Joonaksen nk:
Herään kauheaan pääkipuun ja oksennuksen tarpeeseen, mutta en jaksa nousta ylös, olen kai liian laiska näin heti aamusta, mutta kaikkihan sen tietää, että syy tähän kauheaanoloon on minulle jo liiankin tuttu, darra..Päätin ummistaa silmiäni vielä hetken ja käännyn tämän toimesta toistepäin..
Meinasin saada sydänkohtauksen, kun huomasin vieressä nukkuvan miehen tai ainakin sen alun.. Se oli Niko maailman komein mies.. Joonas mitävittua.Mietin hetken miten päädyimme tähän..
Mieleeni muistuu, kun eilenillalla raahauduimme tänne nukkumaan.. Baarissa vähän venähti.. Olen juuri nousemassa istumaan, kun tajuan, että perseeni on yllättän kipeä.. VOIJUMALAUTA, aloin panikoimaan ja katsoin äkkiä onko minulla boksereita jalassa.. Onnekseni sellaiset löytyi, vaikka epäilin silti...Olin juuri kurottamassa yöpöydälleni ottaakseni puhelimen, kun huomaan lattialla jotain minkä takia tipun melkein sängystä.. Sydämmeni pomppaa kurkkuun, kun tajuan, että maassa lojuva kummajainen on käytetty kondoomi.. EIVITTU!
Miksi aina päädyn Nikon kanssa puuhiin? Voisinhan löytää jonkun sinkun, mutta ei! Näköjään Nikon kanssa paneskelu on tullut tavaksi, ainakun baarireissumme eskaloituu ja viina nousee päähän..
Päätän herättää Nikon, koska olen varma että hän katuu mitä viimeyönä teimme, ja haluaa äkkiä pois täältä.. Ei sillä, kyllä minäkin haluaisin.
"Niko" kutsun hänen nimeään, jos hän vaikka heräisi, mutta tuloksetta...
"Niko sun täytyy nyt he-" Lauseeni keskeytyy, kun tulee pakottavatarve päästä oksentamaan..Juoksen vessaan ja avaan vessanpöntönkannen, oksennan pönttöön montakertaa.. Kylkiluihini sattui yökkiminen niin paljon, että olisin voinut vaikka itkeä..
Minulla on hirveä olla.. Ei vain darran takia vaan, siksi, että päädyin -taas-Nikon kanssa sänkyyn.. Lupasin itselleni, että en tee sitä virhettä enää ikinä! Mutta tässä sitä ollaan, EIVITTU..
Olen pettynyt itseeni, koska luulin pystyväni niinkin pieneen asiaan, mutta ehkä Nikossa on jotain joka saa minut anelemaan kosketusta.. JOONAS MITÄVITTUA, SE ON SUN BÄNDIKAVERI!
Kaveri.. Tuo sana sattuu enemmän kun uskotkaan, vaikka ainahan meillä on ollut jotain bromancea, mutta ei siitä ikinä voisi mitään virallista tulla...Istun hetken vessan lattialla kunnes romahdan itkemään..
Tämä johtuu minusta! Sählään aina joka suuntaan ja sitten olen pyytelemässä anteeksi, ihan niinkuin se noin vain hoidettaisiin..EI minun on taas pakko oksentaa, vihaan tätä! Nyt pistän korkin kiinni ja katsahdan kohti tulevaa..
———
Eka osa! WUHUU:)) Kertokaa toki mitä pidätte ja ideoitaki voi antaa😽
peace✌🏼
YOU ARE READING
Onko tää rakkautta? | Jiko |
FanfictionKirjottelen ainakun jaksan❤️ ⚠️Itsetuhoisuutta⚠️ ⚠️Seksuaalisuutta⚠️ ⚠️Väkivaltaa⚠️ Jos et kestä homoja ni ala laputtaa jo😘✋🏻