉𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗀𝗋𝗂𝗉 𝗎𝗉𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗒 𝖼𝗎𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀. 𝖲𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝖼𝗎𝗋𝗌𝖾𝖽 𝖴𝗇𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗈𝗐 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝗉𝗈𝗌𝗌𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇, 𝗂𝗇𝖿𝗅𝗂𝖼𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖾𝗏𝗂𝗅."

"𝖶𝖾𝗅𝗅, 𝗐𝗁𝗈 𝗁𝖺𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗉𝗈𝗌𝗌𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽?" 𝖠𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗆𝖺𝗇 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽, 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗎𝖽 𝖺𝗀𝗋𝖾𝖾𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆.

"𝖶𝖾 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗅𝗂𝗌𝗍 𝗈𝖿 𝗇𝖺𝗆𝖾𝗌," 𝖤𝗅𝗂𝗃𝖺𝗁 𝖼𝖺𝗅𝗆𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖽𝗈𝗐𝗇, 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗇𝗈𝗐 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖺𝗆𝖾𝗌.

𝖳𝗁𝖾𝗇 𝖺 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗉 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄, 𝗍𝗁𝖾 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖢𝖺𝗅𝖾𝖻.

"𝖮𝗁, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝗈 𝗂𝗍 𝗂𝗌."

𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆, 𝗉𝗎𝗓𝗓𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗈𝗇 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖿𝖺𝖼𝖾𝗌.

𝖢𝖺𝗅𝖾𝖻 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄𝖾𝖽, 𝖼𝖺𝗋𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇. "𝖨 𝗌𝖺𝗐 𝗈𝗎𝗋 𝗏𝗂𝗅𝗅𝖺𝗀𝖾 𝗉𝖺𝗋𝗂𝖺𝗁, 𝖨𝗌𝖺𝖻𝖾𝖺𝗎, 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗂𝗇 𝗍𝗈𝗐𝗇. 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗅𝖽 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝗏𝖾 𝖨 𝗌𝖺𝗐 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝗈𝗅𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝖠𝖻𝗂𝗀𝖺𝗂𝗅 𝖠𝗌𝗁𝖽𝗈𝗐𝗇."

Little Talks (Abigail Berman x fem oc)Where stories live. Discover now