Endingin yazarı Lisa "datte atashi no hero" ve "shout baby" endinglerinin sözleri İzuku ve Bakugou'nun birbirlerine karşı dürüst duygularını anlattığını söylüyor.
Şarkı sözlerinin birçoğu oldukça düşündürücü, özetle;
Ending sözleri;
ben vazgeçtiğine inanamıyorum, gerçi senin bile boş - sefil günlerin olduğundan eminim, değil mi?Hayatında sadece bir kez gelen anıtsal çabalarla karşı karşıya kalacağını düşünüyorsan, orada olup onu görmek isterim.
Tek bir canımız olsa bile birlikte sınırsız bir kaynağımız var. Hiçbir şeyim yoktu, ama bana bir anlam duygusu verdin. Şimdi durdurulamaz oldum.
Yaşasın! Bana tekrar tekrar söyletecek bir yeteneğin var, o yüzden yerinde durmaya devam et. Cesaretimi senden alıyorum. Yaşasın! İçimdeki en küçük şeyler sesleniyor! O gözlere baktığımda ben de koşmaya başlayabilirim gibi hissediyorum.(burdaki ending klibinde de baku ve deku bakışıyorlardı göz göze.)
Seni koruduğumu söylemek istemedim ve sen hiç ezik olmadın, ben iki numaraydım. Sen benim hiç olmadığım kadar güçlüydün ve benim için senin bildiğinden daha çok şey ifade ediyorsun. Sana kendi başına nasıl ilerleyebileceğin hakkında bağırdığımdan beri kendimi değiştiriyorum.(ortaokul anındaki sınav mevzusu yani) Yani eğer gülmen gerekiyorsa sana bunu söylemeliyim. (Yani bu seni mutlu edecekse demek istiyor.)
...
Şimdi aralarında böyle bir şey geçmese animeyi hatalara sürükleyeceğinden şarkının kullanılmasına izin verilmezdi demekki bu hisler canon.
Ve burada bakudeku shipine shiplenilmeyecek bir ship olduğunnu toxic olduğunu ve alakasız olduğunu söyleyen kişiler; kyoto kulesinde bakudeku shipinin gösterildiğini, john cena'nın, horinin asistanlarının, Microsoft kuruluşunun, crunchyroll'un, funimation'un, seslendirmenlerin, ending yazarı lisa'nın da bu shipi desteklediğini bilmiyorlar mı? Hani madem o kadar alakasız ve toxic?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BakuDeku Canon.
No Ficciónbakudeku shipinin neden "toxic" olmadığı ve bnha'daki en shiplenilebilir ship olduğunun kanıtları. Kitabın ismini görüp "bkdk cAnOn Deİl Aq" diyenler s*ktirip gidebilir misiniz? Çünkü kitap isminin ironi olduğunu anlayamayacak kadar aptal insanlarl...