Multimedia Maria& Alison.
Bölüm şarkısı: Demi Lovato ft. Olly Murs - Up
" Görüşürüz Mark tekrar gel ." Evet Mark gidiyor dün son günüydü şuan Anna ile birlikte kapının önündeyiz ve Mark' ı yolcu ediyoruz.
" Tekrar gel kardeşim " dedim sarılarak o da bana karşılık verdi onu özleyeceğim.
" Görüşürüz kardeşim ."
" Görüşürüz Anna."
Kapıyı kapattım ve odama giyinmeye çıktım galiba son bahar geliyor havalar soğuk hem de baya. Üzerime lacivert bir kazak altıma da siyah bir pantolon geçirdim. Saçlarımı saldım ve eyelenier çektim çilekli parlatıcımı sürdüm ve siyah kısa botlarımı giydim size diyorum havalar soğuk diye. Siyah çantamı da alıp aşağı indim. Ha bu arada dün çok güzeldi özellikle Justin'in o dudakları beni benden aldı ilk öpücüğüm onunla oldu bu daha bir güzel biz öpüşürken arkadaki temizlikçiyi fark etmemişiz galiba ayrıldığımızda cık cık diye bir ses gelmisti ve ondan sonra azar ne romantik ama. Aşağı indiğimde Anna' yı domates doğrarken gördüm.
" Hele şükür gelebildin gel devam et ben üzerimi giyineyim " dedi bıçağı bana uzatarak. ' tamam ' anlamında kafamı salladım.
Domatesleri doğradıktan sonra kahvaltılıkları masaya yerleştirdim. O sırada zaten Anna gelmişti siyah bir elbise giymişti altına da ince külotlu çorap ve siyah topuklu bir bot. Saçları açıktı makyaj yapmamış. Anna'nın Justin ile aramızda geçen herşeyden haberi vardı. O da bu yüzden Justin den vazgeçmişti.
" Çay mı kahve mi " dedim sırıtarak.
" Çay" dedi eliyle göstererek.
Ona çay kendimede kahve doldurduktan sonra masaya oturdum ve kahvaltı etmeye başladık biraz sohbet ettik okuldan falan.
" Hadi şunları toplayalım da gidelim geç kalacağız" dedi.
" Aynen" deyip sofradan kalktım ve tabakları topladım.
" Hadi çıkalım " dedim ve çantamı aldım Anna da benim arkamdan geliyordu. Arabaya binip okula doğru sürmeye başladım yol boyunca sadece müzik dinledik.
" Günaydın " dedi Maria yanımıza gelip.
" Günaydın " dedi Anna.
" Günaydın " dedim yanında Alison yoktu.
" Hadi bizimkilerin yanına gidelim" dedi Maria bizde onun arkasına takıldık ve herzamanki yerlerinde oturduklarından dolayı Alison 'un orada olduğunu anladım.
" Günaydın " dedi Kol bende ona tebessüm ettim herkesle selamlaştıktan sonra masaya oturduk Justin de oradaydı ve bana bakıyordu tabiki bende ona bakıyordum yaklaşık bir dakika falan bakıştık sonra gözlerimi başka bir yöne çevirdim. Bu arada Justin ile ilgili hiçbirşey bilmiyorum ama onu o kadar çok tanımak istiyorum ki ailesi ile tanışmak çok güzel bir anı olurdu benim için.
Yaklaşık on dakika sonra zil çaldı ve ben, Alison, Maria ve Anna dolabımızın olduğu yere gittik. Ilk ders fizikti ve bu dersi Anna ile birlikte alıyorduk. Kitaplarımı alıp Anna ile birlikte fizik sınıfına gittik Alison' un dersi geometriymiş ve Maria' nın ise müzik. Sınıfa girdik ve boş olan bir yere yerleştik Bay Parker geldi.
*****
Telefonumun titremesiyle irkildim arıyan Cody di hayır ya olamaz bir de onunla uğraşmak istemiyorum ama açmazsam beni rahat bırakmaz of ya of.
" Alo " dedim.
" Alo Elena sesini bile nasıl özledim " dedi.
" Ya bende " dedim geçiştirerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
As Long As You Love Me (Beni Sevdiğin Sürece)
Fanfiction" Şimdi ne yapalım " dedi Justin mısır dolu tabağı masaya koyarak. " B- bilmiyorum " dedim hala ağlarken. " Sulugöz " " Pardon " dedim " Sulugöz " " Sensin o ya ne sulugözü sıkıcı " dedim peçeteyle ıslak yanağımı silerken. " Sıkıcı mı" dedi gözle...