Ležala som na zemi , pozerajúc na moju krv . Hlava, ako by mi skamenela nedokázala som s ňou pohnúť. Všetku silu čo som v sebe mala, som vložila do toho aby som sa otočila na chrbát. Jedným okom som sa pozrela na vozík. Vyzeral strašne. Kolesa boli celé od mojej krvi, a okrem toho, mala som v nich zaseknuté nohy. Necítila som ich. Jediné čo som cítila bola, ostrá bolesť ktorá prúdila celým telom. Videla som môj mobil na druhej strane odo mňa ale videla som že mám prasknutý celý displej . Pozrela som sa na moje ruky boli celé krvavé . Zavrela som si oči a vzdychla som si . Zomriem tu blyslo mi hlavou. Snažila som sa pohnúť nohou. Nič. Začala som vzlykať pozerajúc na nebo a na hviezdy. Podľa toho, ako bolo vonku chladno a tma, usúdila som že už je neskoro večer. Ako som mohla byť taká hlúpa a isť von sama? Zaslúžim si zomrieť aj keď nie som nato vôbec pripravená. Opäť som zavrela oči a poddala som sa osudu. Zrazu som ale cítila ako sa niekto ku mne približuje.
"Mirka preboha. Čo sa stalo ?? Počuješ ma?" Bol to mužský hlas. Veľmi známy hlas. Chcela som otvoriť oči no nepodarilo sa mi to. Zrazu som počula ako niečo padlo na zem. Niekto ma pohladkal po líci . Mal veľmi teplé ruky aj keď bolo vonku tak chladno. "Budeš v poriadku " Zase sa ozval ten hlas. Ďalej som už nič nevnímala a ocitla som sa v tme.
*********
Petr
Videl som ju. Videl som anjela v ľudskej podobe . Videl som Mirku ako leží na zemi a nehýbe sa. Pristúpil som k nej a kľakol som si. Bola celá od krvi. Chytil som za ruku,dal si ju okolo krku a opatrne som ju zobral na ruky. Pozrel som je do oči a jemne som ju pobozkal na čelo. "Budeš v poriadku" zašepkal som . Bola krásna, nevinná . Ktorý debil je toto spravil ? A čo sa vlastne stalo? Tieto otázky mi vŕtali v hlave. Prišli sme k autu, otvoril som dvere a jemne som ju položil na sedadlo s úmyslom zaviesť ju do nemocnice.
*****
Harry : Operujú ju . Veľmi sa bojím. Bojím sa toho že ju stratím. Síce ona o tom nevie no ja som ten ktorý ju najviac na svete miloval aj keď to mám zakázané . Ja som ten ktorý ju mal vždy strážiť no teraz som zlyhal. Ja som ten ktorý ju vždy vypočul aj keď o tom nevedela. Ja som ten čo spraví pre ňu všetko. Milujem ju. Vždy som ju miloval . Už od jej narodenia som bol k nej pripútaný. Som jej strážni anjel...
Ahojte. No konečne po sto rokoch sa hlásim s novou časťou. Som plná energie a teším sa na písanie nových častí . Rozhodla som Petrov pohľad písať po slovensky snáď to nevadí. Mám vás rada a ďakujem vám za podporu. Snáď sa vám nová časť páči som s ňou spokojná. Mám nápady na nové story takže sa máte na čo tešiť. A Harry riadne zamieša karty... :D A čo si myslíte kto to Mirke spravil? Príjemné čítane. Komenty / votes/ Miruš.
YOU ARE READING
A dream come true
RomanceMirka dievča ktoré nemá ľahký život a jediné čo jej pomáha je vidieť jeho videá. Čo sa stane keď stretnú?