🖤Taehyung'dan
Jimin ile gün boyu Jin'i geri getirmek için yapıcakları büyü üzerinde çalıştılar ve Kara Güneş tutulmasının gerçekleşeceği ilk tarihe baktılar.
Yaklaşık 2 ay içerisinde 4 yılda bir gelen Kara Güneş tutulması kendini gösterecekti ve kaçırmamaları gereken bir fırsattı bu.
Walack'ı öldürdükten sonra kolay kısım yerine mecburen zor kısma yönelmek zorunda idiler çünkü Walack'ın büyüleri de onun ile birlikte ölmüştü ama bunların artık bir önemu yoktu çünkü zor da olsa yapabilicek güce ve kabiliyete sahiptiler.
Tae 2 ay sonra sevgilisine kavuşacağı anı düşünürken o düşünceleri Jiminin "Bakir götünü yok ederim" kelimeleri kafasında yankılanarak bozdu.
Tae derin düşüncelere daldı "Sadece konusunu bile açtığı zaman Jimin bu kadar sinirlenip beni alta geçme ile tehtit ediyor ise o gece olan bütün olayların benim başımın altından çıktığını öğrendiği zaman acaba ne yapacaktı. Herhalde tüm dünya içimden geçer artık. Korktuğum Jinin üzerime geçmesi değil. Asıl korktuğum şey Jiminin geçirmesi."
Y.Notu: Nası geçiricekse demekki :)))
**Geriye dönüş**
Kamp alanı sessizliğe bürünüp alana karanlık çöktüğü zaman Tae gözlerini açmış ve arkadaşının mutluluğu için aradığı şeyinJungkook da olabileceğini düşündü. Bunun nedeni ise Jiminin uzun zamandır ilk kez birisine bu denli her nr kadar uzak göründe se yakın olmasıydı. Içten içe güveniyordu Jungkooka. İkisinin arasındakı buzları eritmek adına hamlesini yaptı.
Hemen yattığı yerden doğruldu ve çadırdan çıktı. Az aşağıda akan nehirden aldığı bir kase su , küçük bir kaba koyduğu bir avuç toprak, yaktığı ateş ve esen soğuk yel ile 4 elementi ertafına toplayarak küçük ve basit bir büyü yaptı . Bu büyü 20 saat içerisinde Jimin ve Jungkook un hareketlerini kontrol edememelerini sağlayacaktı. Kısacası sarhoş edecekti.
Bilgi: Vampir hücreleri hızlı bir sekilde bölünüp yenilendiği için vücutlarına giren alkol onları sarhoş edemez .Aldıkları her yudum un verecek olduğu sarhoşluk etkisi hücrelerin hızlıca yenilenmesi ile yok oluyor. Jimin de bu yüzden Jungkookun sarhoş olmadığını, kendisine zorla sahip olduğunu düşünüyor.
Büyüyü kusursuz ve sessiz bir şekilde gerçekleştirip çadırdaki sıcak ve rahat yerine geri döndü. Ertesi gün olacak olan şeyler için sabırsızlanıyordu. Tamam yaptığı şey kötü olsa da sonuçları Jimin için iyi olacaktı. Yenilenmeye ihtiyacı vardı onun, yeni birilerine...
**Geriye dönüş bitti**
Tabi planının kusursuz işlemesi için Jungkookun konuşmaması gerekiyor. Eğer Jungkook o gece bilincinin yerinde olmadığını Jimine inandırırsa Jimin ne yapıp edip gerçeği bulur ve sonu benim için iyi bitmez.
Tae bütün bunları düşünürken Jiminin evinden çıkmış ve gidiceği yere doğru yürüyordu. Düşüncelerin kesilmesi ile gideceği yere varmış ve gördükleri karşısında hem korkmuş hemde elinde olmadan kahkahalara boğulmuştu.
Geldiği yer Jungkookun mekanı. Mekanın kapısında bekleyen kalabalık ve görünüşe bakılırsa Jimine ait giriş çıkışı engelleyen rünler onu karşıladı. Gülmesinin sebebi Jungkook un başına gelen şeyler. Korkusunun sebebi ise başına gelicek olan şeyler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood,Spell&love
SpiritualTürünün tek örneği olan ve ailesinden gelen, yüzyıllardır sürdürülen kara büyü mirasını reddeden Park Jimin ile 1000 yılı aşkın süredir yaşayan ve yeryüzündeki tüm vampirleri adını duyduğunda bile korkusundan titreten Jeon Jungkook ' un Aşk , büyü...