Het is zondag middag waneer ik word geroepen door mijn moeder. " noof kom je nog een keer uit bed we gaan zo naar de buren" roept ze.
Ik spring uit me bed en stap snel onder de douche. " we gaan dus blijkbaar zometeen naar de buren oftewel de lammetjes! Jair is mijn buurjongen en we zijn al sinds we klein zijn beste vrienden en onze ouders ook. Daarom wonen we ook naast elkaar. Onze ouders zijn al heel lang beste vrienden en besloten naast elkaar te wonen. Mijn ouder kregen eerst mijn zus ymke (25) die woont alleen niet meer thuis en daarna kregen ze mij. nova van dam (21). De ouders van jair hadden eerst : matthyas (26) maar die ken ik niet goed die zit altijd op zijn kamer. Daarna hadden ze jesse (29) dat is ook wel een goede vriend van me. En dan jair ( 25) mijn beste vriend. En als laatste ezra (16). Hij is een soort broertje voor me het is echt een lieverd. Maar goed we gaan dus op bezoek bij de lammetjes , ja zo noem ik ze altijd haha!!" NOVAA! Je sta al 15 minuten onder de douche wij gaan al vast!" Roept mijn vader van beneden. " is goed kom er zo aan!" Roep ik terug. Ik hoor de deur sluiten en stap uit de douche. Ik kleed me aan. Ik doe een blauwe mom jeans met gaten aan en een overzised witte trui van Nike. Ik kam mij haar uit en föhn het snel. Mijn blonde krullen stijgen bijna op als ik het föhn ik doe er snel wat crème in zodat het er niet uitziet als een kraaien nest! Ik doe een simpel laagje make up op en pak snel mijn blauwe Jordans en loop naar de achtertuin. Ik loop naar de 2de deur in de tuin. " we hebben er 2. 1 voor gewoon helemaal uit de tuin en de andere naar de tuin van de lammetjes. Echt heel handig!" Ik doe de achter deur los en loop de woonkamer in waar ik judith ( moeder jair) en micheal ( vader jair) en mijn ouders aantref.
" alle jongens zijn boven noof" zegt judith tegen mij. " bedankt" en ik loop de trap op naar boven. Als ik op de eerste verdieping ben hoor ik stemmen van de zolder komen. " ik loop naar zolder waar de slaapkamers van matthy en jair zijn. Ik hoop dat matthy kan praten want die spreek ik nooit terwijl het vlgsm best een leuke jonge is. Hij zit meestal de hele dag te game of hij is bij zijn vrienden. " hallo aarde hierzo!" Word er geroepen. Ik word uit mijn gedachtes gehaald als jair ineens voor me staat te zwaaien. " jeetje je lie te schrikken kneus" haha ja sorry maar je stond zo te dromen! Lacht jair.
" Wat zijn jullie aan het doen?" Vraag ik terwijl ik mee loop naar de kamer van matthy. " effe potje fifa doe je mee?" Isg haha maar ik ben er wel slecht in! Lach ik. " ja maar dat weet ik al lang" zegt jair en ik geef hem een stomp.
Wanneer we de kamer van matthy binnen lopen word ik gelijk begroet door jesse en ezra. Matthy blijft levenloos naar zijn computer staren om fifa te spelen. " hey matthy wat aardig dat je me begroet zeg goedemiddag" lach ik en de jongens moeten lachen " hou je bek gewoon ik ben met iets belangrijks bezig" snauwde matthy terug. " ik ben hartstikke belangrijk wat wil je met me doen?" Grap ik. Jair licht in een deuk en matthy geeft me een dodende blik. " oh sorry meneertje ik ben verslaafd aan gamen!" En weer begint iedereen te lachen.Hai hai dit is het eerste deel van mijn boek hopelijk is het leuk!! Xx mij
Ohja dank aan ymke van onze snapgroep voor het bedenken waar ze elkaar ontmoeten ik weet niet of je dit leest maar alsnog thxx
JE LEEST
eerst was je mijn buurjongen en nu......
Fanfictionhai ik ben nova ( noof) ik ben 21 jaar en woon nog bij mijn ouders voor mijn studie. ik woon in ameide. ik woon naast familie het lam die kennen jullie wel! maar wat ik nou echt van ze vind??