Yıldız televizyona dalmış oturuyordu birden yüksek sesle;
+Kankaaaa
-He kanka
+Ya kanka
-Efendim kanka
+Ya off kanka ya
-Ebenin nikahı kankane var ibne söyle işte ne soracan yine kafadan bacaklı..
+Sence güzelmiyim ben ya-Peh peh senmi?barbi bebek gibisin sen
+Harbimi la
-Evet ama plastik ve beyinsiz olanlardan hee onların bide gözlerinde sabit olmuyordu hem plastik hem gerizekalı hemde şaşı tıpkı sen kanka adam senden ilham alarak yapmış.
+Ya bi git plastik bebekle büyüyen çocuktun sen ne ara et bebekli oldun salahh..
-Doğru kanka o zamanlarda erkek bebekte yoktu hep eşleştirirdim diğer bebeklerimle hep lez hep lez sonra firma buna daha fazla dayanamadı erkek bebek ihracat yapmaya karar verdiler ev terliğinden yatak yapardım lan bazende o yatak araba olurdu :D mutfağı alişveriş merkezi yapardım.
+Ya kanka Okan'la yürüş yapaacaktık yürüyüş ayakkabılarımı giydim hani şu içinde hava olan işte o Okan'ın yanında patladı -_- yüksek sesle patlayınca herkesin dikkatini çekti.Amk ben hissettim ki o ayakkabı patlayınca insanlar onun rüzgarıyla uçmaya başladı falan filan çok kötüyüm lan benim moralim sıfır sıfır sıfır..
-Mk ben dedim onlar patlar diye boşuna o kadar para verdin garantinin içine giriyormu bu para ?
+Yohh -_- hadi dişlerimizi fırçalayalım ..
ceylan gibi süzülüyordum evin içinde o kadar narin ve o kadar sakin ama güvende değilimdim avıma doğru yaklaşıyordum ki beni yakaladı;
-Kanka napıyorsun?
+Dişlerimi fırçalıyorum
-Diş fırçasına baktınmı almadan önce?
+Öyyk bu ne be
-Osman abinin
+Ne pasaklı Osmanınmı?Ne işi var sizin evde onun fırçası?
-Kanka babam dün bize getirdi çocuk yemin ederim anne karnından çıktığı günden beri dişlerini fırçalamamış babamda ona diş fırçasını verdi al fırçala diye kanka ağzına sokar sokmaz bir tur attırdı fırçayı ağzında bir çıkardı kapkaraydı..
+Yıldız ebenin amına fuck sokuyum ya bu bana yapılırmı?Tadı da iğrenç ya hayır benim gözlerim kararıyor ölüyorum Yıldız mutlu bana bir şeyler oluyor mutluuuu Cebrail adımla seslendi Yıldızım Allah'ım sana geliyorum ..
(-Gifteki dalga bhennn..)-Geç oldu üzgünüm gerçektende hemde çok -_-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kutup Yıldızım .
Spiritual(İkimizin Başına neler mi geldi?Bunun düzgünü ikimizin başınıza gelmeyen kadı mı?Çok salakça bir insanın,malca hikayesi :D ) flash tv efetle=Gerçek iki dostun acı veren hikayesi..