9. de situatie!

5K 64 12
                                    

Ik kan mezelf niet meer stoppen en begin haar te zoenen ze zoent terug maar op dat moment....................

Pov nova.
Wanneer ik door heb wat ik eigenlijk aan het doen ben maak ik me los en pak snel mijn spullen. Ik ren snel het toilet gebouw uit maar, zie opeens de camping beheerder aanlopen ik schrik me kapot en ik slaak een gil. " sorry jonge dame het was niet mijn bedoeling  om je te laten schrikken" zegt de man in het Spaans. Ik blijf staat om even op adem te komen en hoor iemand aankomen rennen. " nova? Wat doe je zo laat hier? En waarom gilde je?" Hoor ik jair bezorgd vragen wanneer hij mijn richting in komt rennen. " ik schrok van die man" antwoord ik hijgend terug. "Wat doe je dan om 1 uur nog buiten?" Vraagt hij. Ik sleur jair mee naar een  bosjes en kijk om me heen of ik matthy niet zie lopen. " oké je weet dat ik naar het strand ging toch?" Jair knikt snel ja en luisterde aandachtig verder. Ik vertel het verhaal dat ik aan ymke vertelde maar het nieuwe stuk er ook bij. " en toen ik bedacht dat ik nog moest tanden poetsen en omkleden etc, stond matthy achter me en begon me te zoenen. Ik kon niet stoppen en deed mee totdat ik besefte wat ik deed en ben toen weggerend en nu zit ik hier met jou" vertel  ik hem.

" je hebt met m'n broer gezoend?" Vraagt hij verbaasd. " ja dat zeg ik toch!" Lach ik terug. " dat had ik niet van jou verwacht! En vooral niet met matthy?" Zegt hij verbaasd. " denk je ik wel dan? Wil je alsjeblieft vragen aan matthy wat er met hem is! Ik snap hem gewoon niet de ene keer is hij aardig de andere niet en dan is hij ineens geil ofzo!" Zucht ik. " ik vind ook dat haar raar doet! En wat ik ook niet begrijp is dat hij het uitmaakte met fara want hun same waren echt een couple couple en nu ineens maakt hij het uit! Ik ben wel blij maar ik snap matthy niet" zegt jair.  " ik ook niet maar ik ga slapen want ze willen morgen naar de stad dus dat word veel lopen! Truste jair!" Roep ik terwijl ik weg loop. " truste noof!" Zegt hij terug. " ohja en doe de groeten aan ymke als ze weer bij je in bed ligt!" Lach ik voor de gein terug. Jair begint te blozen en ik loop naar de tent. Ik kruip snel in bed en merk dat ymke nog vredig slaapt. Ik val al snel in een diepe slaap van al het gedoe van vandaag.

Pov matthy
Wtf deed ik? Ik wilde nova zo graag maar normaal mag ik haar niet en nu.... ik sta bij een boom na te denken wat er net is gebeurt als jair komt aanlopen. " hey mat!  Wat doe je hier?" Vraagt hij.  " gewoon even staan!" Antwoord ik zo gewoonlijk terug. " om gelijk met de deur in huis te vallen wat voel je voor nova?" Vraagt jair.
" hoezo wil je dat weten?" Vraag ik chagrijnig. " nou omdat ik hier en daar wat opvang tussen jullie twee! Waarom zoende je haar?" Vraagt hij.
" kut weet jij dat? Maar goed eigenlijk weet ik het niet ik zag haar en mijn gevoel wou haar dus ik begon met zoenen tot ze zich wegtrok en wegrende" vertel ik jair.

" matt ik denk dat je eens goed naar je gevoel moet luisteren. Als je haar echt leuk vind kan je in iedergeval proberen aardig te zijn en niet de haat naar boven te brengen omdat je niet wilt laten zien dat je haar leuk vind!" Stelt jair voor. Ik knik en we lopen samen naar de tent om te gaan slapen.

Pov jair.
Ik denk echt dat matthy nova leuk vind maar het niet wil laten merken en daarom zo lullig doet. Ik weet alleen niet of nova hem leuk vind? Ik hoop dat de vakantie niet word verpest omdat er een bepaalde spanning tussen die twee hangt!

Hai sorry voor het korte deel! Ohja en sorry voor de vele typ fouten ik moet dit op mijn telefoon maken en normaal doe ik het op de laptop dus gaat het iets lastiger. De hoofdstukken nu zijn een beetje saai maar ik beloof dat er binnenkort meer dominantie in het spel komt!! Xx mij

Er komt vanavond laat meer delen ik moet condoleren bij familie leden dus ben niet bereikbaar in het begin van de avond...............

eerst was je mijn buurjongen en nu......Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu