מה קורה אנשימים?
אז בלי יותר מידי חפירות ארכיאולוגיות הנה הפרק השני:
*פרק 2*
נ.מ. -אנבת'
נכנסתי לביתן פוסידון וריח הים הכה בי, ראיתי את פרסי שוכב במיטה שלו ומביט לתקרה.
הוא היה רגוע אבל דרוך לכול דבר שלא יקרה,
"היי מוח- אצה" אמרתי וראיתי את פרסי נבהל
"את לא יכולה לדפוק?!" הוא ספק אמר ספק שאל
קצת נבהלתי כי בדרך כלל הוא לא כועס עליי או צועק עליי אבל הבנתי שהוא רק מפחד בגלל הנבואה מאתמול, ויכולתי להבין אותו גם אני פחדתי. מאוד פחדתי.
נ.מ.- פרסי
"את לא יכולה לדפוק?!" צעקתי על אנבת', בדרך כלל אני לא צועק, בטח שלא על אנבת' אבל הייתי די מפוחד מהנבואה שניקו אמר אתמול פחדתי שאנבת' תחזור לאהוב את לוק, למרות שהיא הודתה שהיא לא אוהבת אותו.
"סליחה שצעקתי פשוט אני די מפחד ממה שניקו אמר אתמול, רוצה שנחשוב ביחד מה עושים?" שאלתי את אנבת' וראיתי חיוך קטן עולה על פניה כשהיא ראתה שאני יותר רגוע.
"עדיף שנדבר על זה עם כירון והמדריכים הראשיים האחרים" היא אמרה בחיוך, אבל יכולתי לראות שזה חיוך מאולץ ויכולתי להרגיש את הפחד בקולה.
נ.מ.- אנבת'
"עדיף שנדבר על זה עם כירון והמדריכים הראשיים האחרים" אמרתי בחיוך מאולץ כי לא רציתי להפחיד אותו.
"טוב" אמר פרסי, וביחד יצאנו לעבר הביתן הגדול.
אני ופרסי נכנסנו וכול המבטים הופנו אלינו ,
כירון ישב בראש השולחן כאשר משמאלו יושבת רייצ'ל ומימינו יושב ניקו, עם כל הכבוד ניקו היה די חשוב, לא רק שהוא היה ילד של אחד משלושת הגדולים והיה לו תפקיד מאוד עיקרי כשעזר לריינה להביא את אתנה פרתנוס בחזרה למחנה הוא גם היה האורקל ה "זמני" עד שמה שלא קרה עם רוח הדלפי יסתדר .
ניקו ישב בפרצוץ זועף ונראה שהוא לא מרוצה מהתפקיד החדש שקיבל.
רייצ'ל ישבה בפרצוף עצוב( אחרי שרוח הדלפי עברה לניקו היא יצאה מההלם שהיא הייתה בו, למי שלא זוכר שיחזור לפרק הראשון)כאילו היא עצובה לחזור להיות בת תמותה, סליחה לא 'כאילו' היא *באמת* הייתה עצובה.
שאר המדריכים הראשיים ישבו סביב השולחן, מר ד' לא היה נוכח בגלל משהו שקשור לאלים, הבסת גאיה ועוד מלא דברים אחרים .
אני ופרסי התיישבנו במקומות הריקים שנשארו והאספה התחילה.אז כאן נגמר הפרק שלנו להיום!
תודה רבה לכול מי שקורא/ת את הפאנפיק ומגיב/ה ןמצביע/ה זה מאוד עוזר לי להמשיך לכתוב לכם❤️
למי שיש יותר מידי זמן פנוי מוזמן ללחוץ על הכוכב ולהעניק לי 2 שניות מחייו העמוסים, כי אני די בטוחה שאתם *ממש* עסוקים להילחם במפלצות להגשים נבואות ולהציל עולמות.אז החצוי/ה שנפצע/ה מפגיון מורעל בכתף הוא/הוא/הם
אנבת' צייס!!!!!!!!!❤️
בכך שחסמה אנבת' את הפגיון המורעל שהיה מכוון לנקודת האכילס של פרסי היא הצילה אותו ובכך הצילה את העולם!!!!
אנבת' אני חולה עלייך את דמות להערצה ואת סובלת את פרסי בצורה מעוררת השראה ❤️והמוות שלנו להיום הוא: התפוצצות.(אני יודעת, לא יותר מידי מורחב)
תכתבו בתגובות מי אתם חושבים שזה/זועד לפעם הבאה.
סקאי❤️
YOU ARE READING
התשעה ורוח דלפי
Fantasiהשבעה, וייל וניקו שהולכים לנסות להציל את אפולו וארטמיס ולהשיב את רוח הדלפי לגופה בת התמותה של רייצ'ל, לאחר שמשהו השתבש לאורקל. זה הפאנפיק הראשון שלי, מקווה שתהנו סקאי❤️