Vyvalila som na neho oči. Môj otec ktorý celú tú dobu na mňa kašlaľ a vyhýbal sa mi, ma teraz chce zobrať do Prahy ako darček?? Neuveriteľné. Za 20 rokov môjho života ma zobral akúrat tak na čokoládovú zmrzlinu aj to iba 2 minúty lebo sa ponáhlaľ do roboty. Otec totiž pracuje vo veľkéj firme v Londýne ako asistent riaditeľa čože znamenalo že tam musel byť na minútu presne. Keby to náhodou porušil tak ho vyrazia, no napriek tomu svoju prácu miloval. Domov chodil iba zriedka, vlastne pravdupovediac iba vtedy keď som mala narodky. Prišiel zagratuloval mi a odišiel naspäť do Londýna. Takto to bolo do mojich 8 rokov, potom mama stratila s ocom chuť žiť a tak sa rozviedli a mňa súd pridelil mame začo som veľmi rada. S ocom nechcem žiť a nechcem mať s ním nič spoločné.
" Pozri oci povedala som napokon a sadla som si k nemu na stoličku. Mama bola opretá o kuchynsky pult s rukami založenými vbok. Oco na mňa uprene pozeral a mama takisto.
"Som veľmi rada že ťa po dlhom čase zase vidím vážne. Chýbal si mi a veľmi si vážim že ma chceš zobrať do Prahy ako darček, ale žiaľ nepôjdem s tebou prepáč. Posledné slová som povedala potichu tak že to mohlo vyznieť akože to hovorím pre seba, to však nebola pravda hovorila som to môjmu otcovi ktorý bol pre mňa pekných pár rokov akoby cudzím človekom ktorý sa iba teraz ocitol v mojom celkom spokojnom živote. Zjavne som oboch prekvapila tým čo som povedala. Bolo to dosť vidieť, Oco sa zamračil takže mu bolo vidno mraky na čele. A mama neskrývala svoje nadšenie a usmievala od ucha ku uchu.
" Mirka ja viem že nikdy som nebol ani nebudem otec roka. Že som tebe a tvojej matke naubližoval dosť a viem že som na teba nikdy nemal čas a keď som sa rozviedol robil som akoby si neexistovala a vyhýbal sa ti. Ale zmenil som sa Mirka ver mi a chcem aby si mi dala šancu dokázať ti že ťa mám skutočne rád. Poď so mnou do Prahy a ak sa ti tam nebude páčiť tak prídeš naspäť a budeš mať odo mňa pokoj pokiaľ sami nepodarí presvečiť ťa že som sa naozaj zmenil.
Hovorí pravdu pýtalo sa ma moje vnútro. No rozhodla som sa že každý ma právo na druhú šancu.
"Dobre pôjdem s tebou. Povedala som sucho.
"Ďakujem ti Mirka nebudeš ľutovať.
Mama na nás zúrivo pozerala asi sa jej nepáči že pôjdem s ocom do Prahy. Pristúpila k nej blžie a dívala som sa zoči voči.
"Mami no tak viem že sa ti to nepáči ale som už dospelá a sama viem čo je pre mňa najlepšie.
Mama odišla ticho do izby bez toho aby čokoľvek povedala.
Išla som do izby si zobrať pár vecí a potom sme odišli.
XXXXXXXXX XXXXX o pár hodín neskôr.
" Vitaj zatial doma.
Tak tu je nová časť snáď sa vám páčila. Miruš
Komenty votes
YOU ARE READING
A dream come true
RomanceMirka dievča ktoré nemá ľahký život a jediné čo jej pomáha je vidieť jeho videá. Čo sa stane keď stretnú?