"Älä koske muhun!" | luku 2 |

280 21 4
                                    

Nikon nk

Raotan silmiäni hieman. Korviini kantautuu oksennuksen ääniä..

Nousen hitaasti ylös..
Tajuan heti missä olen, ja mitä olemme puuhailleet.. MIKSI AINA JOONAS!?!?

Toisaalta en valita.. Joo myönnän, että minulla on tunteita Joonasta kohtaan, mutta olen hetero, ja sellaisena pysyn...

Etsin bokserini muitten vaatteiden joukosta, jotka lähtivät eilen aika vauhdilla.. Olen ehkä vähän raju, kun sille päälle satun, mutta olisi Joonas varmaan sanonut, jos satutin häntä..

Kävelen vessanovelle, joka on vähän raollaan. Avaan oven ja huomaan Joonaksen nojaamassa vessan laattaseinää vasten. En kuitenkaan huomaa hänen kasvojaan, sillä hän on peittänyt ne käsiinsä.

Kävelen varovasti Joonaksen eteen, ja menen kyykkyyn. Hän ei kuitenkaan reagoi siihen, joten otan kiinni Joonaksen ranteesta, näkisin hänen kasvonsa.

"Älä koske muhun!" Joonas tiuskaisee ja riuhtaisee kätensä irti otteestani.
Säikähdän vähän, mutta huomaan, että Joonas on itkenyt. Päätän kysyä asiasta.

"Joonas, mikä on" Kysyn mahdollisimman rauhallisesti.

"Ei mikään!" Hän tiuskaisee, mutta purskahtaa heti itkuun. Voi toista.

Päätän ottaa Joonaksen halaukseen, mutta hän tönäisee minut pois.

"Sanoin jo, että älä koske muhun!" Hän huutaa.

"No ei sitte!" Huudan takaisin, mutta kadun tätä..

Nään, kuinka Joonas säikähtää huutoani, mutta en välitä..
Hän itse huuti minulle!

Lähden vessasta ja paiskaan oven perässäni kiinni.
Kävelen makkariin ja etsin vaatteeni,
Puen ne päälleni ja kävelen eteiseen..

Laitan kengät jalkaan ja olen juuri avaamassa oven, kun Joonas tarraa ranteestani kiinni.. Mitä hän nyt haluaa?

"Niko älä mee" Joonas sanoo hiljaa ja tuijottaa suoraan silmiini.

En vastaa mitään vaan riuhtaisen käteni irti hänen otteestaan.

"Niko anna anteeks" Hän anelee.. En ymmärrä, hän ensin suuttuu minulle ja nytten haluaa, että jäisin hänen luokseen.. Koittaisi päättää

"Mä en tunne sua enää.." Päätän sanoa ajatukseni.. Joonas näyttää reppanalta, mutta en voi nyt auttaa..

"Mitenni et tunne mua enää?" Hän sanoo ja päästä ranteestani vihdoin irti..

"Panet jokaista vastaantulijaa.. Ihansama kenen kyrpä kunhan saat tarpees tyydytettyä.. Tunteet ei merkkaa sulle mitään" Sanon hieman ärhäkästi..

"Toi on kohtuutonta.. Ja paraskin puhuja kun vaihat naisias niinku sukkia" Hän melkein huutaa minulle..
Olenko oikeasti ollut niin monen kanssa..

"Sä et ees ymmärrä mistä sä puhut"
Tiuskaisen.

"Väitätkö että sun suhteet ois kestäny puoltavuotta pitempää" Joonas sanoo ärtyneenä..
Mistä hän puhuu?

"Ei oo noi sunkaa kännipanot oikee tuottanu tulosta.." Sanon

"Sä kyllä osaat olla ilkee!" Hän huutaa.
Ai minä olen ilkeä? Mitävittua

"Se oli tarkotuski" Sanon kuivasti

"Haista paska" Hän tuhahtaa

"No tuu tänne" Sanon

"Ai täh?" Joonas ihmettelee

"Sanoit että haista paska, niin tuu tänne" Sanon ja naurahdan kuivasti

"Tarkotin, että haistaisit sun tyttöystävää" SIIS TÄH mistä hän puhuu?!?

"Ei mulla oo tyttöystävää" Mitävittu hän nyt meinaa

"No viimeviikolla sulla oli" Hän sanoo katsoen minua suoraan silmiin

"Me erottiin..." Sanon hiljaa

"Niin ja varmaan siks, koska "se ei toiminu"" Joonas matkii minua loppua kohden..

En vastaa mitään vaan mulkaisen Joonasta tappavalla katseella..
Avaan oven ja paiskaan sen melkein saranoilta..

———

Onko tää ees hyvä tarina?

peace, love❤️✌🏼
love, peace😘✌🏼

Onko tää rakkautta? | Jiko |Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon