Ayy canım kıyamam.. (ağzına bile sıçarım)

60 4 0
                                    

Tam kapıyı açıyordum ki arkadamdan biri seslendi bu Okan'ın sesiydi;

-Sena dur.

gözlerimi kısıp;

+Ne var Okan?

-Ben özür dilerim gerçekten buraya kadar geleceğini bilmiyordum..

+Senin suçun yok sen bir şey yapmadın..

Derin bir nefes alıp devam etti;

-Seninle birlikte gelmemi istermisin?

+Yok hayır sağol halledecem ben korkulacak bir şey yok.

olurmu hiç bunun disiplini var ailesi var bu zamana kadar hiç bu noktaya gelmemiştim.Ailemin haberi olursa beni göt kılına çevirirler .

-Eee o zaman bekliyeyim seni buna izin ver..

+Yıldız kütüphanede onun yanına gidebilirsin

Kafasını evet anlamıyla salladı ve arkasına bakarak gitmeye başa-ladı.Derin bir nefes alıp kapının kulbunu yavaş yavaş indirdim geçtim içeri,tekerlekli sandalyesinin arkasını dönüktü irkek bir sesle seslendim;

+Hocam?...
 
Hızla dönüp bana baktı,o dönmenin şiddetiyle gözünde ki siyah çerçeveli gözlük fırladı.O kadar korkuyordum ki gülmeyi bile unutmuştum.

=Gözlüğümü ver çabuk,çabuk ....Aferim geç otur şuraya...

+Hocam ben gerçektende özür dilerim lütfen affedin ..

Ya şu adamdan öyle nefret ediyordum ki gözlüğü alıp .............

+Sizi çok sevdiğimi biliyorsunuz zaten 

=Popo kılıda mı bunun için?

+Evet ben çok severim onu işte sevdiğim için dedim ki ben zaten amerikada insanlar birbirini sevdikleri için birbirlerine kıç kılım derler.Benim teyzem Fransada eşi bazen ona kıç kılım diye seslenir..

=Maden o kadar ilgi duyuyorsun bu kıllar neden kıvırcıktır?:

fön çek amk..neden bu kadar içerliyosun kime güzel görünmesini istiyosun ki arkanın. hayır hakkakten beklediğin nedir arkadaşım..

+Tamam çok saçmaladım kabul ediyorum..

=Ah Sena bu sohbet ne kadar saçmaladı farkındamısın?Hani size bilimsel araştırma ödevi verdim ya ama senin ödevin popo kılının bilimsel araştırması araştıracaksın ve sınıfta herkesin içinde okuyacaksın anlaşıldımı?

+Hocam lütfen yapmayın ben nasıl yapabilirim ki bunu rezil olurum.

=Hani iyi bir şeydi bu?Bundan sonra sana kıç kılım diyeceğim.Seni çok sevdiğimi biliyorsun zaten demi Sena?Disiplinin olmadığı yerde acı ve gözyaşı vardır.Bende hiç bir zaman şiddet yok..

+Hocam dövseniz daha iyi zaten.

=Asla şiddet yok sadece hayat dersi var...Ve sunumun hoşuma giderse bunu ilerde konferas salonunda veli toplantısında da söylüyebilirsin.Anne ve babanında hoşuna gider o kadar insanın seni dinlemesi falan

+Bunu yapmıyacağım asla..

=Sen bilirsin okul müdürüne söyleyip ailenle görüşmek zorunda kalacağım o zaman oysa o isteyeceğin en son şey olurdu.bak bugün Salı sana Cuma gününe kadar musade dersime hazırlıklı gelmezsen aileni aramak zorunda kalacağım.Şimdi çıkabilirsin.

Kapıya doğru yönelirken bana seslendi;

=Sena senin gururlu bir insan olduğunu biliyorum,bu yüzden ailene durumu anlatmaya başla yavaş yavaş..

sandalyeyele tekrar sert bir dönüş yaptı gözlüğü fırladı bu sefer fanusun içine düştü ;

=Gözlüğümü getir...

+Sizin gururlu bir adamsın kendi işini kendin halledersin..

Kapıyı sert bir şekilde kapattım kütüphaneye gittim Yıldız oturmuş koltuğa elinde kitap uyuya kalmış Okan kitap okuyordu beni görünce bıraktı kitabı hemen ayağa kalktı;

-Noldu?

+Çok ağır bir ödev verdi hassas kılları araştırmalıyım..

Gittim bir bilgisayar açtım okulda kimse olmadığı için kütüphanede de kimse yoktu.

+Görevli nerede Okan?

-Yemek yemeğe gitti burayı da bize emanet etti gelene kadar..

yanıma geldi bilgisayar masasına oturdu ve gözlerime baktı..

-İyi olduğuna eminmisin?

+Evet ben iyiyim yani sadece şu ödevi yapana kadar iyi olmaya çalışacağım.

Elimi tuttu ve beni ayağa kaldırdı elliyle saçımı kullağımın arkasına attı ve tebessüm etti.Yavaş yavaş yanıma yaklaştı bir süre sonra nefesini hissettim dudağımda derken kitaplar bir anda yıkıldı hepsi bir anda;

--Okan Sena geldimi ya bu saatte kadar nerede kaldı..

+Salak ne yaptın sen bütün kitapları yıktın ya

--Oha ne ciddimisin sen ya uyku sersemi ne yaptığımı da farkında değildim Sena bittim ben bu resmen disiplin suçu ..

+Eee yani mal bütün kitapları yerle bir ettin.

-Görevli geliyor kızlar ne yapıcağız şimdi?....

+Ya sabır Allah'ım bu dünyaya gelmeden önce ne günah işledimde ben böyle oldum .. 

Kutup Yıldızım .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin