O nouă zi în care Hyunjin îl putea iubi pe Jeongin.
Blondul nostru chiar avea sentimente puternice pentru Jeongin, iar acum nu mai avea nicio mustrare de conștiință din cauza asta. Până la urmă, Yeji nu îl mai iubește pe Jeongin, nu?
Hyunjin stătea și își mânca iaurtul pe canapeaua din sufragerie, cât timp Jeongin își gătea propriul mic dejun.
Amândoi se comportau de parcă nu se întâmplase nimic cu o zi în urmă, deși înăuntrul lor domina un sentiment de neliniște.O bătaie în ușă îl făcu pe Hyunjin să ofteze și să se ridice de pe canapea.
— Deschid eu!, strigă acesta, mergând să deschidă ușa.
În fața lui stătea o față necunoscută, dar care îi aducea totuși aminte de cineva.
— Ah, el e tipul din fotografiile lui Jeonginnie! E fratele lui!
— Scuze? Te poți da din fața mea?, spunea băiatul, puțin iritat.
Hyunjin face câțiva pași în spate, astfel că fratele lui Jeongin avea destul loc.
Însă, cum era de așteptat, nu venise singur.
— Ay yo, sunt Jay., ultimul tip întinse mâna spre Hyunjin.
Blondul făcu cunoștință cu presupusul iubit al fratelui lui Jeongin, după care închise ușa și plecă spre sufragerie.
— Jungwon? Nu mă așteptam să te văd aici. Nu era vorba că mai stai în Seattle?
— Da, da. Nici eu nu mă așteptam să mă întorc aici atât de repede., Jungwon își puse bagajele lângă măsuța de cafea și se aruncă pe canapea. Apropo, el cine e, și eu de ce nu știu că locuiești cu cineva în absența mea?Jeongin își întoarse privirea spre blondul care se ascundea în spatele lui.
— El, știi, e fratele lui Yeji., răspunse acesta, împingându-l pe Hyunjin în față.
— Serios? Nici în o mie de ani nu m-aș fi gândit! E mult mai chipeș decât ea!Hyunjin roși ușor și mulțumi, primind în schimb un zâmbet.
A/N:Necorectat 🤪
CITEȘTI
Her Boyfriend is My Boyfriend | HyunIn
Fanfiction[CARTE FINALIZATĂ] ~Iubitul ei este iubitul meu~ bxb atât. ~ kanggi, 2021