21. Bootje Varen

4.8K 74 27
                                    

"JOEJOEE WAKKER WORDEN WE GAAN VARENN!!!" roept iemand die op het bed ploft. " gast hou je bek en rot op ik wil slapen" zeg ik slaperig.
"nou noof doe us nie zo lullig tegen ezzie hij wil ons alleen wakker maken slaapkop!" lacht ymke. Ik besef dat ik niet droom en word gelijk helemaal wakker. " oh god sorry ezz" zeg ik als ik ezzie omhels. " maakt niet uit maar je moet je echt aankleden we gaan zo al!" zegt hij en loopt uit de tent. " doen we dankje ezz!!" roep ik en ik verzamel mijn kleren bij elkaar. Ik trek een simpel jurkje aan met daaronder mijn rode bikini. Ik doe mijn haar ik een lage staart en pluk wat plukjes los. Ik pak snel mijn badslippers want daar loop ik 24/7 op.  Ik pleur nog wat waterproof mascara op en loop naar buiten. " goedemorgen nova! Kom je ontbijten?" vraagt Micheal aan mij. Ik knik en loop daar de tafel de rest zit er al dus ik schuif snel aan. Ik maak even oog contact met matthy hij glimlacht lief en ik lach terug. Ondertussen smeer ik een croissantje.

Wat is er nu eigenlijk tussen mij en matthy? We hebben gezoend en het gedaan maar voelt hij nu ook wat voor mij of dat niet? Ik weet het allemaal niet. Maar nu de belangrijke vraag...... Vind ik hem leuk?

Tijdskip

We komen aan bij het hutje waar we de boot online hadden gehuurd. We krijgen de boot aangewezen. Het is een prachtige witte speedboot met aan de voorkant leuke bankjes en een overkapping met zelfs een bar en mini keuken. " wat is dit mooi zeg!" zeg ik vol bewondering. " jij ook" fluistert matthy. Ik moet lachen en geef hem een stomp.
We stappen op de boot en ik neem sle plaats aan de voorkant van de boot ik ga zitten en geniet van het uitzicht.
De wind door m'n haren heerlijk.
Ik sluit mijn ogen even.
" dames en heren, jongens en meisjes daar zijn we weer naar een maand niet geupload te hebben!! En zoals jullie misschien zien ben ik niet in Nederland!!! Maar in spanje!"
Ik schrik van matthy die tegen iets aan het praten is. Ik open me ogen en zie hem praten met z'n rug naar mij toe." wtf doet hij? Ohja vergeten dat hij YouTuber is.... " lach ik zachtjes.
" wat is er zo grappig? " lacht matthy terwijl hij de camera op me richt. " oh god matthy ik wil helemaal niet op beeld!" lach ik als ik mijn hoofd weer omdraai. " gebeurt niet dit wil ik gewoon gebruiken voor later als herindering! " lacht hij. " nou ik zal het zeggen. Ik was vergeten dat je YouTuber was en moest daarom lachen" lach ik alweer. " haha sukkel laat me effe lekker vlokken joejoe" roept matthy lachend en rent naar de andere kant van de boot met zijn camera.

Na een tijdje  is matthy al een poosje gestop met "vloggen" en heeft een gopro neer gezet voor leuke beelden. En als het goed is zie je niemand zitten dus dat is mooi! Ondertussen heb ik mijn jurkje uit gedaan en lig ik bruin te bakken op de bank midden in de zon. Ik heb mijn airpods in en neurië zachtjes mee op de muziek.
De rest zit toch aan de andere kant van de boot te drinken dus ik heb het stukje boot voor mezelf.
Als ik inmiddels alleen nog maar oranje kleur zie van mijn oogleden waar de zon op Schijnt zie ik ineens een grote zwarte vlek voor mijn ogen. Ik open mijn ogen en zie dat iemand zijn handen op mijn ogen heeft. Ik draai me om en haal de handen los. Ik voel aan de handen dat het matthy is.... Ik draai me om. " jeetje je liet me schrikken!" lach ik als ik mijn hand op mijn borstkast leg. " sorry noof maar moet je je niet insmeren? Je word zo nog een levende tomaat" lacht matthy.
" nou ik heb de voorkant al gedaan alleen achter nog niet!" lach ik. " mag ik dat doen?" vraagt matthy en zet zijn puppy ogen op. Ik lach en knik ja. Ik ga op mijn buik liggen en matthy pakt de zonnenbrand. Hij begint netjes bij mijn schouders en gaat langzaam naar mijn rug. Bij mijn onder rug voel ik hem langzaam naar mijn bullen schuiven." EY viespeuk niet te lang daar hé!" lach ik en zie dat matthy schrikt van mijn opmerking waarom ik nog harder moet lachen. Als matthy mij heeft in gesmeerd roep ik: " mijn beurt!" en ik ga achter matthy zitten en smeer zijn rug in. Dat gedaan te hebben veeg ik mijn handen aan de handdoek af. Als ik weer wil gaan zitten zegt matthy snel:" wat doe jij nou?" " uhm zitten antwoord ik als ik weer opsta." kom gewoon hier zitten toch net zo gezellig" lacht hij en klopt op het bankje voor zich. Ik ga bij matthy zitten maar hij schuift mij al tussen zijn benen. Daar lig ik dan met mijn hoofd op zijn buik gericht naar de stralende zon. Matthy achter mij met zijn handen in mijn haar. " mag dit altijd zo blijven!" zeg ik in mezelf.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hoiii ik kan opeens niet meer zien hoeveel worden het zijn dus ik heb een beetje geschat hoeveel het is!
Hier alvast weer een de ik ga snel verder aan de rest!!
Xx mij

Ps.
Speciaal dank aan de meiden die hielpen met bedenken jullie zijn echt redders!!! Ik had namelijk geen inspiratie meer zoals gewoonlijk...
Maar goed de meiden weten zelf wel wie ik bedoel!!

eerst was je mijn buurjongen en nu......Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu