voordat het verhaal begint heb ik wat dingen verandert dana de zus van nova is ymke geworden. ymke is niet 29 maar 25 jaar. jair is ook 25 jaar maar nog wel beste vrienden met nova. en jesse is 29.
nog 1 dag en dan op vakantie !!"op vakantie met familie van dam!" je zult denken dat het leuk is. het is ook wel leuk alleen de voorbereidingen? ik word er gek van alleen maar gemopper, gemekker, gezanik en gezeur! ik heb mijn koffer al ingepakt met allemaal leuke zomer kleren voor in Spanje , plus warme kleren omdat het best kan afkoelen in de avond. ook heb ik mijn nieuwe bikini mee eigenlijk alles wat ik mee heb is nieuw. ik ben met mijn moeder en ymke flink wezen shoppen voor leuke kleren en we zijn geslaagd!! "mijn ouders zijn weer eens aan het bekvechten wat ze wel en niet meenemen dus ik glip snel naar beneden opweg naar huize het lam. ( sorry ik vind het grappig om hun lam en lammetjes en nog veel dingen te noemen😭🖐) wanneer ik de achterdeur in loop door naar de woonkamer staat judith te stofzuigen ze zet hem uit en begroet mij " hoi nova! let niet op de rommel maar is het bij jullie ookal zo gezellig in huis" zegt ze sarcastisch. "haha het is bij ons zo gezellig daarom bedacht ik ook om maar hier heen te komen" knipoog ik en ik loop de trap op naar boven. "hey nova" hoor ik ezra vanuit zijn kamer toe. "joo ezzie" roep ik terug en loop de volgende trap op naar zolder. wanneer ik bij de laatste drie tredens aankom komt matthy eraan met een grote koffer. ik ga dicht tegen de muur staan zodat hij erlangs kan. matthy loopt de trap af en net voorbij mij geeft hij me een stoot met de koffer. "hey lul kijk is uit" roep ik. "ja sorry moet je niet in de weg staan" snauwt matthy. ik geef er geen aandacht aan en loop naar de kamer van jair in. "zo ook leuke begroeting hoorde ik" zegt jair. "ja krijg vol een koffer in mijn buik geduwd heerlijk" lach ik terug. "lukt het met inpakken?" vraagt jair. "jupp mijn koffer staat al klaar zodat we vannacht kunnen gaan. "topper! kom je vanavond bij ons slapen? vraagt jair. "uhm moet ik nog even kijken want ymke komt straks zodat ze vannacht niet hier heen hoeft te rijden. vertel ik. "oh oke app maar" is goed!! ik help ezra nog even met inpakken en dan word ik gebeld door mijn moeder dat ik thuis moet komen omdat we gaan eten. ik zeg jair en de ouders van hun gedag en loop naar huis. wanneer ik de achtertuin deur los doe zie ik matthy in de tuin voetballen. hij heeft niet door dat ik aan kom lopen en wil net de bal schieten. "BAM" bal op mijn neus. "auw kut" roep ik en ik grijp naar mijn neus. ik voel mijn hand vol bloed stromen en matthy komt op me afgerend. hij pakt me aan me arm vast en rent met me naar de keuken. hij pakt een koude doek en dept mijn neus ermee schoon. "gaat het een beetje?" vraagt matthy bezorgt als al het bloed weg is. "uhm ja doet nog wel zeer" zeg ik verlegen. "bedankt" zeg ik en wil weg lopen maar word tegen gehouden door matthy. " sorry h-het spijt m-me" stottert hij. "maakt niks uit zeg ik en loop naar de buiten deur opweg naar huis. wat the fack gebeurde er net? is matthy toch wel lief? vol gedachtens loop ik naar binnen. ik zie mijn ouders en ymke die al aan het eten zijn. " nova!! ik had al een kwartier geleden gebeld dat je moest komen waar bleef je?" vraagt mijn moeder. "sorry mama matthy schoot de bal op mijn neus en het bloede erg" zeg ik als ik naast ymke ga zitten. we eten heel simpel pasta pesto. na het eten ren ik samen met ymke naar boven voor een girl talk!.
ymke en ik vertellen altijd alles tegen elkaar want ja we zijn nou eenmaal zusjes! "nou noof nog wat mee gemaakt vandaag?" eigenlijk wel matthy deed gewoon aardig tegen me! ik weet niet wat hij heeft maar volgen mij is hij de laaste tijd ongesteld vanwege zijn moodswings? lach ik. ymke komt niet meer bij van het lachen en we praten wat verder over jongens. "en heb jij iemand op het oog?" vraag ik grijnsend aan ymke. ik zie ymke even slikken. "oke word niet boos maar ik denk dat ik jair leuk vind..." " WAT ECHT?!" schreeuw ik. "hallo kan het nog harder??" sorry maar echt omg dit is zoo leuk!! "je beste vriend krijgt met je zus AAHH GEWELDIG!!" roep ik. "dus je bent niet boos?" vraagt ymke voorzichtig. "nee tuurlijk niet ik vind het zoo leuk" weetje ik app jair wel hij vroeg of we bleven slapen en nu ik toch de hele zolder als kamer heb vraag ik of ze hier komen slapen? is dat goed??. " ik vind het goed!" topp ik ap jair!!
jairtje <3
ey jairtje kom je vanavond bij mij slapen met de jongens??
ja vind ik goed weet je zeker dat je wilt dat matthy komt?
ja best hij deed vandaag wonder boven wonder heel aardig dus ben benieuwd!!
haha snap ik maar ik hoor net van mijn moeder dat matthy niet mee wilt.
ohw ahaha dan niet.!
haha laat maar hij moet van mijn moeder mee voor de gezelligheid.
AHHAHA ECHT!.
hshah ja nou zie je zo!😘
tot zo!!😘
na een aantal minuten komen de 4 jongens aan strempelen. "oke waar slaapt wie?" vraagt jesse. "nou er kunnen er 2 op de bank want die kan ik uitklappen en 1 kan bij mij in bed en de andere moeten op het matras op de grond!. "ik claim de slaapbank! roepen ymke en jair tegelijk. ze kijken elkaar aan en beginnen te blozen. vanbinnen moet ik hard lachen. "oke dat is geregeld jair en ymke op de bank. wie wil bij mij in bed?" grinnik ik. "ik ga wel in bed bij jou als je het goed vind?" stelt ezra voor. "prima" antwoord ik. ezra is toch net een broertje dus is niet erg. matthy en jesse gaan op de grond maar ik denk dat ik het kan vergeten dat matthy aardig is. de hele avond loopt hij al te zeuren en te drammen. ik stuur jair een apje om te vragen of hij weet wat er met matthy is? hij antwoord. "ja die heeft het uitgemaakt met fara zo he wat zijn wij daar blij mee!" ah best zielig aan de ene kant maar goed laten we chagerijnige matthy achter ons. ik zet een film aan en we kijken met z'n allen de film. als de film is afgelopen gaat iedereen slapen want we moeten 03: 00 op. "truste iedereen" zeg ik en ik doe de lampen uit.
hey het weer een lekker lang deeltje!! zou matthy echt ongesteld zijn?? hij heeft verschrikkelijke moodswings HAAHHAH xxmij
JE LEEST
eerst was je mijn buurjongen en nu......
Fanfictionhai ik ben nova ( noof) ik ben 21 jaar en woon nog bij mijn ouders voor mijn studie. ik woon in ameide. ik woon naast familie het lam die kennen jullie wel! maar wat ik nou echt van ze vind??