8

149 31 7
                                    

ertesi gün, gün boyu evde annemle takıldım. film izledik birlikte yemek bile yaptık ama zaman geçmiyordu.
koltuğa ayaklarımı uzatmış şekilde otururken chaeyoung'un mesajlarıma cevap vermesini bekliyordum.

cevap vermeyi geçtim hiçbirine bakmamıştı bile.

"chaeyoungtan hoşlanıyorsun değil mi?" diye soran anneme şaşkınlıkla baktım.

hemen oturuşumu düzeltip verecek cevap düşündüm ama artık saklamak da istemiyordum. bir şey demeyip başımı salladım.

"çok mu belli oluyor?"

annem de gülüp başını salladıktan sonra yanına oturmam için işaret etti.
oturduğum yerden kalkıp yanına oturdum.

"ben senin annenim tabiki de anladım. onu benden bile çok seviyor olabilirsin."

"saçmalama anne ya." diye mızlandım.

sonrasında da aramızda geçen her şeyi anlattım ona o da hiçbir şey demeden beni dinledi.
sonunda anlatabildiğim için rahatlamıştım.

"dert etme güzelim, benim bildiğim chaeyoung seni bırakmaz. eninde sonunda gelecek ve eskisi gibi olacaksınız. o da seni çok seviyor, o anlamda sevmiyor olsa bile o seni asla bırakmaz."

umarım haklısındır anne, umarım..

**

dün gece annemin kucağında saatlerce ağlamanın verdiği yorgunlukla deliksiz bir uyku çekmiştim ta ki yanımda hissettiğim hareketliliğe kadar.

gözümü açtığımda neredeyse çığlık atacaktım çünkü son chaeyoung yatağıma oturmuş beni izliyordu.

"n-ne yapıyorsun sen?!"

bir şey demedi ve yatağıma girip kucağıma oturdu. bir süre gözleriyle yüzümün her köşesini incelerken ben de onunkini inceledim.

uykusuzluktan artan göz altı torbaları ve beyazlamış yüzü onu hiç olmadığı kadar halsiz gösteriyordu.
ama yine de çok güzeldi.

kollarını bana sarıp kafasını göğsüme koyunca ben de ona sarıldım ve saçına öpücükler kondurdum.

"seni o kadar özledim ki.." diye mırıldandım kokusunu içime çekerken.

"ben de seni çok özledim. çok." dedi dudağımla burnumun arasındaki kısmı öpmeden önce.

onun bu masum öpücüğü, bana beni özlediğini söylemesi hepsi çok ani gelmişti.

kafasını göğsümden kaldırıp gözlerimin içine bakarak konuştu.

"ben bu 1 hafta içinde çok düşündüm . o kadar düşündüm ki seni, beni, geleceğimizi ve ailemi bu yüzden doğru düzgün uyuyamadım bile. şunun farkına vardım ki sensiz yapamaz olmuşum, ben sen olmadan kokusuz bir çiçek gibiyim mina."

sözünü bitirince sımsıkı sarıldım ona.

"seni o kadar seveceğim ki aileninkine gerek kalmayacak."

benim chaeyoung'um beni bırakmamıştı şuan çok mutluydum ve onu asla bırakmayacaktım.

bir bakışın var insan şarkıları hatırlar // michaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin