🖤
Ituriel Jiminin boğazına kılıcını dayar dayamaz vücudunda bir titreme hissetti. Hemen kılıcını indirerek kendini geri çekti. Jiminin ellerini ve ayaklarını kontrolü altındaki zincirler ile bağladı ve hareketlerini kısıtladı. Şaşırmıştı başta korktuğunu için titrediğini sandı ama biraz daha düşününce taşlar yerine oturmaya başladı . Burnuna gelen o kokudan dolayı vücüdu reaksiyon gösterdi. O koku iblislerin annesi , şeytanın ilk eşi , ilk cadının kokusuydu, ilk olandı, o koku kesinlikle Lilith e aitti . Ituriel Jimine yaklaştı bedenini süzdü ve söze girdi
Ituriel ardı ardına merak ettiği şeyleri sordu " kimsin sen , adın ne , hangi meclisin mensubusun ve bu tapınakta ne arıyorsun.? "
O sırada Yoongi Iturielin aniden kaybolmasının üzerine sis bulutlarının içerisinde onu ararken önce Jungkook ve ardından da Taehyung ile karşılaştı. Çok kısa sürmeden Iturieli bulmuşlardı . Yoongi karşılaştığı manzara karşısında her nekadar şaşkın olsa da biraz olsun tahmin edebiliyordu olayın bu hale gelebileceğini. Jimini zincirli halde gören Taehyung hemen karşısında gördüğü adama saldırmak için harekete geçtiği anda vücudu Iturielin yaptığı bariyere çarpıp geri savruldu.
Ituriel söze girdi " Neden buraya geldiniz Yoongi senin için asırlardır bu tapınağa kendimi kapattım sırf tanrılar beni senin yoldan çıkardığın düşüncesi ile sana zarar vermesinler diye senden uzaklaştım, uzaklaştım ki sana zarar vererek beni cezalandırmasınlar . Güvende olman için katlandım bu saçma tapınağa."Yoongi " belki en başından bana bunu söyleyip güzel bir şekilde ayrılmış olsaydık şu an burda olmazdım. Ama sen ben görmek istediğini söyleyip yanına çağırdın benimle yattın ve ertesi sabah uyandığımda seni yanımda göremediğimde kendimi kullanılmış bir peçete parcası gibi hissettim. Bunu bana yapamazsın sevdiģini söyleyip birden ortadan yok olamazsın . Zaten gitmeyecek olsaydın muhtemelen hiç duygularını söylemeye de niyetin yoktu çünkü sen tam bir korkaksın. Beni de korktuģun için terk ettin sırf sana saçma sapan emirler verip siz melekleri köle edasıyla kullanan tanrı adını verdiğiniz şeylerden korktuğun için , sen busun yüzleşmekten se sürekli kaçmayı tercih ettin. Benimle yüzleşmekten de korkuyordun bu yüzden bu bariyerleri kurdun etrafına , seni bulmaya gücüm yetmesin diye ama ben seni buldum"
Jiminin el ve ayak bileklerindeki demirlerin kırılması ile birlikte Yoonginin cümlesi yarıda kesilir. Taehyung tüm alanın enerjisini içine çekerek iurielin büyüsü etkisiz hale getirdi. Tae çektiği enerjiyle birlikte ituriele saldırmak için harekete geçti . Iturielin Jimini bağlamak için kullandığı kullandığı demirleri kendisi kullanarak onu bağlamaya çalıştı fakat işe yaramadıIturiel" Benim büyümü çekerek bana saldırmaya çalışmak, mantıklı bir hareket ama nafile büyüm sadece ben istersem birilerine zarar vermek için kullanılabilir ama çabanı takdir ettim."
Jimin " Doğru ama burda büyü kullanabilen tek kişi sen değilsin "
Jimin ayağa kalkar kalkmaz tüm enerjisini Iturielin bedenine yoğunladı. Vücudunu hareketsiz bırakmak için zamanında Yoongini kendisi üzerinde kullandığı kan kontrolü sanatını denedi.
Ituriel vücudunda hissettiği baskı ile şoka uğradı hareket edebiliyordu , kaslarını hareket ettirebiliyordu ama eğer kaslarını hareket ettirirse vücudunun parçalanacağını da biliyordu. Vücudunu baskılanan kanların tersi yönüne hareket ettirirse kanı ve kasları hirbirinden ayrılacak ve bedeni etkisiz hale gelicekti .
Jimin Iturielin yanına yaklaştı ve üzerindeki kan sanatını durdurdu ardından ayağına yoğunladığı enerjisi ile ona tekme atarak kendisinden uzaklaştırdı. Iturielin kendisini bağlamak için kullandığı demirleri kendi büyüsü ile kontorl altına alarak aynı şekilde onu bağladı ve yanına yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood,Spell&love
SpiritualTürünün tek örneği olan ve ailesinden gelen, yüzyıllardır sürdürülen kara büyü mirasını reddeden Park Jimin ile 1000 yılı aşkın süredir yaşayan ve yeryüzündeki tüm vampirleri adını duyduğunda bile korkusundan titreten Jeon Jungkook ' un Aşk , büyü...