9

316 35 8
                                    

Hyunjin intră val-vârtej în locuință, trântind ușa în urma lui.
Plângea, și o făcea din ce în ce mai tare doar când se gândea la situația lui Jeongin.

Blondul se opri în sufragerie, din cauză că mai avea puțin și se lovea de bărbat.

— Hyunjin? Ești în regulă? S-a întâmplat ceva?, Jeongin își puse mâna pe umărul lui și îl așeză pe blond pe canapea.

Acesta se așeză într-un genunchi în fața sa.

Jeongin își așeză mâna dreaptă pe spatele lui Hyunjin și îl trase spre el, într-o îmbrățișare, sperând că îl va calma.

Ei bine, a reușit. Poate Hyunjin nu respira normal, dar măcar nu mai plângea. Și totuși, Jeongin regreta că băiatul s-a ales cu ochii roșii.

— Acum, explică-mi te rog, de ce ai plâns? Te rog vorbește cu mine, Hyunjin., ridică bărbatul puțin vocea.
— Yeji... Ea te înșală., Hyunjin își lipi privirea de podea.

Jeongin începu să râdă forțat.

— Hyunjin... Spui toate minciunile astea pentru că mă placi și vrei să mă despart de sora ta, nu?

Tonul vocii lui Jeongin îl speria pe blond. Acesta nu credea că bărbatul are și această latură.

— Dar nu mint-

Jeongin se ridică de jos, privindu-l direct pe Hyunjin.

— Dar mă placi, am dreptate?

Hyunjin nu spunea nimic. Ura minciuna, deci nu avea să ezite nici măcar puțin.

— Mă vrei doar pentru tine, am dreptate?, continua Jeongin, ridicându-i bărbia blondului cu un deget, privindu-l fix în ochi.

Din nou, Hyunjin nu scotea nici măcar un cuvânt.

Acum, Jeongin își plimba mâna pe obrazul celui mai tânăr, aplecându-se ușor deasupra lui.

— Până acum am făcut-o pe prostul cu tine și cu sora ta pentru că voiam să mă simt acceptat printre niște oameni mișto, dar de acum tu, Hyunjin, vei avea șansa să îl vezi pe adevăratul Jeongin.

Bărbatul îi zâmbi lui Hyunjin și îi sărută scurt buzele, mai apoi ridicându-se și plecând spre bucătărie.

Blondul rămăsese blocat. Ce îi putea face Jeongin? Putea să îl sechestreze? Să îl ucidă?
Acesta își plimbă încet două degete peste buzele sale, roșind.

Parcă începea să îl placă pe Jeongin din ce în ce mai mult.

A/N:Ce părere aveți de Jeongin? Să o facă tot pe prostul sau să își arate adevărata personalitate?

Necorectat.

Her Boyfriend is My Boyfriend | HyunInUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum