Capitolul 7

5.8K 741 197
                                    


Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Continui să-mi scobesc cuticula de la degetul mare, ținându-mi un frâu mica strâmbătură ce-mi încordează mușchii feței atunci când reușesc să-mi rup o pieliță ce lasă în urmă o dâră de sânge pe care mă grăbesc s-o șterg cu cealaltă palmă. Simt ochii Ximenei peste tot pe fața mea, dar nu găsesc în mine curajul de a-i întâlni privirea. Deși am fost de acord să vorbim, adevărul este că mă simt stingherită s-o știu în același spațiu cu mine, lucru pe care nu l-aș fi crezut posibil cu câțiva ani în urmă.

Nu mai știu cum să-i vorbesc. Ce să-i spun. De unde să încep cu explicațiile.

Oare se mai poate repara o prietenie ce-a fost la un moment dat frântă?

Din fericire, tata își găsește momentul cel mai oportun pentru a bate la ușă și-a ne aduce două pahare de suc. Schimbă câteva replici scurte cu Ximena, apoi face cale întoarsă, nu înainte să-mi arunce o scurtă ocheadă pe care nu știu prea bine cum s-o interpretez.

— Nu știu dacă ți s-a mai spus, dar uniforma aia îi vine de minune tatălui tău.

Îmi ridic surprinsă ochii spre ea, neștiind cum să-i judec remarca mai mult sau mai puțin... ciudată. Prin uniformă se referă la veșnicii săi pantaloni negri de stofă, cămașa albă, centura ce-i înconjoară brâul și mica insignă aurie ce-i scoate în evidență rangul.

Până să spună Ximena ceva legat de hainele sale, mai că nici nu le-am acordat vreo atenție anume. Abia atunci când îi zăresc micul zâmbet din colțul gurii îmi permit să mă mai destind puțin, izbucnind amândouă într-un pufnet ce mai detensionează aerul neobișnuit dintre noi.

— Prea deplasat?

— Nicidecum, zic cu un zâmbet ceva mai relaxat.

— Văd că n-ai redecorat prea mult, o aud spunând, luând câteva înghițituri din paharul cu suc.

Zăbovește câteva secunde cu ochii prin fiecare colțișor al camerei, observând cum i se înmoaie puțin privirea la vederea celor câteva poze agățate de marginea oglindei de lângă perete. O fotografie cu noi două de când fusesem la colindat în noaptea de Halloween, de prin clasa a șaptea. Una de la balul de absolvire din clasa a opta, amândouă îmbrăcate în rochițe colorate, cu niște diademe strălucitoare pe cap, confecționate chiar de către tatăl ei. O alta cu noi, Ashton, și alte câteva persoane în jurul unui fel de foc de tabără făcut cu autorizația școlii pe terenul de sport, tot la finalul clasei a opta.

Ultima fotografie cu noi toți.

Ultima în care am zâmbit cu adevărat. Pentru ultima dată.

Înghit în sec, bătând ritmic cu degetele în sticla paharului.

— Nu prea m-am gândit la asta.

— Ar trebui. Rozul chiar nu te mai prinde.

Remarc nota de amuzament din vocea ei, așa că schițez, la rândul meu, un mic zâmbet nu tocmai convingător, mutându-mi ochii peste pereții de un roz perlat, aproape șters.

Pe căi greșiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum