🖤
Sabahın ilk ışıkları ile gözlerini açan Tae Jiminin uyuduğunu gördüğünde hemen yerinden doğruldu ve Jk'in
*bundan sonra jk yazcam*
çadırına yöneldi Jk in uyuduğunu gören Tae çabucak onu uyandırdı ve o daha gözlerini dahi açmadan Jk e sorularını yağdırmaya basladı
"Amacın ne? Ona yardım etmen sana ne kazandırıcak? Eğer arkadaşıma kotü bir şey yapmayı düşünüyor isen ki yapamazsın herneyse ondan önce ben öldürürüm seni."
Jk: Sen kim oluyorsun d-
Tae: No no no benimle konuşurken kötücül acımasız kana susamış vampir rolü yapmana gerek yok canım yüzünden okunuyor ne kadar duygusal biri olduğun şimdi asıl konumuza gelelim.
Bilgin olsun diye söylüyorum arkadaşıma senin yüzünden herhangi bir şekilde fiziksel, ruhsa veya duygusal anlamda bir zarar görürse bu senin zararına olur . Emin olabilirsin..
Beni ciddiye almanı tavsiye ederim her ne kadar utanç duysam da Walackın akrabasıyım dolayısıyla soyumdan bana 18 ime girdiğimde (1 ay sonra) kalıcak olan bir miras var ve ne tesadüftür ki o eşyaların arasında onun (Lilith'in) kanı var.
Her neyse akşam için şık giyin ama fazla abartma ve güzel bir parfüm sık ağır olmasın Jimin hafif kokuları sever.
(İmalı bir bakış atar)
Herneyse ben çıkıyorum dediklerimi dikkate al. Bu arada konuşmamız da bu çadırın dışına cıkmayacak!Tae Jk in çadırından çıkarken Jimin çoktan uyanmış ve toparlanmaya başlamıştı. O sırada Tae'yi Jk in çadırından çıkarken görünce şaşırmıştı.
Jimin içinden "uyandığımda yanımda olmayan Tae Jk in çadırından çıkıyor. Neden? Geceyi birlikte mi geçirdiler acab- öff saçmalama Tae Jin i seviyor öyle olmasa onu geri getirmek için çabalamaz o dakar büyüyü boşuna yapmazdı.( Şu başarısız olduğu ruh çağırma büyülerinden bahsediyor)
Her ne kadar aralarında bir sey olmadığını bilse de kendini tutamaz ve Taeye sorar " onun çadırında ne yapıyordun? Sakın bana gece boyu orada olduğunu söyleme.
Tae" Saçmalama Jimin sadece söylemem gereken bir kaç sey vardı.(imalı bir sekilde) hem geceyi onunla geçirsem bile seni bu durum neden bu kadar rahatsız etti??
Jimin "Ne rahatsız etmesi ben Jin için söyledim. Sevgilini geri getirmek için buralara kadar geldik. O yüzden..yani..işte.. amaaan SANANE!
Tae "Ne bağırıyon be ayrıca kesin öyledir kesin Jin'i aldattığımı düşündügün için merak ettin aynen.
Jimin "Tamam sus toparlan da gidelim.
Jimin çadıra yöneldikten sonra Tae'nin yüz ifadesi değişerek sinirli bir sekilde "Hey dur bi dakika gerçekten onu aldattığımı nasi düşünürsün!!"
Tüm bunlar konuşulurken çadırın içinde olanları yüzünde bir tebessüm ile dinleyen Jk mutlu olmuştu mutluluğunun sebebi ise Jiminin kendisini merak etmesiydi "Acaba sadece merak mıydı" diye de ekledi düşüncelerine.
Her şeyi toparladıktan sonra eve dönüş için yola koyuldular.
Jk randevu nun bu akşam olmasını istiyordu evet bu akşam olmasını ve yine evet onun bir "Randevu" olmasını istiyordu. Yolda düşündü ve Jimine onu bu akşam evinden alacağını ve şık giynmesini söyledi .
Jimin içten içe mutluydu ama bunu ona belli etmedi ve "alt tarafı bir yemek yiyeyeği ve biraz takılacağız abartmaya gerek yok ve sonra seni bir daga görmeyeceğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood,Spell&love
EspiritualTürünün tek örneği olan ve ailesinden gelen, yüzyıllardır sürdürülen kara büyü mirasını reddeden Park Jimin ile 1000 yılı aşkın süredir yaşayan ve yeryüzündeki tüm vampirleri adını duyduğunda bile korkusundan titreten Jeon Jungkook ' un Aşk , büyü...