çürüyüp gidinceğe kadar üstünüzde halay çekicem benden ne bekliyorsunuz ben bir tuncertionerim.Hehe ibnelik yapayımmı?Aklınıza bir şarkı takayımmı?bütün gün beyninizden tekrarlanıp dursun hehe yapıcamm ibnelik yapıcam :D ''ATARA ATAR,GİDERE GİDER ,LİKE LİKE İLE CEVAP VER'' :D çok seviyorum bu şarkıyı neden sevdiğimi bende bilmiyorum.
Gece yatıyordum birden teletitredi yastığımın altında aldım baktım birisi whatsapptan selam yazmış ama numara ekli değil resmine bakıyorum yandan siyah gözlüklerle çekilmiş çok cool bir resim var tanımıyorum tanıyamadım.Siz kimsin dedim :D o da ben Okan dedi lan yatıyordum nasıl dikildiğimi anlatamam o sırada ablamla göz göze geldik
-Beni öldürmeyeceksin değil mi?
+Hayır abla henüz değil henüz değil.
kızcaz korktu lan içime cin filan girdi sandı öyle birden dikilince kıyamam ona neyse mesajlaştık geç cevap veriyordu o.ç ya hayır hayır onu öylemi okudunuz ayıp ayıp -_- ben annelere asla küfür etmem oç açılımı=okul çocuğu anneler melektir <3 .Sinirlendim sonunda
'Okan geç yazacaksan sonra konuşalım gerçekten çekilmiyor'
dedim.Ya ne kadar sinir bozucu bir şey birisinden mesaj beklemek hep biz bekliyelim zaten anasını satayım.Kimse bizi beklemesin oda
'Tamam ya kusura bakma bir daha olmaz' dedi.
EE ben dururmuyum intikam alıcam bu sefer ben geç yazıyordum,ah salak Sena çocuğun kendi silahını niye ona karşı kullanıyorsun hıı bu sefer ondan hiç mesaj gelmedi yattım uyudum.Sabah kalktığımda 2 konuşmadan 2 mesaj gelmişti.Açtım biri Okan'dı diğeri tuğçe gıcığın resminini büyütmeden anladım zaten onu rehberime istenmeyen göt kıllı diye kayıt ettim.Okanı ise şerbet diye sonra mesajları okudum
Okan;10:23-Ya ödevi diyorum nerde ve nasıl yapalım senin fikrini almak istiyorum bana her yer ve zaman uyar sorun yok.Sen kızsın hani belki ailen izin vermez bu yüzden fikrini almak istedim.
Görüyormusunuz ne kadar kibar ve tatlı biri oyyy =) ama aşık olmadım hayır ben iyiyim..Sonra tğç.nğin adını bile yazmaktan tiksindiğim kızı mesajına baktım fazla iddalıydı tek kaşımı kaldırarak okudum.;
11:10-Ödevi sen ben ve okan yapıyoruz bizim evde bugün saat=4:50 de.
O zaman anladım ki bunlar okanla konuşmuşlar direk Okana döndüm ve ona onun evine gitmiyeceğimi ödevi tek başıma yapabileceğimi söyledim ama o kabul etmedi o da tuğçenin fikrinin pekte bir önemi yok ne de olsa ikimiz aynı gruptayız bize gel bizde yapalım ödevi dedi.Bende kabul ettim mk aklıma neler geliyor selfie yaparız belki filan :D hadi bakalım inşallah ya of çok tatlı ya özellikle gülünce gözleri kaybolunca ama ya hayır hala aşık olmadım aşk değil bu yokkk :)
Yıldızla yapmak istediklerimiz.;
1-Lunaparkta dönme dolapbı en az 1-2 saatliğine durdurmak(Mk çalıştırsana şunu-Şşşttt birader benim süper güçlerim var yeni söylüyüm şimdi burdan yanına bir uçarım sonrası senini için kötü olur anlatabiliyormuyum yani-Ayyy aşkımmmm bennimm yükseklik korkum var yaaa puuff-Sus gerizekalı senin yüzünden bindim zaten yükseklik korkun varsa niye bindin mk salağı-Ştt kız pakize hazır en üstte biz kalmışken ni dirsin ha ?-Osman abeğğğ-Hoop-Bizi uçursanaaağğğ :D )
2-Rastgele bir insanın pantolonunu indirmek(Siz dua edin ayağım takıldıda düştüm sizinle burda değil dışarda oynuyacağım şekilsiniz ya hıamına)
3-+18 Yerlere kılık değiştirerek girmek(Yıldız erkek olur ben natalie yada tam tersi(nataşa değil ya yine yanlış anlamayın) )
4-Huzur evine patlayan pasta götürmek düşünsenize herkes toplanıyor pastanın etrafına 1 kaç dk sonra bom herkesin yüzünde ve üstünde pasta lekeleri(Puffff bu ne evladım bombamı koymuşlar pastaya-Yuppi benim ağzıma girdi-Ne ağzınamı girmiş-Cüneyit bey ben devamlı olarak ağzıma alıyorum(bak işte kesin yine fesatlaştınız dişlikten bahsediyor -_- napacam sizinle ben) )
5-Okullu ateşe vermek biliyorum hepinizin listesinde var bu madde.
6-Sevdiğimiz bir ünlünün evine girmek(düşünsenize jackie chanın evine girdiğimizi(Huzaşivohii-Ya ya bizde seni gördüğümüze sevindik şu surata bak ya nasılda şaşırdı bizi gördüğü için-Hirmişikalijuuuuyyn-Ya onu bunu bırakta sen şu hareketleri nasıl yapıyon göstersene bana biraz-Hee onu baştan desene yeğenim bak nu ayak)düşünsenize bunca sene jackie chanın türk=Çetin Han çıktığını o kaşlarla bıyık uyumuna hastayım adamda ki saygılar abim senin bir çok şarkılarınla düğünde çoşup çıldırdık emek büyük tekrar saygılar .:D googlede bulabilirsiniz)
7-Tanımadığımız düğüne gidip deliler gibi halay çekmek.(Hangi tarafsıznız siz?-Biz taraf tutmuyoruz iyi olan kazansın pasta nerde kaldı ya yokmu bu düğünde pasta yemekte vermediler zaten 2 saat oldu hala bekliyorum)
8-Hayatımı zehir eden insanların ağzına sıçmak(Aslında bu 1.madde olmalı)
9-haftada 2 kez hiç tanımadığımız insanlara sarılmak veonlarla fotoğraf çekimek
10-Ben tam bir Kazım KOYUNCU hayranıyım onun için deli oluyorum.Aslından bunların arasından en çokta bunu çok istiyorum=Artvine gidip hopa ilçesine bağlı yeşilköyde ki mezarını bulmak ve bir kavonaz toprak almak ardından annesini bulup elini öpmek lan çok istiyorum bunu olmasını İnşallah olur.
Devamı da var hemde her gün yeni bir madde ekliyoruz biz listemize bugünlük bu kadar yeter.Listemi arada sırada yazmamı istiyorsanız ya yorum yapın yada oy verin ki anlıyım.İnşallah sizin de istedikleriniz olur.Asla vazgeçmeyin çünkü onu gerçektende hak ettiğini düşünüyorsan hak ediyorsun demektirKendinize iyi bakın biliyorsunuz ki sizden 1 tane daha yok bunu hatırlatıyım isetedim ve sen neler yapabileceğini farkında bile değilsin evet sen aklında ki tüm düşünceleri yapabilirsin ama seni engelliyen bir şey var düşüncelermi?korkularmı?endişelermi?sktir et çünkü onlar seni engellemezlerse seni bir daha durduramazlar çünkü senin ne kadar güçlü bir insan olduğunu biliyorlar artık onlara hizmet etme bağımsız ol =) Sizi seviyorum öptüm hepinizi muck <3..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kutup Yıldızım .
Spiritual(İkimizin Başına neler mi geldi?Bunun düzgünü ikimizin başınıza gelmeyen kadı mı?Çok salakça bir insanın,malca hikayesi :D ) flash tv efetle=Gerçek iki dostun acı veren hikayesi..