Rozhliadla som sa po celom byte. Všade naokolo bolo vidieť krásny drevený nábytok. Prišla som do kuchyne bola dosť luxusná. Veľký kuchynsky pult, veľká jedáleň akoby sme tu boli desiati, a krásne biele stoličky.
"Páči sa ti tu?? Spýtal sa ma oco keď doniesol posledné veci do bytu.
"Áno je tu krásne. Usmiala som sa.
"A to si ešte nevidela svoju izbu.Povedal mi oco a zamieril k veľkým modrým dverám. Obaja sme do nich vstúpili. "Wau to bolo jediné čo som dokázala povedať. Izba bola celá v mojej obľúbenej farbe žltej. Boli aj tam moje knižky a zopár fotiek s ocom keď som bola malá. Jednu som si zobrala do rúk. Na tejto fotke som mala asi 5 rokov. Oco ma tam prvý krát zobral na hojdačku, ja som sa hrozne bála ale povedal mi že sa báť nemusím, že bude pri mne a tak sa zrodila táto menšia selfie. Vtedy sme mali s ocom skvelý vzťah no to všetko je už dávno preč.
Zobudila som sa vo svojej posteli ako som sa sem dostala?? Veď pred chvíľou som držala fotku z môjho detstva. Nedáva mi to zmysel.Otvorila som oči neskutočne ma boleli ." Mirka halo počuješ ma? počula som ocov hlas.
"Oci? Čo sa stalo? Zle sa mi rozprávalo.
"Hrozne som sa o teba bál. Pozerala si si fotku a zrazu si sa niako nahla a spadla si na zem aj s vozíkom. "Rýchlo som ťa zobral na ruky a dal do postele ale nechcel som ťa brať do nemocnice lebo by si ťa určite nechali a to ja nechcem.
"Dobre si urobil už mi je lepšie. Povedala som s miernim úsmevom.
"Vážne ? Si bledá ako stena. Povedal.
"Áno oci neboj sa prežila som aj horšie veci.
"Máš pravdu. Usmial sa na mňa.
"Mirka musím sa s tebou porozprávať. Zrazu začal oco.
"Počúvam povedala som sucho.
"Budeš tu bývať sama ja som už dávno ženatý a bývam s Melisou neďaleko od teba. Chcel som ti to povedať už skôr ale viem že keby ti to poviem hneď, tak so mnou nikam nepôjdeš nechcel som riskovať.
Takže on to mal všetko naplanovane ?? Kedy mi chcel do pekla povedať že je ženatý?? Ale je to jeho život a ja sa do neho nebudem a ani nechcem starať.
"Tak ti teda gratulujem a teraz ak dovolíš pôjdem si ľahnúť som hrozne unavená. Povedala som mu dala hlavu na vankúš a začala som sa tváriť že spím. Chvíľu som počkala a keď odišiel rýchlo som išla pre notebook a namiesto toho aby som šla spať som si zapla Peťa a jeho omegle s fanušikmi. "Ach Peťo snáď sa mi podarí stretnúť sa s tebou. Povedala som potichu a začala plakať a tak som zaspala.
Zobudila som sa okolo 6:30. Vstala som z postele a dala som sa na vozík. Spravila som rannú hygienu a išla do kuchyne tam už na mňa čakal oco.
"Dobre ráno povedal mi.
"Aj tebe oci. Chcem sa ti ospravedlniť ako som sa včera správala.
"To je v pohode ja som ti to mal povedať skôr. Usmial sa.
"Ešte hráš na gitare ?? Spýtal sa ma zrazu. Áno od mojich šiestich rokov hrám na gitare. Zvlaštne ja viem ale gitaru milujem je to môj spôsop ako vyjadrovať svoje city. S mamou som chodievala aj na súťaže no nikdy sa mi nepodarilo postúpiť ďalej možno raz.
"Áno ešte stále povedala som po chvíľke.
" Mirka musím ísť volali mi z práce.
"Jasné choď.
"Mrzí ma to
"To nemusí pôjdem von je pekne povedala som so úsmevom na tvári.
O Pár minút neskôr.
Dala som sa na lavičku vytiahla som gitaru z púzdra a začala hrať a zároveň spievať:
Jsi mým světlem, co mi v tmách
pokaždý zhasíná.
Mlhou, která jak se zdá,
už nic víc neskrývá.
Jsi můj nejhlubší šrám, co se prej
zhojí sám, když už to nečekám...
Ooohhh!
Chceš dál spát spolu za celibát,
za moudrost bláznit, za ticho řvát.
Za víru ptát se a za pravdu lhát,
a za život umírat.
Ooohhh!
Chceš dál spát spolu za celibát,
za moudrost bláznit, za mír se rvát.
Za víru se ptát,
a za vítězství ani jednou nevyhrát...
Pri poslednom slove sami pustila slza.
Peťo
Právě jsem odvezl Baru na letiště jde totiž pracovně do Tokya.Bude mi chybět ale snad to nijak zvládnu. Dnes chci natočit prasečí otázky. Chci fanouškům udělat radost.A ještě musím jít do studia mám toho hodně no snažím se to všechno zvládáť.Na jednou jsem slyšel krásné zpívat jednu dívku.
Nová časť prepáčte že dlho nebola miruš
Prijemne čítanie.
YOU ARE READING
A dream come true
RomanceMirka dievča ktoré nemá ľahký život a jediné čo jej pomáha je vidieť jeho videá. Čo sa stane keď stretnú?