NOT:Profesyonel bir yazar değilim noktalama işaretlerinde hikayenin akışında boşluklar olabilir .Yani bir Dostoyevski yapıtı beklemeyin bekleyen ise hiç başlamadan "back" tuşuna basıp çıkabilir.
🖤
Ölüm sadece bedenin işlevselliğini kaybetmesidir ruh bedenden ayrıldığı zaman ölen cadılar ruhlara rehperlik eder aynı anda hem ölü hemde canlı olanlar vardır vampirler. Onlar ebediyen arafta kalırlar çünkü cadılar vampirlerin saf kötülük olduğunu düşünürler ayrıca ne tesadüftür ki saf kötülük olarak nitelendirdikleri vampirleri yine kendileri yaratmışlardır...
1000 yılı aşkın süredir yaşayan, ata ve kadim bir vampir olan Jungkook Grindale sokaklarına beslenmek için çıkmıştı. Gözüne yol kenarındaki bankta uyuyan bir evsizi kestirdi yemeğini gözden uzak bir yere götürdü adamın kanını içmeye başladığı anda vücudunun tüm bölümlerinde güçlü bir acı hissetti tüm damarları tekrar tekrar patlayıp iyileşiyor ve acı gittikçe dayanılmaz bir hale geliyordu.Köşeden bir cadı belirdi. Jungkook kendini saniyeler içinde sokaktaki iki duvara peşı sıra çarparken buldu cadı evsiz adamın hafızasını silerek onu uyuduğu banka yatırdı.
Jungkook şaşırmıştı çünkü onun gibi yaşlı ve kadim bir vampiri devirebilicek kadar güçlü bir cadının ruhunun dahi bulunduğunu düşünmüyordu.Bir yandan da cadının güçlü duruşunda ve yüzünün güzelliğinde kendini kaybetmişti. Kendini toparladı ve
(kook)-kimsin sen? kimsin ki bana karşı büyü kullanıyorsun bu hakkı nereden buluyorsun benim kim old-
*sözü kesilir*
(jimin) -İnan kim olduğun önemli değil ayrıca kim olduğunu da çok iyi biliyorum kendinden güçlü birinin yaşadığına inanmayan ,insanlara, diğer canlılara saygı duymayan ve düşünmeden öldüren bir kara büyü dölüsün (vampirler cadıların yaptığı bir kara büyü ile yaratılmıştır).Jimin asırlardır bulunan bir kara büyü ustası soyundandır ama kara büyü yapmayı reddeder çünkü hem kara büyünün getirdiği karanlığı kaldıramayacağını düşünür hemde kara büyünün kötü olduğuna inanır. Zaten kara büyü yapmaya da ihtiyacı yoktur çünkü kendisi daha 18 yaşında olmasına rağmen aklının alamıyacağı bir güce sahiptir. Bu gücün farkındadır ama nedenini bilemez ve bu yüzden de ailesi ve arkadaşları ile büyü yapmaz.
(kook)-kara büyü dölü demek ha (güler) kendine çok güveniyorsun çocuk. Ergen bir cadıya göre fazla güçlüsün ama kadim bir vampir için daha fazlasını yapman gerek (hızla jiminin arkasına geçerek kulağına fısıldar) istersen daha fazlasını öğretebilirim.
Jimin jungkook'u duvara savurarak
(jimin)- yeryüzünde bana bir şey öğretebilicek son kişi sensin o yüzden uzak dur .. adın her ne ise .
(kook)- *flörtöz bir şekilde*Jungkook adım Jungkook ayrıca uzun bir süre boyunca hep bir arada olacağımızı hissediyorum ve 1000 yıllık tecrübelerime dayanıcak olursam hissettiğim şeylerin altı her zaman dolu olur .
(jimin)- ucuz numaralarını kücük oyun arkadaşlarına sakla.Jimin kücük bir el hareketi ile Junkook'un boynunu kırar ve uyanmadan oradan uzaklaşır.
Jimin eve dönerken bir mesaj alır
[yardımına ihtiyacım var.]
▪︎TAEHYUNG▪︎Jimin mırıldanarak "ahh yine neyi beceremedi de ata ruhları başına topladı acaba" (cadılar ataların kontolü ve rehperliği ile yaşarlar doğrudan müdahaleleri yoktur ama dolaylı olarak rahatsız ederler ancak temsilci seçilirseniz doğrudan zarar verebilirler. Ayrıca her cadı öldüğü zaman ruhlar dünyasında ata olarak yerini alır .
Jimin Tae'nin yanına vardığı zaman ortamdaki karanlığı ve boşluğu hisseder. Direkt olarak sorar *sinirli bir şekilde* "Ne yaptın burada"
(tae)- *çekinerek* sadece bir bulma büyüsü .
(jimin)-*yüksek bir ses tonu ile* ölü olan birini bulmak için mi!! . Sana defalarca söylememe rağmen hala hayatta olmayan erkek arkadaşını bulmak için çabalıyorsun üstelik o bir vampir ruhunu arafta bulman imkansız hadi buldun diyelim onu ruhlar aleminden dünyaya tek parça halinde getirmenin mümkünatı yok atalar buna izin vermez.Tek yol atalardan bağımsız olman ki bu da imkansız çünku bağını kesersen büyün gittikçe zayıflar ve söner o yüzden dediklerimi aklının bir köşesine kazı ve bunu bir daha tekrarlama aksi taktirde atalar bu duruma daha fazla sessiz kalmaz .Şimdi elimizi çabuk tutup kimse fark etmeden şurayı temizleyelim .Söylediklerimi dikkate almanı tavsiye ederim...Jungkook gözlerini açtığında etrafında kimse yoktu anlaşılan akşam yemeğini kaçırmıstı ama aklındaki şey yemek değil o cadının yüzü idi kendini onu düşünmekten alıkoyamıyor cadı her aklına geldiğinde hem gücünün hemde yüzünün eşsizliğinde kendini kaybediyordu .Tabiki de kanının kokusunu almıştı ve bir yerden tanıyordu bu kokuyu .Koku yıllar önce onun canına kast eden bir cadının kanı ile aynı idi. Koku tabiki de kara büyü ustası Park ailesinin eşsiz karanlık kokusu idi yanlız bu cadının kokusunda diğerlerinden farklı olarak karanlık daha baskın ve derindi . Düşünmeden edemedi "kara büyüden nefret eden bir kara büyü ustası mı ????????"
*mırıldanarak* gizemli bir çocuk ama gizemleri severim.Eve varan jimin ailesine ata vampirleri sordu ve onlardan biri ile karşılaştığını anlattı. Verdikleri tepkiye çok şaşırdı ailesi korku içerisinde idi ama anlayamadığı şey kolaylık ile al aşşağı ettiği bir vampirden neden bu kadar korktukları idi .
*jimin içinden* "Kadim veya ata olması neyi değiştirirdi ki diğer vampirlerden farklı olan tek yönü daha yaşlı olması ve yaşlı olmasına rağmen benim kadar güçlü değil".
Olayın derinine inmeden konuyu geçiştirdi çünkü daha fazla korkak saçmalığı dinlemeye tahammül edemiyordu.Jimin ailesi ile pek yakın değil çünkü sürekli olarak soyu ve mirası devam ettirmesi için güclü bir kara büyücü olması doğrultusunda ona baskı yapıyorlardı. Jimin de her seferinde kara büyü yapmayı reddettiği için annesi ve babasından uzaklaşmış , tek başına kendini geliştirmiş ve genç olmasına rağmen kendi karanlıklar kitabını yazmıştı. (Karanlıklar kitabı tüm büyücülerin-cadıların kendine has büyülerini yazdığı kitaba denir) . Onların dediklerini umursamazdı çünkü kendisinin onlara ihtiyacı olmadığını içten içe biliyordu.***DEVAM EDECEK ***
🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood,Spell&love
SpiritualTürünün tek örneği olan ve ailesinden gelen, yüzyıllardır sürdürülen kara büyü mirasını reddeden Park Jimin ile 1000 yılı aşkın süredir yaşayan ve yeryüzündeki tüm vampirleri adını duyduğunda bile korkusundan titreten Jeon Jungkook ' un Aşk , büyü...