-BU ARADA BİR BRONU MARS DEĞİLSİN OKAN..(Yapacağın tripide skyim sena ya )
Evde kimse yok vuhu home party şaka la yıldızlayız oturuyoz öyle cartoon network izliyoz..
Zil çaldı hemen dikilip kapıyı açtım kargocuydu adamın bana bakışlarını görseniz hani nur yerlitaşın ne biçim bakışı varya tıpkı onun gibiydi-_-(eee adam haklı üstümde ayaklı pijama tavşan modelli kafamda 2 tane kulak var dikler,popomda yuvarlık beyaz bir ponpon var.Arkamıda dönemiyorum adama parayı da almak zorundayım bekliyor.Düşündüm ve Aynştay'ın aklın gelmiyecek bir şey düşündüm ve uygulamaya başladım yüzüm ona dönük geri geri gitmeye başladım eee bir yandanda gülmeyi eksik etmiyordum.Ayağım birbirine takıldı popo üstü düştüm yere şap etti of rezillik ya adam gülüyordu küstah şey Aynştay'ın aklına gelmiyecek bir plan diye boşuna demedim adam zeki mal değil ki benim gibi;=Tavşancık düştünmü sen?
+Çok konuşma işini yap
=Harbi komiksin kızım ya kusura bakma ama hergün senin gibilerle karşılaşmıyorum keyfini çıkarıyım biraz
+Al parayı ver kargomu hadi rastgelsin abi hadi by.
koşarak içeri girdim
+Kankiiiiiiiiiiiiiiiiiiii öhöööhöhö iiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
-Ne var mk balıkkesirin çılgın eşşekleri gibi bağrıyon?+İnternetten telefon kapağı sipariş verdim üstüne Fuck you Okan yazıyor.Okanın resmini üstünde shop yaptım komik bir hale getirdim.
-Kızım sen salakmısın?O son olaydan sonra iyice kafayı yedin haline bak yatağının içi hep çikilata kağıtları dolu saçlarından zaten hiç bahsetmiyorum mk sen çok tipsizsin lan şöyle bir dikkatli bakıyorumda harbiden çok çirkinsin anan baban seni nasıl sahiplendi anlamıyorum cami havlusuna bile koyulmazsın sen çünkü Allah çarpar aileni nasıl böyle bir evlat meydana getirdikleri için.
+Depressyondayım kanka ya ibne hemen Tuğçeye gitmiş sevseydi yapmazdı.
-Salaksınnnnn hemde çok,teklif etmiş kabul etmemişsin.
+Hayırlısı buymuş kanka ya
-Git şuraya sıç ve kendi bokunu ye kardeşim seninle uğraşamam.
+Kapağı gösteremmi?hee gösterem hadi.
-İyi aç bakalım nasıl bir şey yapmışsın.İçini açtım amk ya kapağın üstünde 'Nah sana Okan' yazıyordu harbi harbi yazıyordu ya ama daha kötüsüde hıyarda çıkabilirdi -_-.
-Hehe yüzyılın ibneliği hatta o.ç hehe kalırsın böyle avradını gören eşşek gibi
+Ah aklıma sıçıyım o sayfanın kurucusunun adı Okandı yaaa üstüne alındı demek ki şikayet edicem lan onu
-Salakmısın sen ya
Telefonum-Müziklerim-Son eklenen-Emre AYDIN-Yapma dokunma ...
+Hayatımın özeti kanka sınava girersin test olur o sınav yaparsın atarsın mantıklı sallamaya çalışırsın kağıdı bırakmaya giderken sınıfın ineğinin kağıdına bakarsın ve hiç biri tutmuyordur.-Bence o değil kanka ya Sınava girersin sınıfın ineği yan sıraya oturur ve ilk defa kağıdını saklamıyordur yaparsın işaretlersin kağıdı verirken anlarsın ki A-B grupları vardır sen A'yken o ibne hep B olur.
+Helal be Yıldız Marley
-Yani kızım tercübe konuşuyor burda bu arada kapağa ne kadar verdin la?
+Bugün hamurger yiyebilirdik ve artı eğlenebilirdik.
-Ebenin .... ama ya yuh kızım ya iyice soğuk havalardan burundan akan sümük oldun o derece sinir bozucusun anana söylüyecem
+Sakın lan gebertir beni boşa para harcadığımı öğrenirse.
-He o zaman git bana limonata hazırla sonra gel ayaklarıma masaj yap şu şarkıyada kapa skcem Emre Aydınını çocuk amk dediği zaman bile duygulanıyoruz.(Bölümümü kısamı buluyorsunuz arkadaşlar eğer öyleyse mesaj atabilirsiniz herkesi dikkate alıyorum yorumlarınız önrmli benim için hemde çok kuzucuklarım ^_^ öpüldünüz :* )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kutup Yıldızım .
Espiritual(İkimizin Başına neler mi geldi?Bunun düzgünü ikimizin başınıza gelmeyen kadı mı?Çok salakça bir insanın,malca hikayesi :D ) flash tv efetle=Gerçek iki dostun acı veren hikayesi..